¤ 7. Bölüm ¤

4.2K 487 218
                                    

Medya: Jisung'un sadece tatlı olduğunu düşünenlere..

İyi okumalar..

***
Güm!"

Changbin Amir gösterdiğim bölüme tekme atmış ve ayağı diğer tarafta kalmıştı.

"Haklısın, Jisung. Arkasi bos. "

Ayağını çıkartıp tekrar tekme attı bu sefer tamamen kırmayı başarmıştı. Telefonunun flasıni açıp iceri göz atti.

"Burası gizli bir oda, içeride yatak, dolap, tuvalet , mini buz dolabi , ceset ve masa var. Bir dakika, ne?Burda bir ceset daha var."

***

》Bu bölüm 3. Kişi bakış açısından yazılmıştır《

"..Önce olay yeri fotoğraflarına tekrar bir göz atalım."

Ekip odasında toplanmış, delilleri inceliyor, komşuların ve küçük kızın ifadesini tekrar dinliyorlar ve bunlara uygun seneryo çıkarmaya çalışıyorlardı.

"Ortada iki farklı ceset ve iki farkli mermi ve mermilerin ateş edildiği iki farklı tabanca var. Tabancalar gizli odadaki cesedin üzerinden bulundu.Duvardan çıkan mermi ve gizli odadaki cesedin göğsünden çıkartılan mermi aynı. Susturuculu silah kullanmışlar.Silah ve cesetler üzerinde barut incelmesi yapıldı. Susturuculu tabancanin barut izi kadının eliyle ve normal tabanca barut izi ise gizli odadaki cesede uyuyor. Burdan çıkardığımız sonuç ise birbirlerini vurmuşlar gibi
görünüyor. "

Minho Amir konuşmasını bitirip koltuğuna oturdu.

"Tabi, sizinde farkettiğiniz gibi bazı deliller bu seneryoya uymuyor. Mesela.."

"Mesela, eğer biribirlerini vurmuşlar ise ceset gizli odaya nasıl girdi?"

Minho, Felix'in sözünü kesmesine sinirlenmişti ama verdiği zekice örnek Felix'in hayatını kurtarmıştı.
Sonra Changbin konuştu,

"Komşuların ifadesine göre sürekli  aldatma mevzusu yüzünden tartışıyorlarmış. "

Hyunjin atladi,

" O zaman kadin, sevgilisini gizli odada saklıyormuş"

Seungmin de kendini tutamadi,

"Küçük kızın ifadesine göre o gün babası her zamankinden erken gelmişti ve sevgili çifti yatakta yakalamış olmalı. "

Artik Jisung'ta durur mu?

"Küçük kızın  havai fişek patlamasi sandığı sey tabanca , balon patlamasi ise susturuculu tabanca olmalı!"

"Ama Susturuculu silah iki kez patlamış.."

Yabanci ses herkesin gözlerinin kapıya dönmesine sebep olmuştu.
Herkesin kendine baktığıni fark eden Jeongin,

"Ah.. sey amirim.. özür dilerim.. gerçekten çok özür dilerim, herkes sırayla birşe.."

"İste bu!"

Jisung, Jeongin'in sözünü kesip sandalyesinden ayağa fırladı.

"Jeongin, aferin sana, işte gözden kaçırdığımız nokta bu!"

Hyunjin koşup Jeongin' e sarıldı.

"Aferin, sana!"

Boğaz temizleme sesiyle herkes Minho' a döndü, sert bakışları hepsinin otomatikman yerlerine oturmasını sağlamıştı. Jeongin'de o arada odadan kendini dışarı atmıştı.

"Neyi kutluyorsunuz?"

Minho, sert bakışlarını ekip üyelerine tek tek gönderiyordu. Diğer üyeler neye sevindiklerini bilmiyorlardı. Jisung heyecanla sıçrayınca onlarda eşlik etmislerdi. Jisung çekinerek ayağa kalkıp söz aldı,

"Amirim, iki susturuculu tabanca mermisi var. Biri cesette biri duvarda.
Kadının elinedeki barut izi-"

"Senoryonu baştan anlat bakalım."

