Juliana s dobrou náladou došla za Lokim. ,,Ahoj Lokiáši." Pozdravila ho s úsměvěm.
Loki moc dobře věděl, že ho Juliana miluje. Proto měl připravený plán, jak toho zneužít. Bylo mu jasné, že ze začátku přišla jen pro to, aby z něho vytáhla informace. Musel se jí za to pomstít, nejen jí, ale Avengerům. Bohužel si ale neuvědomil, že v hloubi duše se do Jul i on skutečně zamiloval.
,,Ahoj Juli, co to..co to máš na sobě?!" Vykřikl. ,,Ty už jsi taky jedna z nich! Jsi jenom prolhaná děvka!" Lokiho to skutečně ranilo, protože Juli byla jediný člověk, který ho skutečně miloval.
,,To už mi zase nadáváš? Ano, jsem jedna z Avengerů, díky mým schopnostem. Dostala jsem tenhle oblek a chtěla ti ho jen ukázat." Řekla sklesle. ,,Ostatní měli očividně pravdu, jsi jenom zlý a sobecký. Myslela jsem, že jsi jen zlomený a nemilovaný, ale to byla pěkná fraška. Měj se hezky, už NIKDY mě neuvidíš!" Rázně vykřikla a dala se na odchod.
Lokimu došlo, že to znovu přehnal, ale nechtěl si to přiznat, je to přece Loki. ,,Slíbila jsi, že za mnou budeš chodit do dne než zemřeš!" Vykřikl nakonec. ,,Slíbila, ale ne za touhle tvoji sobeckou stránkou." Řekla tiše a odešla.
Když odešla z místnosti, vrazila do Steva. ,,Pozor Juli. Koukal jsem na kamery, jak se ti vede s Lokim a...je mi líto, jak se k tobě zachoval." Vysvětlil soucitně Steve. ,,Promiň Cape, nemusí.. je to vážně jen zlej sobec, nic víc." Steve jen přikývl hlavou.
,,Jul, vím, že se to asi teď nehodí, ale nechtěla by jsi někam zajít? Přišla by jsi na jiné myšlenky." Zeptal se nervózně Kapitán. ,,Jako teď? No..klidně, moc ráda. Jenom se skočím převléct a můžeme vyrazit." Usmála se. ,,Dobře, počkám na tebe před branou Shieldu.
,,Tak to už není možný!" Vykřikl nahlas Loki. Přes jeho magii se dokázal dívat na věci z pohledu Jul. Dělal to tak celou dobu. Nemohl pochopit, že jí ten stupidní Kapitán Amerika někam zve. Jeho plán se tím pádem zkomplikoval. Již zítra ho měli jeho ovlivnění stoupenci dostat z téhle nemožné cely. Jeho plán by jasný, při útěku unést Julianu a vydírat jí Avengerům. Myslel si, že s ním jako každá midgarďanská děvka půjde dobrovolně, když se do něho zamiluje, ale to by nemohla být Juliana.
.........
O hodinu pozdějiJul a Steve se vrátili z procházky. Steve Jul ještě doprovodil před její pokoj. ,,Moc děkuju, že jsi mě dneska vytáhl na tak úžasnou procházku Cape, vážně jsem si to s tebou užila." Poděkovala Jul vděčně Stevovi. ,,Já děkuju, že jsi se mnou šla Juli, taky jsem si to s tebou moc užil." Usmál se jak nejsladčeji mohl.
Chvíli na sebe jen tak koukali, až Jul chtěla dát Stevovi přátelský polibek na tvář, ten jí však něžně přitlačil ke zdi a políbil ji na rty. Po prvním sladkém polibku se na sebe oba usmáli. ,,Dobrou noc, Juli." ,,Dobrou, Cape." Naposledy se na sebe podívali a Jul vešla do pokoje.
Pokoj měly společně s Tessou dohromady. Jul spíše přišlo, že je to velké, jako klasický byt. Avšak byl pokoj tak velký, nechtěně zavítala do části, která patřila Tesse. ,,JEŽIŠI KRISTE! Teda pardon, už jdu!" Viděla to, co nechtěla.
Za chvíli z místnosti vyšla již oblečená Tess. ,,Jste na to vlítli nějak rychle ne? Každopádně se omlouvám, že jsem vám tam vešla v tom nejlepším." Zasmála se Jul. ,,Thor je bůh, na toho není rychle nic." Zasmála se Tess.
,,Spíš mi pověz, co ty a můj švagr?" ,,Co by s ním? Šla jsem za ním a akorát mi zase nadával kvůli tomu, že jsem měla oblek od Tonyho a že jsem Avenger. Všimnul si toho Steve a...byla jsem s ním teď venku." Odpověděla Juli. ,,Juliano Margaret Carter, neříkej mi, že jsi byla na svém 1. pořádném rande!" Vykřikla nadšeně Tess. ,,Nejen na 1. pořádném rande, Cap mě políbil." Zčervenala se Jul. ,,JULI! To mám obrovskou radost! Chodíte spolu?!" Ptá se Tess. ,,Ne, to zatím ne." Odpoví Jul.
,,Any zdá se mi to, nebo máš pořád v hlavě Pukiho místo Stiflera?" Tessa měla pravdu, ale Jul si to nechtěla přiznat. ,,Loki nikdy nebyl v mé hlavě! Je to jenom zlej sobec a z Capa mám smíšené pocity, protože si myslím, že nemiluje mě, ale babičku. A protože vypadám jako ona, myslí si, že jsem Peggy, ale já jsem Juliana!" Jul se rozbrečela.
,,Juli, promiň.. nechtěla jsem tě rozbrečet. S tím Štefanem..možná mu Peggy připomínáš, ale teď miluje tebe, ne tvou babičku. A s Kikim máš pravdu, i když to je bratr mé životní lásky." V tu chvíli se z postele se vyhrabal Thor a doplnil svou novou milovanou: ,,Nevlastní."
Loki to mezitím celou dobu sledovat z pohledu Juli. ,,Jak jí mohl ten kretén políbit?! On ji přece nemiluje! Miluje tu její přiblblou babičku a jenom v ní vidí Julianu!" Vykřikl nahlas. Poté pokračoval: ,,Já bych jí nosil jako svou královnu! Miloval bych každý kousek jejího těla! Miloval bych ji, ne její babičku!" Poté si uvědomil, co právě vypustil z úst. Ne, nemohl se zamilovat. Je to pouhá midgarďanka, která má z neznámého důvodu schopnosti telepatie a telekineze. Jeho přeci nikdo nemiluje, ani on nikoho nemůže milovat.
ČTEŠ
To the day I die
FanfictionMožná si říkáte, že přátelství je velmi křehké a málo kdy vydrží po dlouhé generace. To by ale nebyly rody Carter a Grey. Přátelství mezi těmito rodinami se začalo dědit už od doby 2. světové války, tedy v době organizace Hydra. Babičky Julian...