Jul ráno probudilo zaklepání na dveře. Do pokoje vešel Steve. ,,Dobré ráno, chtěli jsme tě ještě nechat prospat, ale už by jsme měli pomalu vyrazit za Furym." Jul došlo, že její nejlepší kamarádka už vedle ní neleží. ,,Dobré ráno, jasně už vstávám."
Jul došla do kuchyně, kde na ni se skleničkou whiskey v ruce čekala Tessa. ,,Co jste včera večer dělali, že spíš takhle dlouho?" Ptá se Tess. ,,Jenom jsme si povídali, co by jsi čekala?" Směje se Jul.
V tu chvíli do kuchyně přišel Kapitán. ,,Tak pojďte, ať na nás Nick nečeká." Jul si do ruky vzala namazaný chleba máslem a s Tessou vyrazily směrem do Kapitánova auta.
..............
Asi po hodině a půl Kapitán konečně zastavil před velkou budovou Stark tower. ,,No tyvole, to je velký jak..." Jul po Tesse v tu chvíli hodila tak vražedný pohled, že větu pro jistotu ani nedořekla.
Všichni tři vešli do Stark tower, kde na ně čekal samotný Nick Fury. Když vyšli z výtahu, přivítal je hluboký hlas. ,,Doufám, že je to akutní, když jste mě potřeboval už dneska, Kapitáne." Řekl. ,,Ano, radši se na to posadíme." Všichni tak udělali.
,,Fury, tohle je Juliana Margaret Carter a Tessa ....?" ,,Grey tyvole." Doplnila ho ostře Tessa.
Jul si nahlas odkašlala, aby její kamarádka pochopila, aby se uklidnila. ,,Pardon, Tessa Grey." Opravil se Kapitán. ,,Juliana umí lidem číst, ovládat a měnit myšlenky. Sám jsem toho byl svědkem. Tessa má stejné schopnosti jako já, akorát ne tak silné."
Fury se zamyšleně podíval. ,,A proč by mě to mělo zajímat?" ,,Nevědí, kde se jejich schopnosti vzali a vzhledem k tomu, že obě jejich babičky pracovali pro Shield, myslím si, že by to mohlo mít nějakou spojitost."
,,Dobrá tedy. Pověste mi něco o vašem životě." Podíval se Fury směrem k nám.
,,Já jsem Juliana a tohle je Tessa." Jul ukázala na Tess. ,,Naše babičky se potkaly v Shieldu, kde obě pracovaly. Oběma se narodily stejně staré dcery, naše matky. Naši rodičové zemřeli před 19 lety při autonehodě, tedy když nám byly 2 roky. Skončily jsme v sirotčinci, po 18. narozeninách jsme se přestěhovaly do vily našich zesnulých rodičů a včera jsme potkali tady Kapitána, který nám nabídl pomoc, ohledně ovládání našich schopností a dohledání naší historie."
,,To měl Kapitán pravdu, s tím Vám můžeme pomoci, ale když se účastníte našeho výcviku a úspěšně jím projdete, budete se muset přidat k Avengers." Obě dvě dívky tomu nemohly uvěřit. ,,TYVOLE, znáš možná budou Avengers!" Zvolala nadšeně Tessa. ,,Můžeš už konečně začít mluvit slušně?!" Vykřikli na ni Jul s Kapitánem najednou. Opět se tomu všichni začali smát, dokonce i Fury.
ČTEŠ
To the day I die
FanfictionMožná si říkáte, že přátelství je velmi křehké a málo kdy vydrží po dlouhé generace. To by ale nebyly rody Carter a Grey. Přátelství mezi těmito rodinami se začalo dědit už od doby 2. světové války, tedy v době organizace Hydra. Babičky Julian...