"Peki amirim. Adam eve her zamankinden daha erken gelir ve eşini sevgilisiyle birlikte yakalar. Tabi doğal olarak öfkelenir ve her zaman yanında taşıdığı susturuculu silahına uzanır. Eşi panikle kocasına doğru kosar ve engel olmaya çalışır. Bayan Byul 'un sevgilisi bu kısacık fırsatı değerlendirip cekmeceden adamın diğer silahını alır ve adama doğru ateş eder. Kadın sevgilisini kocasından korumaya çalışırken ,sevgilisi tarafından vurulmuştur. Tabi ki adam da susuturuculu silahıyla eşinin sevgilisini vurur. Olayın şoku ile odadan çıktığı sirada kızı ile karşılaşır. Kızını bir sekilde oyalamasi gerekir ve onunla saklanbaç oynar. Kızı saklaninca, fırsatı değerlendirerek önce kadının yanına gelir ve tabancayı dikkatli bir sekilde eline yerleştirip duvara ateş eder ,erkek cesedini kaldırıp gizli odaya sokar fakat kapi arkasında kapanmistir. Polis sirenlerini duyunca acele ile gizli odanin kapisini kapatir ama gardırop kitli oldugu icin aynasini kırıp dışarı çıkar ve kaçar.Ardindan biz geliriz.."

Jisung sözleri bitince yerine oturur , Minho gözlerini dikip Jisung'a bakar.

"Yeterince tutarlı ama adamin gizli odadan nasıl haberi var?"

"Açık bırakmış olabilirler.."

"Ya da kadının değil, adamın sevgilisiydi."

"Hm?"

"Ne?"

"Ah!"

Ekip üyelerinden farklı tepkiler yükseldi. Minho yakaladığı bu küçük ama önemli ayrıntıyla neden ekip lideri olduğunu hatırlattı.
Jisung tekrar konuşmaya başladı,

"O zaman seneryo değişir.Adam eve her zamankinden daha erken gelir ve  sevgilisiyle eşini birlikte yakalar, sevgilisi kendisini karısı ile aldatıyordur. "

Changbin devam eder,

"Tabi doğal olarak öfkelenir ve her zaman yanında taşıdığı susturuculu silahına uzanır. Eşi panikle kocasına doğru koşar ve engel olmaya çalışır. Adamın sevgilisi bu kısacık fırsatı değerlendirip çekmeceden adamın diğer silahını alır ve ateş eder, kadın vurulur."

Hyunjin atlar,

"Adamda, kendisini karısı ile aldatan sevgilisini vurur. Panikle odadan dışarı çıkar fakat kızıyla karşılaşır. Onu oyalamak için saklanbaç oyununu oynar. Kızı saklanınca, cesedi gizli odaya taşır,fakat gardırop arkasından kapanmıştır. Gizli odanın kapısını kapatıp gardırobun aynasını kırarak dışarı çıkar."

Sıra Felix'e gelmiştir,

"Intihar süsü vermek için, tabancayı kadının eline yerleştirip bir el duvara ateş eder."

Seugmin bitirir,

" fakat yalnış tabancayı yerleştirmişti ve kaçar sonra biz geliriz.."

Minho biraz düşünür ve cevap verir.

" Gayet tutarlı, şu adamı tekrar sorguya cekelim. Bu sefer itiraf edicek."

***
Busan Emniyet Müdürü odaya girdiğinde hepisi ayağa kalkıp saygıyla eğildi.Busan Emniyet Müdürü koltuğa oturana kadar kimse oturmadı. Sağına Müdür Chirs ,soluna Minho oturmuştu. Boğazını temizleyip konuşmaya başladı.

"Busan'ın tek ilçesi olan Gijang-gun'un emniyetini sağladığınız için hepinize  teşekkür ederim ayrıca böylesine karışık ve detaylı bir vakayı kısa sürede çözdüğünüz için size ayrı minnettarım. Lafı uzatmadan asıl konuya geleceğim.

Busan'dan buraya sizi sadece tebrik etmek için gelmedim. Size bir teklifim var."

Okuduğun için teşekkürler.

Evet işte asıl konuya geldik. Ficin asıl konusu.

Omega In Team || minsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin