,,Jsi konečně spokojený, Loki?" Zeptal se Thor sklesle svého bratra. ,,Já-já..najdu způsob, jak Juli zachránit a pak pro ni budu takový, jakého mě vždy chtěla." Řekl se slzami v očí. ,,Kdy to konečně pochopíš? Ani my bohové nemůžeme vzkřísit mrtvé! Tohle všechno je tvoje chyba, Loki!" Začal Thor naštvaně vyčítat Lokimu, při pohledu na svou trápící se milovanou Tessu, objímající bezvládné tělo Juliany.
,,Co to..?" Řekla najednou Natasha. Juliino tělo zmizelo. ,,Slíbila jsem ti, že s tebou zůstanu do dne, než zemřu Tessie." Vynořil se milý hlas Jul za jejich zády. Tessa se bezmyšlenkovitě rozběhla za živou a zdravou Juli, kterou pevně obejmula.
,,Jak-jak?" Vysoukala roztřeseně ze sebe Tess. ,,Na všechny z vás jsem použila svoji telepatii." Pousmála se Jul. ,,Řekni mi jeden důvod, proč si to udělala?!" Rozeběhl se k Jul i Stark a obejmul jí. Jul jen pohladila svou sestřenku po rameni a vydala se směrem k Lokimu. Ten ani pohledem o Jul nezavadil a díval se do země.
,,Myslel jsi to vážně?" Zeptala se ho svým jemným hlasem, když stála před bohem falše. ,,Mrzí mě to. Neodpustil bych si, kdybych tě.." ,,- myslel jsi to vážně? Že budeš ten, po kterém toužím?" Nenechala ho dopovědět větu a zopakovala svou otázku. ,,Ano. Pro tebe bych se vzdal i...i Asgard..Asgardského trů-trůnu." Odpověděl s pohledem stále k zemi.
,,Jsi bůh falše, radši si to ověříme." Řekla a přitiskla mu své prsty na spánky. ,,Dobře, Lokiáši." Řekla hned po té, co se mu podívala do mysli. ,,To se na mě ani nepodíváš?" Mírně se usmála. Loki ihned zvedl svůj pohled k Jul a se slzami v očí řekl: ,,Jsem rád, že jsem ti neublížil." Jul se zasmála stejně tak, jako Thor.
,,I když jsi mě před pár minutami málem zabil, tak si tvé omluvy i tak vážím..ty se nikdy neomlouváš." Usmála se na něj.
,,A co s Lokim teď?" Zeptal se Steve. ,,Odvezu ho na Asgard, kde ho zavřeme." Odpověděl stručně. ,,Vezmu se sebou i Tessu a oznámím otci naše zásnuby. Juliana může samozřejmě s námi." Vysvětlil detaily svého plánu. ,,Kdy vyrážíme?" Zeptala se Tessa, která znovu objímala svou sestřenku. ,,Zítra ráno, má drahá." Odpověděl Thor Tesse.
...................
Večer - základna ShielduTessa a Juli si večer společně pustily jeden z jejich oblíbených seriálů. ,,Juli..to, co jsi dneska udělala, mi už nikdy nedělej jasný? Bez tebe bych nemohla žít." Řekla se skleněnýma očima Tessa Jul.
Juli ihned svou sestřenku přitiskla ještě blíže k sobě a řekla: ,,Slibuju ti to do dne, než zemřu." Usmála se na ní. ,,A když už jsme u toho, co měl ten Koki v hlavě?" Zeptala se zvídavě Tess. ,,Jestli myslíš v jeho myšlenkách, tak jsem tam byla těhotná já, sedící v nějaké kouzelné zahradě a dívala jsem se na Lokiho, jak učí naší dceru s telepatií." Odpověděla Juli.
,,Jsi si tím 100% jistá Jul..přece jenom chtěl dneska zabít dítě svého bratra.." ,,Jsem, nepoužil ani žádné proti kouzlo, které by mi blokovalo se do jeho mysli dostat." Tessa Jul jen ještě více obejmula.
,,Do dne, než zemřu." ,,Do dne, než zemřu." Zopakovala Jul po Tesse.
ČTEŠ
To the day I die
FanfictionMožná si říkáte, že přátelství je velmi křehké a málo kdy vydrží po dlouhé generace. To by ale nebyly rody Carter a Grey. Přátelství mezi těmito rodinami se začalo dědit už od doby 2. světové války, tedy v době organizace Hydra. Babičky Julian...