You will be my queen too

166 17 0
                                    

Lokiho útočiště

,,Kde je?!" Vykřikl Loki, když se vrátil ze svého výletu na Asgard. ,,To jste nebyli schopni Julianu udržet tady?!" Křičel z plných plic na své zraněné a umírající sluhy po záchranné akci Avengers. ,,Udělali jsme vše, co bylo v našich silách náš Pane." Omlouval se jeden ze sluhů. ,,To mě nezajímá! Měli jste tu Julianu uchránit!" Dořekl a odběhl do své komnaty, která poslední dny patřila Jul.

Jako první si při příchodu všiml rozervaných dveří, které ležely na podlaze. Zbytek pokoje však zůstal bez naprosté změny. Ve skříni našel všechno oblečení, které tady Jul nosila. Všechno vybíral on sám tak, aby oblečení patřilo k Juliině osobnosti. Sáhnul po jedné noční košili, která měla Juliinu vůni a nenápadně kus látky obejmul. Ukápla mu dokonce i slza. ,,Až tenhle nemožný Midgard zničím a stanu se králem Asgardu, budeš i ty má královna, tentokrát dobrovolně." Zašeptal si pro sebe.

........

Základna Shieldu

Další den ráno se Jul konečně probudila ve své posteli na základně Shieldu. Protože se vzbudila brzy, rozhodla se, že si lehne ke své nejlepší kamarádce, nově zjištěno sestřenici Tesse, jako to dělávaly vždy. Tessu to každopádně vzbudilo.

,,Promiň Tessie, nechtěla jsem tě vzbudit." Omluvila se Jul. ,,To je v pohodě, stejně si musíme pořádně popovídat, nikdy jsme od sebe takhle dlouho nebyly.." Odpověděla rozespale. ,,Tak co ty a hromo kluk?" Zeptala se Jul. ,,To jako vážně budeš Thorovi říkat hromo kluku?" Divila se Tess. ,,Přesně tak." Zasmála se. ,,No..jsme spolu a je nám dobře. Myslím si, že je Thor ten pravý." Řekla zamilovaně Tessa. ,,To mám radost. Konečně by ti to s někým mohlo vydržet déle než na jednu noc." Zavtipkovala. ,,S Thorem to bude už navždy, doslova."

Jul si uvědomila, že celou tu dobu byly ona i Tess polobohové. ,,Co to máš na krku? Tyvole ten je krásnej!" Všimla si najednou Tess náhrdelníku na Juliiném krku. ,,Ten máš od Ameriky jo?" Řekla svůdným tónem. ,,Ten mi dal Loki k narozeninám." Odpověděla tiše. ,,Takže on tě unese a pak ti dá tohle? To abych se taky nechala unést." Zavtipkovala. ,,Něco se tam stalo Tess a...já nevím, co si mám myslet." Roztřepaným hlasem řekla Juli. ,,Mluv."

Juli si nahlas oddechla a začala: ,,Celý ten únos začal tím, že mě Loki zavřel do hrozné cely, kde mě nechal po celou noc. Potom si mě jeho sluhové několikrát dovedli k němu přivázanou k židli, kde po mně Loki většinou křičel a pak všechno úplně obrátil. Pohladil mi tvář, utřel mi slzy nebo se mi zahleděl do očí. Když si mě takhle zavolal po několikáté a chtěl mě opět zavřít do cely, řekla jsem mu, ať mě pošle jinam. Svým služebným dal úkol, ať mě dovedou do jeho pokoje, kde jsem svázaná na židli usnula. Další den ráno jsem se probudila vedle něho. Chtěl, abych byla u něj. Ten samý den jsem mu vklouzla do myšlenek, kde jsem viděla úryvek toho, jak přemýšlí nad námi jako párem. Přišlo mi to absurdní, ale když mi na moje narozeniny dal tohle a ukázal mi celý náš příběh z jeho pohledu od samého začátku, bylo mi jasné, že mě miluje. A ta teorie, že by mě unesl kvůli trůnu je absurdní, protože je přesvědčen o tom, že jsem Midgarďanka."

Dokončila své dlouhé vyprávění Jul. ,,Nechci nic říkat Juli, ale obávám se toho, že si bratry Odinovi rozdělíme mezi sebou." Zlehčila situaci Tess. ,,Loki je syn Laufeye, ale máš pravdu." Zasmála se i Jul. ,,A co Amerika?" Zeptala se zvídavě Tess. ,,Já..Steva mám opravdu ráda, ale..." ,,Miluješ Kokiho." Doplnila Tessa Jul. ,,Zaprvé je to Loki a zadruhé nevím..asi, asi ano." Odpověděla. ,,Víš co to znamená? Naše děti budou bratranci a sestřenice!" Vykřikla nadšeně Tess. ,,Ty s Hromo klukem klidně děti měj, ale já vážně nechci, aby moje děti byly takhle zlé a sobecké a byly hodné jen k lidem, které milují!" ,,Ale prosimtě.. budete spolu a tečka." Oponovala Tessa. ,,Že já jsem nezůstala v té své posteli." Obě dvě se začaly smát tak, jako to dělali celých 22 let.

To the day I dieKde žijí příběhy. Začni objevovat