Svatba Tessy a Thora byla naprosto úžasná. Byla laděná do motivů typické Asgardské svatby dvou bohů. Poté, co si snoubenci řekli své ano, všichni se vydali hodovat a oslavovat nové manžele.
,,Můžu ti něco ukázat?" Zeptal se Loki Jul, která seděla vedle něho u velkého stolu plného jídla. ,,Jasně." Odpověděla s úsměvem a vstala.
,,Tohle jsou ty zahrady, o kterých jsem ti vždycky povídal." Ukázal Loki směrem k magickým Asgardským zahradám. ,,Opravdu jsi nepřeháněl, je to to nejhezčí místo na světě." Rozjímala se Jul.
Loki Jul něžně chytil za ruku a odvedl ji do části zahrady, kde byl nádherný pohled na západ Slunce. Chytil Juli za pas a políbil ji.
,,Juli, ty jsi jediné stvoření, které ve mně, bohovi falše, viděla světlo. Jsi ta, která mě naučila milovat. Jsi ta, kterou chci dělat každý den šťastnou a vykouzlit ti úsměv na tváři. Proto se tě ptám, Juliano Margaret Peggy Carter, bohyně Měsíce a lásky, dcero boha Maniho, staneš se mou ženou?" Poklekl na jedno koleno a otevřel lesknoucí se krabičku se smaragdově-stříbrným zásnubním prstenem. Julianě tekly slzy z očí. Celý život toužila po své vlastní rodině a po muži, který ji bude milovat. Teď konečně věděla, že Loki je ten pravý. Proto jen nadšeně vyslovila: ,,Ano!" Loki jí prsten ladně nandal na prst a u západu Slunce jí políbil, poprvé, jako svou snoubenku.
...............
O 7 měsíců později,,Tyvole Thore, vždyť jsme pro tohle drobátko nevmysleli ještě ani jméno." Uvědomila si Tessa po té, co porodila jejich prvorozeného syna. ,,Co takhle Solun, po tvém otci?" Tessa mu vlepila polibek na tvář. ,,To je dokonalé, Thore."
................
O 4 roky později,,Loki?" Přišla Juli za svým manželem do pokoje. ,,Ano, má drahá?" Zeptal se. ,,Loki-no..budeme mít miminko!" Loki ihned přiběhl ke své manželce. ,,Budeš úžasná matka, Juli." Políbil jí a zatočil s ní jemně dokola.
.............
O 10 let později,,Luno, Signy, neubližte si!" Zakřičela Juli na svá dvojčata, která se svým otcem trénovala své schopnosti. ,,Neboj se mamíííí!" Odpověděla děvčata najednou.
,,Takže Luni, zopakuj mi, jaké schopnosti máš, jak je využiješ a jak je můžeš ovládat." Řekl moudře Loki. ,,Takže jsem bohyně melodie, takže ovládám všechny zvuky a umím tu...no..tipilatii?" ,,Telepatii zlatíčko." Opravil ji Loki. ,,Takže tohleto. Můžu lidem ovládat myšlenky, ale nemůžu je číst tak hustě jako maminka. Ovládat to můžu tréninkem a klidem." Loki se na svou holčičku hrdě usmál. Luna vypadala přesně jako Loki, tmavé rovné černé vlasy měla perfektně učesané, stejně jako to vždycky nosila Juliana. Luna měla povahu stejnou jako Juli, byla to celá maminka.
,,Signy, jaké schopnosti máš ty?" Zeptal se Loki své druhé dcerky, která naopak vypadala jako Juliana, ale povahově, byla stejná jako on. Až teda na stejnou vlastnost, kterou měla po mamince, viděla ve všech to dobré. ,,Já jsem bohyně spravedlnosti. Mám schopnosti telekineze po mamince a po tobě, tatínku umím s Asgardskou magií. Telekinezi i magii využívám na obranu a kontrolovat se to naučím tréninkem." Loki se opět hrdě usmál. ,,Přesně tak, moje holčičky."
V tu chvíli přiběhli starší Solun a stejně starý, jako dvojčata Solvi. ,,Strejdo Loki, teto Juliano, můžeme dnes trénovat s vámi?" Zeptal se Solvi. ,,Samozřejmě, že můžete." Souhlasila Juliana.
,,Takže Solune, jaké jsou tvé schopnosti a jak..." ,,-strejdo, trénovali jsme spolu od mých 10 midgarďanských let, nemusíš mi to říkat znovu." Zasmál se Solun. ,,Jsem Hromovládce, stejně jako můj otec. Ovládat blesky umím pomocí Mjölniru, který mi táta daroval. Ovládat už to umím, díky tréninku." Dopověděl Solun. ,,Nechce se mi věřit, že jsi vážně syn mého bratra." Zasmál se.
,,A co ty, Solvi?" Chlapec, který byl přesnou kopií své matky se narovnal a začal: ,,Já jsem bůh pravdy, vím, když někdo lže a umím člověka přimět říct pravdu. Také mám velkou sílu po mamince a abych se to naučil ovládat, musím trénovat jako můj bratr. ,,Opravdu jste naše krev." Hrdě řekl Loki.
Mezitím celý trénink pozorovala Jul z její oblíbené lavičky v zahradě. ,,Tak jak jim to jde?" Přišla za ní Tessa. ,,Všichni čtyři jsou opravdu mocní, jednou budou vládnout dobře." Usmála se. Tessa si přisedla vedle své kamarádky a obejmula jí. ,,Snad to s nimi dopadne stejně dobře, jako to dopadlo s námi." Přitakala Tessa. ,,Musíme je naučit naši slavnou větu! Do dne, než zemřu." Vykřikla nadšeně Tess. Juli se od srdce zasmála a odpověděla: ,,Do dne, než zemřu."
ČTEŠ
To the day I die
FanfictionMožná si říkáte, že přátelství je velmi křehké a málo kdy vydrží po dlouhé generace. To by ale nebyly rody Carter a Grey. Přátelství mezi těmito rodinami se začalo dědit už od doby 2. světové války, tedy v době organizace Hydra. Babičky Julian...