Po zbytek dne ani večera Jul Lokiho nepotkala a protože dveře od pokoje byly zamčeny, lehla si do postele, kde poté usnula. Spala vážně tvrdě, což se projevilo i na jejích snech. Místo v její mysli totiž vystřídal Loki, ne Steve.
Když se ráno vzbudila, musela pořád přemýšlet nad tím, co se v jejím snu dělo. Byla to přesně ta scéna, kterou včera uviděla v Lokiho myšlenkách. Z jejího přemýšlení Jul vytrhla jedna z Lokiho otrokyň. ,,Slečno Juliano, Pan Loki si Vás žádá." Řekla po tom, co vstoupila dovnitř. ,,Vyřiďte mu, že jestli něco chce, tak ať si pro mě přijde sám! Já za ním rozhodně nikam nepůjdu!" Odpověděla rázně. ,,Slečno Juliano, Pan Loki má pro Vás překvapení, následujte mě." Naléhání neznámé služebné Jul přesvědčilo a tak šla za ní.
Služebná ji dovedla do zahrady, ve které ještě nikdy nebyla. Před sebou uviděla malý, ale bohatě prostřený stůl, vedle kterého stál Loki. ,,Dobré ráno, má drahá." Pozdravil ji. Jul se jen tázavě podívala. ,,Dnes je oslava tvého narození, pokud se nemýlím." Vysvětlil. Juli ani nedošlo, že má dnes narozeniny. ,,Mám." Odpověděla jednoslovně. ,,Nechal jsem mé stoupence zjistit, jak vy na Midgardu toto oslavujete a prý takto." Ukázal rukou na stůl. ,,Takže ty mě uneseš a potom se mnou chceš slavit narozeniny?" Zeptala se. Loki na to nic neodpověděl a usedl ke stolu, Juli udělala to samé.
Po chvilce ticha se Loki zeptal: ,,Takže ti je teď 22 midgarďanských let?" Jul se zasmála tomu, jak Loki zdůraznil slovo midgarďanských. ,,Přesně tak, dnes je mi 22." Odpověděla mile.
Potom co dojedli a prohodili pár slov, Loki své modrozelené oči upřel do těch čistě světle modrých Julianiných. ,,Ještě pro tebe...ně-něco mám." Vstal a v ruce se mu objevila malá krabička, kterou podal Juli. Jul stříbrno zelenou krabičku otevřela. Našla tam smaragdově zelený náhrdelník, který byl opravdu nádherný. ,,Loki, to je..to je." ,,Nelíbí se ti? Když jsem ho uviděl, přišel mi jako dělaný pro tebe." Řekl skleslým hlasem. ,,Ne, ne...právě naopak. Je dokonalý." Řekla Juli s úžasem. ,,Tohle nemůžu přijmout Loki. Muselo to být strašně drahé a.." ,,Tohle máme na Asgardu všude, kam se podíváš, ale tenhle už nikde jinde nenajdeš." Oponoval. ,,I tak..." Loki vzal náhrdelník do ruky a obešel Jul. ,,Mohu?" Zeptal se jako pravý gentleman. Juli přikývla na souhlas. Loki něžně posunul Juliiny vlasy na stranu a náhrdelník jí zapnul. ,,Vynikají ti s ním oči." Vydechl užasle Loki. ,,Já..moc děkuju, Loki." Poděkovala Jul.
,,Tak, a teď to poslední překvapení." Řekl Loki. Přiložil něžně své dlaně na hlavu Jul a ukázal jí celý jejich dosavadní příběh z jeho pohledu. Jul konečně věděla to, co Loki skutečně cítí. Po chvilce se Loki odtrhl a zůstal nehybně stát. Juli sice ukápla slza, ale úsměv na tváři jí nechyběl. Obejmula Lokiho a řekla: ,,Moc děkuju, Lokiáši." Tentokrát přezdívku použila záměrně. Lokimu sice chvilku trvalo, než Jul objetí opětoval, ale pak ji držel tak, jako by ji už nikdy nechtěl pustit a mít ji jen pro sebe. ,,Teď běž zpátky do své komnaty, musím něco vyřešit." Řekl a pustil se z objetí. Jul ani nestihla nic říct a Loki už byl pryč. Nechtěla tomu uvěřit, ale tenhle zlý sobec ji skutečně miluje. Plán byl jasný, docílit toho, jenže Juliina největší obava se naplnila. Zamilovala se do něj také.
..........
Záchrana Juliany
,,Plán je jasný. Dorazit tam, najít Jul popřípadě i Lokiho a nakonec utéct. Za dvě minuty jsem tam, tak se připravte." Steve zrekapituloval celý plán na záchranu Jul. Už za chvíli totiž doletí do Lokiho útočiště, kde Juli musí zachránit.
Kolem Lokiho stráží se Avengers dostali bez žádných problémů a po chvíli hledání konečně našli Jul. Tony ji našel jako první. ,,Tony!" Rozběhla se mu se slzami v očích do náruče. ,,Už je to dobrý Any, jdeme domů." Řekl jí a v náručí jí dostal k ostatním. ,,Lokiho tady nehledejte, někam odjel." Zastavila Jul všechny. ,,Nevíš kam šel?" Zeptal se Tony. ,,To bohužel nevím." Přiznala. ,,Tyvole Juli!" Rozběhla se Tessa do náruče své nejlepší kamarádky. ,,Tesso, tak moc jsi mi chyběla." Obě dvě vzlykali. ,,Všechno nejlepší Juli." Řekla Tessa v objetí. V tom okamžiku přispěchal k Jul i Kapitán. ,,Juli." Obejmul ji tak pevně, jak jen mohl. ,,Steve, jsem tak ráda, že jste mě našli." Brečela. ,,Už nikdy tě neopustím, Jul."
Všichni se společně vrátili na hlavní základnu Shieldu, která byla po úniku Lokiho konečně opravena. Juli byla opravdu ráda, že ji Avenger zachránili, ale pořád přemýšlela nad tím, co jí Loki dneska ukázal. Opravdu ji miluje a ona jeho očividně taky. Pořád je tu ale Steve, který ji také miluje. Opravdu ale určitě miluje Steva, na toho zlomyslného sobce musí zapomenout. Není to dobrý člověk, není dobrý pro ní.
,,Juliano?" Oslovil ji Thor sedící v letadle blízko jeho milované Tess. ,,Ano?" Odpověděla. ,,Budeme ti muset něco říci o tvém otci." Juliana přikývla a celý příběh si šokovaně poslechla. ,,Já si říkala, že není možné, aby jsi byla jen má kamarádka, Tessie." Řekla nadšeně. ,,Proboha vy v sobě máte vážně stejnou krev!" Vykřikl Tony. ,,Obě dvě jste se dozvěděli, že vaši tátové byli bozi a první na co se zeptáte je to, jestli jste skutečně sestřenice!" Všichni se tomu začali smát.
ČTEŠ
To the day I die
FanfictionMožná si říkáte, že přátelství je velmi křehké a málo kdy vydrží po dlouhé generace. To by ale nebyly rody Carter a Grey. Přátelství mezi těmito rodinami se začalo dědit už od doby 2. světové války, tedy v době organizace Hydra. Babičky Julian...