Lokiho útočiště 03:12
,,Co ty tu děláš bratře?" Přivítal sarkasticky svého bratra Loki. ,,Musíme si promluvit, bratře." Odpověděl příkře Thor. O jeho výletu za Lokim nikomu neřekl. Proto za ním vyrazil pozdě večer, když už všichni spali. Chtěl se pokusit svého bratra dostat na správnou stranu a zneužít toho, že i on se zamiloval.
,,Poslouchám." Odpověděl ostražitě Loki. ,,To ti vážně pořád jde o Asgardský trůn? Chceš zničit Midgard jenom kvůli trůnu?!" Zeptal se rozhořčeně. ,,Přesně tak, Thore. Já mám být Asgardským králem, ne ty!" Vykřikl. ,,Vážně ti to za to stojí?" Zeptal se zklamaně. ,,Ano! Ten trůn je pro mě vším!" Oponoval.
,,Když to uděláš, přijdeš i o ni." Tiše řekl. ,,A to by mi mělo vadit? Nikdo mě nemiluje! A já nikoho také ne!" Vylítl z kůže. ,,I po tom všem, co jsi jí udělal, na tebe pořád myslí. I přes tvou sobeckost a zlost, v tobě vidí dobro! Věděl jsem to moc dobře, využil jsi ji!" Rozčílil se Thor i z toho důvodu, že Juliana je nejlepší přítelkyní jeho milované. ,,Kdyby mě milovala, je tu teď se mnou! A k čemu bych asi tu Midgarďanskou děvku využil?!" Odpověděl stroze. ,,Juliana chce být s tou tvojí světlou stránku, do které se zamilovala! Ne s tímhle posedlým maniakem, který upřednostňuje trůn před ní samotnou!" ,,To ti jako řekla, že to víš?" Zeptal se mírně rozhozeně. ,,Ona ne, moje přítelkyně ano." Zaplanulo ticho.
,,Takže ty vážně netušíš, co je Jul zač." Přemýšlel nahlas Thor. ,,Je pouhá Midgarďanka." Zasmál se. ,,Jsem rád, že jsi se aspoň skutečně zamiloval bratře." Pousmál se Thor. ,,Já Julianu nemiluju!" Vykřikl se slzami v očí. ,,Přemýšlej o tom, co jsem ti řekl, bratře." Rozloučil se Thor a odešel pryč.
..............
Základna Shieldu 03:41
,,Tesso." Snažila se Jul vzbudit svou nejlepší kamarádku. ,,Tyvole kolik je?" Rozespale nadávalo Tess. ,,Promiň, nemůžu usnout, nemohla bych k tobě?" Zeptala se opatrně. ,,Přeci tady nebudeš spát se mnou a s Thorem!" Nechápala. ,,Vždyť tady Thor není.." Odpověděla též nechápavě Jul. ,,Kam ten zmetek odešel?!" Konečně si Tessa uvědomila, že její miláček tu není.
,,To nevím, ale Tessie, musím ti něco říct..nebo spíš ukázat." Přiznala Jul. ,,Ukaž mi co chceš, jen ne tebe s tím Kikim v posteli!" Zavtipkovala. ,,Neboj se, je to Starkova vzpomínka na..na naše rodiče." Jul nenechala svou sestřenici nic namítnout, a do hlavy ji vpustila scénku, kde se jejich rodiče společně baví. Tesse na konci také ukápla slza, jako před tím Juli.
,,Viděla jsi, jaký naše mámy byly kočky?! A naši tátové? Sol, teda..můj táta..jsem celá po něm! A po Manim, tvém tátovi, máš také takový perfekcionistický výraz, ale máš v sobě to vyzařující dobro po..mamce." Tess přímo zářila. ,,Ale nemusela jsi mi ukázat tu scénu, jak ti Koki nasadil ten smaragdový náhrdelník." Zasmála se. ,,Už zase! Vždycky, když někomu ukazuju nějaké myšlenky, nakonec se přidá i nějaká má, kterou nechci promítat." Vzdychne Juli. ,,A je to Loki, když už." Pousmála se.
,,Theresa Tessa Odinson a Juliana Margaret Lufines, jen si poslechni, jak to zní!" Tessa z toho měla opravdu radost. ,,Thor by mě měl požádat o předtím, než se tohle malý nadělení narodí." Poukázala na své břicho. Obě se začaly smát, až najednou Juli zamrzlo.
,,POČKEJ, POČKEJ, POČKEJ...NE....NECHCEŠ MI SNAD...PANE BOŽE." Juli to konečně došlo. ,,No na mě nekoukej, plánované to nebylo, ale už se na toho prcka těším." Usmála se. ,,A ví-ví to Thor?" Rozhozeně se zeptala. ,,Ještě ne, zítra mu to chci říct, snad bude mít radost." Zasmála se.
,,Takže ty s tím Lufinsem pohni, ať je máme stejně staré." Řekla vážně. ,,Tak za prvé, je to Laufeyson, a za druhé, vážně mě navádíš k tomu, abych měla ve 22 letech dítě s bohem, který zabil 80 lidí za dva dny?" Smála se té ironii. ,,Každý má své mouchy a je to bratr, sice nevlastní, ale bratr Thora, musí si být podobní."
Obě se tomu začaly smát, i když by si Jul dokázala představit sebe vedle jejího milovaného, který by se pro ni a pro jejich potomka změnil. Pak si ale uvědomila, že přemýšlí nad Lokim Laufeysonem, zlým sobcem, který by se ani pro pravou lásku nezměnil.
,,JÁ BUDU OTEC!" Rozkřikl se po celém Shieldu Thor, který se stihnul vrátit od Lokiho a rozhovor dívek uslyšel. Rozeběhl se ke své milé a políbil ji nespočetněkrát. ,,Thereso Tesso Grey, vezmeš si mě za muže?" Zeptal se z ničeho nic Thor. ,,Ano!" A bylo jasno.
ČTEŠ
To the day I die
FanfictionMožná si říkáte, že přátelství je velmi křehké a málo kdy vydrží po dlouhé generace. To by ale nebyly rody Carter a Grey. Přátelství mezi těmito rodinami se začalo dědit už od doby 2. světové války, tedy v době organizace Hydra. Babičky Julian...