You thought, that I truly loved you

187 15 0
                                    

,,Juli, vstávej!" Julianu vzbudilo hlasité probuzení od Steva. Očividně se něco děje. ,,Steve, co se děje?" Zeptala se zmateně a rozespale. ,,Lokiho stoupenci se ho snaží dostat ven a ty s Tess musíte hned zmizet, my je budeme muset zastavit." Odpověděl. Když před sebou uviděla stejně rozespalou Tess vedle jejího nového přítele Thora, spadnul ji kámen ze srdce.

,,My vám ale taky můžeme pomoc. Už máme přeci i obleky, pomůžeme vám." Odporovala Jul. ,,Juli, nedopustím, aby se ti něco stalo. Teď nemáme čas vymyslet něco jiného. S Tessou si oblečte obleky a okamžitě se dostaňte pryč. Před Shieldem na vás čeká auto, které pojede na druhou základnu. Teď už běžte." Řekl Steve bez žádných servítek. ,,Ale.." Jul chtěla zase odporovat. Místo toho ji Kapitán políbil a řekl: ,,Miluju tě." Poté společně s Thorem vyrazili do boje.

,,Tyvole, tak vidíš, že tě miluje!" Vykřikla jako první Tessa. ,,Cap měl pravdu, obleč si to a padáme odsud." Řekla Juli jasně. ,,Už jdu proboha!" Poslechla Tessa.

,,Má na tebe dobrý vliv holka, tvoji tvrdohlavost jsem nepřekonala ani já a teď jsi ho poslechla na slovo." Konstatovala Tessa v autě. Jul se jen pousmála. Použila ovlivňovací část její telepatie, která přiměla nejen její nejlepší kamarádku, ale i řidiče to, že stále sedí v autě. V tu chvíli vyskočila z auta a tiše řekla: ,,Moji tvrdohlavost nepokoří ani Kapitán Amerika."

Vběhla zpátky do základny Shieldu, kde byla odhodlaná bojovat. Při cestě k cele Lokiho zvládla zničit několik stoupenců toho nemožného sobce, díky své telekinezi. Konečně se dostala k místu, které měla spjaté s jedinou osobou.

Před sebou uviděla Lokiho, který bojoval s ostatními Avengery. Juli na něj hodila velkou krabici, která dostala Lokiho na kolena. ,,Pěkná rána, Carterová!" Pochválil ji Tony. Když si Steve všiml Juli, okamžitě přešel k ní a dal ji ruku na záda. ,,Říkal jsem ti, ať odsud odejdete!" Naštvaně utrousil Steve. ,,Ale tohle se ti povedlo." Uznal a dal jí pusu na tvář. ,,Děkuju za uznání." Usmála se. ,,Thorovi vyřiď, že Tessa odjela do bezpečí, myslí si, že jsem s ní v autě, ovlivnila jsem jí totiž svou telepatií." Steve přikývl.

,,To jste si vážně mysleli, že mě zastavíte? Jenom jsem čekal na svoji trofej." Zasmál se a vstal ze země. Nechápal, proč se Juliana přitiskla k tomu Rogersovi ještě víc, když začal mluvit. Okamžitě všechny členy Avengers odstrčil ke zdi, tedy až na Jul. Přiběhl k ní a aniž by stihla něco udělat společně s Lokim nechtěně odcestovala pryč.

,,NE!" Vykřikl bezradně Steve. ,,Musíme, musíme jí zachránit!" Pokračoval. ,,Zachráníme, to se neboj, Steve." Řekl soucitně Tony. ,,Tu midgarďanku dostaneme od mého bratra, je to nejdražší přítelkyně mé milované." Přidal se Thor.

..........

Lokiho útočiště

,,Co jsi to udělal? Proč jsi mě unesl?!" Zakřičela Jul na Lokiho. ,,Proč si myslíš, že jsem si s tebou povídal? Proč si myslíš, že jsem na tebe byl milý? Celé to bylo součástí mého plánu! Hned jsi se do mě zamilovala jako každá jiná midgarďanská děvka a já toho využil. Myslela jsi si, že tě miluji!" Zlověstně se zasmál.

Jul se na něj se slzami v očí podívala. ,,Tak zamilovat se do tebe? Do takhle sobeckého a zlého stvoření?! Do tebe by se nikdo doopravdy zamilovat ani nemohl! A pokud jsi si ani trochu nevšiml, já jsem se zamilovala do někoho jiného!" Vykřikla z plných plic.

,,Jak se mohla zamilovat do někoho jiného? Zamilovala se do mě, viděl jsem to na vlastní oči. Není možné, aby mě nemilovala." Říkal si Loki v hlavě.

Místo odpovědi zakřičel: ,,Odvést!" I když se Juliana snažila Lokiho stoupencům bránit, nedokázala to. Místo toho ji odvedli do věznice, kde místo Lokiho, byla pro tentokrát ona. Brečela celou dobu. Chyběla ji Tessa, která dnes měla narozeniny a je to poprvé, co je společně neslavily. Myslela na Steva, ke kterému začala chovat určité city. Ale nejvíce jí trápil ten, který ji sem zavřel. Ten, který se do ní doopravdy nezamiloval. Zamiloval, ale to ani jeden z nich nevěděl.

[Postava Tessy je inspirovaná skutečnou osobou, která má dnes skutečně narozeniny. Proto všechno nejlepší k narozeninám, Teri.❤️]

To the day I dieKde žijí příběhy. Začni objevovat