My prince will come too

150 15 0
                                    

Základna Shieldu

Ještě ten večer si Juli s Tessou povídaly. ,,Máš už vybraná jména?" Zeptala se Jul. ,,S Thorem jsme se dohodli, že to bude nějaké Asgardské jméno, takže nemám ani páru, jak se tenhle poklad bude jmenovat." Poukázala na své pomalu narůstající těhotenské břicho. ,,Hlavně ne po strejdovi." Obě dvě se zasmály.

,,Juli netrap se prosím." Vyhrnula ze sebe najednou Tess. ,,O čem to mluvíš?" Zeptala se nechápavě. ,,Já vím, že ty jsi ten nejhodnější a nejmilejší člověk, který existuje." Ukápla ji slza. ,,Tessie co se děje?" Řekla ráznějším hlasem Juliana.

,,Celý život jsi chtěla svého pohádkového prince, se kterým budeš mít dítě. Já o nic takového nikdy nestála, ale mám to. A ty teď musíš koukat na to, jak já si žiju tvůj sen, když ty moc dobře víš, že s Lokim tohle mít nebudeš." Vzlykala Tess.

Jul nevěděla, co má říct. Všechno, co Tessa řekla, byla pravda. Místo toho se jí do očí nahrnuly slzy. ,,Jak jsi nám ukazovala, co se na tvojí misi s Thorem stalo, na konci byl úryvek, kde jsi ty těhotná, Loki a vaše malá holčička." Vysvětlila. ,,Strašně mě to mrzí Jul a nechci, aby jsi se trápila." Přiznala Tessa.

Juli se na Tessu se slzavýma očima usmála. ,,Tessie, ty si Thora a tohle malý zasloužíš. Ani nevíš, jakou mám radost, že jsi si konečně našla někoho, kdo tě opravdu miluje. A to, že vaše úžasné děťátko bude mít ještě úžasnější tetu, je snad to nejlepší! A o mně se neboj, můj princ si mě taky jednou najde. Jestli to bude Loki, nebo nikdo jiný nevím, ale najde." Vypustila ze sebe Juli.

Tessa Jul obrovským obejmutím stiskla. ,,Ty jsi vážně to nejlepší, co mě v životě potkalo." Pobrekávala ještě Tess do Juliina ramene. Jul se od Tess odtrhla a ukázala na ní svůj zdvihnutý malíček se slovy: ,,Přísahám, že s Tessou budu do dne, než zemřu. Ve všem dobrém i špatném." Tessa se usmála a chytla svou sestřenku svým malíčkem okolo toho jejího: ,,Přísahám, že s Julianou budu do dne, než zemřu. Ve všem dobrém i špatném."

,,Použila si někdy naší frázi s Thorem?" Zeptala se Jul. ,,Tyvole...no jo, použila. Hned jak jsme spolu poprvé šli ven, ale já jsem věděla, že on je ten pravý!" Zasmála se. ,,A co ty, Kokimu?" ,,Tesso Grey, je to Loki! A ano..ve stejný den, jsem mu do dne, než zemřu slíbila, že další den za ním přijdu." Smutně se Jul usmála. ,,Tak ty mu to slíbíš na naší legendární větu, a on si toho neváží? Jestli se tě při tom útoku zase pokusí požádat o ruku, osobně ho zabiju!" Pohrozila Tess. ,,Myslím si, že to nehrozí." Přiznala Juli.

................
Základna Shieldu

Druhý den ráno obě dívky vstaly brzy, protože od Furyho měly jasné pokyny, které musely dodržet. ,,Dobré ráno." Pozdravila všechny mile Juli. ,,No tyvole, proč zase takhle brzo?" Pozdravila naopak poněkud rozbouřeně Tess. Po snídani se všichni ve svých oblecích vydali na Starktower.

................
Straktower

,,Vidíte to samé, co já?" Zeptal se Steve, když z okna Starktower uviděl plechová monstra. ,,Plán je jasný, Avengers do útoku, Juliano, najdi Lokiho." Vykřikl Steve a všichni se hnali do útoku.

Cestou za Lokim se Julianě povedlo pár monster zneškodnit, ale boha falše najít nemohla. Dalo by se říct, že on si našel ji. Když jel na kovovém monstru, odchytil Julianu k sobě a odvezl ji na střechu jednoho mrakodrapu.

,,To si ze mě děláš srandu ne? Takhle mě odchytit?" Začala Juli zuřit, ale pak se uklidnila. Uvědomila si, jaký úkol má. Loki místo odpovědi s úžasem řekl: ,,Ty ho pořád máš, ten smaragdový náhrdelník." Usmál se. Juli na to nic neřekla.

,,Juliano já.. jsi jediná, která ve mně dokázala vidět i tu dobrou stránku. Jsi jediná, která mě dělá šťastným. Jsi nesmírně nádherná a.. jsi zkrátka dokonalá. A proto se tě ptám, Juliano Margaret ,,Peggy" Carter, bohyně měsíce a lásky, staneš se mou ženou?" Tentokrát Loki všechna svá slova myslel skutečně.

To the day I dieKde žijí příběhy. Začni objevovat