Možná si říkáte, jaká moc velká náhoda byla, když jsem ho poprvé potkala. Ale nebudeme předbíhat, začneme pěkně od začátku.
Juliana a Tessa jsou dvě nejlepší kamarádky, které jsou pro sebe jako sestry. Přátelství, mezi nimi, dá se říct předurčily už jejich babičky, které na tom byly úplně stejně. Juliany babička Margaret ,,Peggy" Carter a Tessy Sofia Grey, se potkaly za 2. světové války v nové organizaci Shield, kterou obě dvě pomohly založit.
Okamžitě si padly do oka a věděly, že našly své spřízněné duše. I když se Peggy dlouho trápila smrtí svého přítele Stevena Rogerse, nebo-li více známého pod jménem Kapitána Ameriku, se přeci jen znovu zamilovala a založila rodinu.
Peggy i Sofii se narodily stejně staré holčičky, tedy pozdější matky Jul a Tessy. Vzhledem k tomu, že Peg a Sofie pracovaly pro Shield, neustále po nich šla zlá strana Hydra, která obě dvě holčičky unesla. Sice se jim povedlo obě dvě zachránit, ale ze sérum, které jim v Hydře pravidelně podávali, děvčata nebyla normální.
Matka Juliany uměla číst a ovládat myšlenky a matka Tessy měla ohromnou sílu. Byla něco jako druhý Kapitán Amerika, ale zas takovou moc neměla. Jediné pozitivum únosu Hydry, bylo pro matku Jul, která zde potkala svou životní lásku, budoucího otce Any.
Za nějakou dobu se i těmhle zvláštním ženám narodily stejně staré dcery. O pár dní starší Tessa Grey a mladší Juliana Margaret Carter.
Rodiny bydlely po spolu v obrovské vile v Americe, přesněji v Brooklynu. Všechno se zdálo být v pořádku, což bylo, ale jen do doby, než se Hydra dozvěděla o narození Tessy a Juliany.
Hydra totiž moc dobře věděla, že holčičky musely po svých rodičích zdědit nadpřirozenou moc, kterou Hydra chtěla pro sebe. Proto se jednoho pozdního večera do vily Carterových a Greyových vloupali agenti Hydry, kteří zabili rodiče dívek.
Rodiče své potomky bránili svým vlastním tělem, ale marně. Všechny je nemilosrdně zabili a mysleli si, že holčičky si už jen v klidu odnesou k sobě na základnu. To se ale ohromně zmýlili.
Když zabili rodiče Jul a Tess, jejich schopnosti se přesunuly přímo do nich samotných. Takže jejich zděděné nadpřirozené síly ještě posílala moc jejich stvořitelů. Když se síly přemístily do těl dívek, všichni agenti Hydry zemřeli. Zář, která se v tu chvíli vynořila, by zabila i ty nejsilnější z nejsilnějších.
Tak se z děvčat stali sirotci, kteří netušili o svých schopnostech. Po dovršení jejich 18ti let, se společně přestěhovali zpátky do zrekonstruované vily, kde se před 17 lety stala ta osudná noc, ale to dívky nevěděli.
Ze sirotčince se jenom dozvěděly, že je nějaký tajemný muž vysoké postavy a s blonďatými vlasy přinesl a bezeslova odešel. Jediné, co po sobě zanechal byl dopis:
,,V modré čepičce je Tessa Grey, narozena 28.2. 1991, vnučka Sofie Grey, v růžové Juliana Margaret Carter, narozena 5.3. 1991, vnučka slavné Margaret ,,Peggy" Carter. Jejich rodiče zemřeli při autonehodě. Zanechali jim na jejich účtech obnos peněz do budoucna, na který mají právo po dovršení 18. narozenin. Po jejich narozeninách mají možnost se přestěhovat do vily v Brooklynu 74, kterou jim zanechali zesnulí rodičové."
Přesně tak to dívky udělaly. Všechno jim šlo hladce, tedy do doby, než jim bylo 21.
ČTEŠ
To the day I die
FanfictionMožná si říkáte, že přátelství je velmi křehké a málo kdy vydrží po dlouhé generace. To by ale nebyly rody Carter a Grey. Přátelství mezi těmito rodinami se začalo dědit už od doby 2. světové války, tedy v době organizace Hydra. Babičky Julian...