Další den ráno Thor, Juli, Tessa a Loki vyrazili na Asgard. ,,To jsi mi nemohl říct, že se mi z toho bude chtít-" Začala Tessa vyčítat Thorovi přenos ze Země na Asgard. Místo toho, aby větu dokončila, ji Thor obejmul. ,,Pojďte, otec s matkou na nás už čekají." Popohnal je Thor.
,,Synové moji." Pozdravil samotný Odin své syny. Juli i Tessa si mezitím prohlížely pozlacený Asgardský palác. ,,Otče, matko, rád bych vám představil svou snoubenku Tessu Grey, bohyni Slunce a spravedlnosti, dceru boha Slunce Sol." Představil Thor svou milovanou. Tessa se na ně mile usmála. ,,Ano, vy dvě jste dcery bratrů Sol a Mani." Přitakal Odin. ,,Moc rádi Tě poznáváme, Tesso." Přivítala Frigga Tessu. ,,Potěšení je na mé straně." Odpověděla noblesně.
,,Lokiho odveďte do žaláře. Společně s ním může jít i..-" ,,Juliana Margaret Peggy Carter, bohyně Měsíce a lásky, dcera boha Měsíce Maniho." Dopověděl do teď mlčející Loki větu svého otce. ,,Ano, Juliano, můžete jít s Lokim." Dořekl Odin. ,,Děkuji Vám, Odine, i Vám, Friggo." Poděkovala oběma a vydala se za strážci, kteří Loki odváděli.
Když Loki zavřeli do průhledné cely, Juli si před ní sedla a zeptala se: ,,Tak jak se máš, Lokiáši?" Loki se jen zasmál. ,,Vím o co se snažíš." Juli se na něj také usmála. ,,Tak dobře..budeš se pořád snažit o ten trůn?" Zeptala se. ,,Jen, když na něm budeš sedět se mnou." Odpověděl rozhodně. ,,Loki já.." ,,Pojď na chvíli ke mně." Nenechal jí doříct větu. ,,Stráže? Pustíte mě k němu na chvíli prosím?" Zeptala se zdvořile Jul postaršího vojáka, který její pokyny bezeslova splnil.
Juli přešla k Lokimu, který ji chytil za ruce. ,,Juli já..vím, že po tom všem mám vůbec štěstí, že jsi tady a budeš si myslet, že jsem ještě větší sobec, než si myslíš, ale já-já..miluji tě Juli." Vysoukal ze sebe Loki. Juliana na nic nečekala a místo odpovědi ho konečně poprvé políbila. ,,Tak, tohle jsem nečekal." Řekl Loki s úsměvem na tváři a znovu Juli políbil, tentokrát intenzivněji. ,,To by pro dnešek stačilo, večer zase přijdu, Lokiáši." Usmála se na něj Jul a vydala se směrem k odchodu. ,,Dobrá, budu se těšit." Rozloučil se naposledy Loki s Jul.
Juliana se poté vrátila do paláce, kde potkala Tessu, Thora, Odina a Friggu, jak si povídají a smějí se. Juliana je nechtěla rušit a tak jenom Tesse zamávala, když o sebe zavadily pohledem. Do myšlenek jí ukázala úryvek toho, jak se s Lokim poprvé políbili. Tessa se s obrovským úsměvem na tváři podívala na Jul, že si ji všimli i všichni ostatní. ,,Juliano, přisedněte si k nám." Zavolala na ni mile Frigga. ,,Moc Vám děkuji, ale nebudu Vás rušit." Zdvořile odmítla Jul. ,,Naopak, pojďte k nám." Přizval ji i Odin. ,,Tak dobrá." Odpověděla a přisedla si na obrovskou bílou pohovku.
,,Juliano, potřebuju se Vás zeptat na mého syna. Moc rád, bych ho propustil, ale jen za okamžiku, když s ním budete Vy." Řekl Odin. ,,Opravdu? Tedy..chci říci určitě na něj dohlídnu." Odpověděla nadšeně. Odin jen s úsměvem přikývl. ,,A jste teda s Lokim..spolu?" Zeptala se Tessa. ,,Oficiální to rozhodně není, ale myslím si, že to můžeme považovat za ano." Juli ihned zčervenala. Frigga svou radost schovala za změnu tématu: ,,A kdy bude svatba, synu?" Thor chytnul Tessu ještě více za ruku a odpověděl: ,,Co nejdříve to jen půjde, matko." ,,Takže zítra, Tesso, Juliano, pojďte se mnou, jdeme plánovat." Zvedla se impulzivně z křesla Frigga a obě dvě dívky ji udiveně následovaly do její komnaty.
Komnata byla vyzdobena zlatem a různými ozdobami všeho druhu. ,,Mé milé, chtěla bych vám moc poděkovat za to, jak jste mé syny změnily k lepšímu. Opravdu si toho vážím." Poděkovala jim Frigga. ,,Thor je pořád stejný, to spíš Loki se změnil." Konstatovala Tess. ,,Ještě před tím, než začneme plánovat, Vás ještě převlíkneme." Usmála se na dívky Frigga a zavolala své služebné.
Po dlouhém plánování zítřejší svatby se Juli vydala ve smaragdově-černých Asgardských šatech za Lokim do cely. ,,No páni." Vydechl Loki, když Juli uviděl. ,,Tvoje maminka nás s Tessou trošku ohákla." Zasmála se. ,,Mimochodem..tvůj bratr má zítra svatbu a tebe propustí, když budeš se mnou." Řekla mu. ,,Už zítra? Se do toho Thor nějak vrhnul. A opravdu mě pustí?" Juli jen kývnutím hlavy souhlasila. V tu chvíli je vyrušil příchod Odina. ,,Stráže, propusťte mého syna." Rozkázal pokyn, který stráži ihned splnili. ,,Děkuji, otče." Poděkoval stroze Loki. ,,Juliana na tebe dá pozor." Chytnul ji symbolicky za rameno a odešel. ,,Takže, kam půjdeme teď? Jsem už docela unavená." Ptala se Jul Lokiho. ,,Co takhle ke mně do komnaty..?" Zeptal se trochu nervózně. Juli se na něj usmála a něžně ho políbila na rty. Loki využil situace, a přitiskl Juli ke zdi, kde ji začal vášnivě líbat. Poté se přesunuli k němu do komnaty, kde si všichni dokážeme představit, co se odehrávalo.
ČTEŠ
To the day I die
FanfictionMožná si říkáte, že přátelství je velmi křehké a málo kdy vydrží po dlouhé generace. To by ale nebyly rody Carter a Grey. Přátelství mezi těmito rodinami se začalo dědit už od doby 2. světové války, tedy v době organizace Hydra. Babičky Julian...