You're just like your dad

154 18 0
                                    

Základna Shieldu

Dívky se společně přesunuly do jídelny, kde už byla nachystaná snídaně. V místnosti však byli jen ony, Thor a Tony. ,,Tesso!" Přivítal Thor svou milovanou obejmutím. ,,Promluv si pak se Stevem." Zašeptala Tessa Jul, když se k ní Thor řídil. ,,Dobré ráno, Thore." Opětovala Tess přivítání. ,,Proboha! Jestli si to tady chcete rozdat, tak jste mi to mohli říct dřív, abych sem nechodil!" Vykřikl sarkasticky Stark. Zamilovaný pár se na sebe jen se širokými úsměvy podíval, a odešel z místnosti.

,,Dobré ráno, Tony." Zasmála se celé situaci Jul. ,,Chápeš je?" Řekl místo pozdravu. ,,Nech je..tohle je první přítel Tessy, který za něco stojí a..nevypadá to s ním jen na jednu noc." Zasmáli se. ,,Jsi stejná jako tvůj táta. Taky všechny obhajoval, ale hned si z nich udělal srandu." Konstatoval smutně. ,,Plecháči, jak jsi vůbec poznal mého tátu a strejdu?" Zeptala se opatrně. ,,V té době, co pracovali pro Shield, jsem se Shieldem tak trochu obchodoval....nic extra, a při té příležitosti mi oba dva padli do oka." Pousmál se, při vzpomínce na ně. ,,Mohla bych se ti podívat..do myšlenek, abych je aspoň takto viděla...?" Zeptala se opět rozpačitě. ,,Jsem génius, ale tohle mě nenapadlo..jo jasně, podívej se!" Přemýšlel nahlas, až se vzpamatoval.

Juli se mu podívala již bez žádných problémů podívala do mysli, kde uviděla dva muže a dvě ženy. Jeden muž, vysoký s tmavými vlasy, byl přímou kopií její sestřenice. Vedle něho stála malá, ale okouzlující žena, která se nemohla přestat smát. Naproti nim stál druhý muž, který byl také vysoký, ale působil velmi disciplinovaně a vážně. Za ramena držel krásnou blondýnku, která měla stejné oči, jako Juli. Poprvé v životě uviděla svou rodinu a na první pohled viditelné společné znaky s nimi.

,,Tony...já, moc děkuju." Měla slzy radosti v očí. ,,Hlavně mi tu nebreč!" Zlehčil situaci. ,,A mimochodem..už jsem tu vymyslel tvé hrdinské jméno." Chvástal se. ,,Je to možná kravina, ale přijde mi, že tě vystihuje." ,,Tak už to řekni Plecháči!" Nedočkavě naléhala Juli. ,,Kindly Lunatte." Řekl dramaticky. ,,Sice jsi ta nejmilejší osoba, kterou znám, ale toho Lokiho jsi na kolena dostala jedním mávnutím ruky, takže to můžeš brát jako metaforu. A Lunatte od tvého táty, byl bůh měsíce." Juli na Tonyho jen fascinovaně koukala. ,,Ty už jsi někdy superhrdinské jméno vymýšlel viď?" Zasmála se. ,,Je to dokonalé!" Obejmula radostně Tonyho. ,,Já vím, jsem génius. Teď si ale promluv támhle se staroušem, nechtěně si mi ukázala, že miluješ toho boha či co, tak to s ním vyřeš." Poukázal směrem na Steva, který vešel do místnosti. ,,Díky Plecháči." Rozloučila se Jul a přešla ke Stevovi.

Steve Juli přivítal obrovským objetím. ,,Dobré ráno, Peg." Pozdravil ji se sebevědomím v hlase. ,,Peg?" Řekla rozhořčeně. ,,Juli! Dobré ráno Juli." Snažil se to zachránit. ,,Tímhle jsi to usnadnil, Cape. Mezi námi nic být nemůže." Oponovala stroze. ,,Ne Jul, miluju tebe, nikoho jiného." Zachraňoval Steve situaci. ,,Celou tu dobu ve mně vidíš mou babičku Steve! Oba to moc dobře víme.. a..já se za to na tebe nezlobím, ale...my dva jako pár být nemůžeme." Řekla se skleněnými oči. ,,Asi..asi máš pravdu. Peggy budu milovat už navždy a...nemůžu být takový sobec, abych se snažil milovat tebe tím stejným způsobem jako.." ,,Jako jí." Dokončila větu Juli. ,,To vyznělo strašně! Juliano mám tě opravdu moc rád, ale už nikdy nikoho nebudu milovat jako ji...ale nechci tě kvůli tomu ztratit." Oddechl si nahlas. ,,Já to chápu, Cape. A neboj, mě se jen tak nezbavíš." Zlehčila opět situaci, jako to kdysi dělal její otec. ,,Takže..jsme v pořádku?" Zeptal se Kapitán rozrušeně. ,,Jsme, Rogersi." Usmála se na něj a obejmula ho. ,,Ty stejně miluješ Lokiho, je to pravda?" ,,Cože!? Ne, proč si to myslíš?!" Nervózně vykřikla. ,,Viděl jsem, jak na něj koukáš, a jak on na tebe." Zasmál se. ,,Myslíš si, že jsem hrozná?" Roztřeseně řekla. ,,Lásce neporučíš Jul. A ne, nejsi hrozná, protože ho miluješ. Loki se kvůli tobě mění, a pak ani on nebude hrozný."

To the day I dieKde žijí příběhy. Začni objevovat