Druhý den ráno Tessu a Jul čekal další trénink. Tentokrát Tesse asistoval Thor a Jul Steve.
,,Natěšená na dnešní trénink?" Ptá se Jul Tess. ,,Docela jo, hlavně že už nebudu trénovat s tím Stefanem." Obě se zasmály. ,,Snad u tebe Thor nedopadne stejně. Když jsem včera viděla Lokiho, myslím si, že budeš spokojená." Řekla Juli. ,,Jak spokojená?" ,,Loki byl zkrátka pěkný, a když je to Thorův bratr i on by mohl za něco stát."
Z jejich rozhovoru je vyrušil příchod Steva. ,,Dobré ráno, můžeme jít?" Zeptal se mile. ,,Dobré ráno, jasně. Tak zatím pa Tess." Rozloučila se Juli se svou kamarádkou a se Stevem odešla směrem k tělocvičně. ,,Nezapomeňte trénovat telekinezi a telepatii, žádný jiný schopnosti prověřovat nemusíte!" Vykřikla se smíchem Tessa. Oba dva se také začali smát.
,,Steve..ani jsem ti nestihla poděkovat za to, co jsi pro nás udělal a stále děláš. Od mala jsme na všechno byly sami a tohle je poprvé, co nám někdo upřímně pomohl. Jsme Ti opravdu moc vděčné." Jul bylo jasné, že Steve jim pomáhá převážně kvůli její babičce, ale i tak si toho vážila.
,,Moc rád vám kdykoli pomohu." Odpověděl Kapitán. ,,Ale teď jdeme na trénink." Juli se upřímně těšila, protože konečně chápe, jak svoje schopnosti ovládnout. ,,Nejdříve zkusíme něco s telepatií a nakonec něco málo s telekinezí." Naplánoval Steve. Juli přikývla hlavou na souhlas. ,,Tak..zkus mi do mých myšlenek přehrát nějaký úryvek z vašeho rozhovoru s Lokim." ,,Pokusím se."
Jul se sebevíce snažila, ale bohužel se jí stále nepodařilo onen úryvek do Kapitánových myšlenek dostat. ,,Já to nezvládnu!" Vykřikla po spousty nezdařených pokusech Jul. ,,Zvládneš, jsi přece Carterová, máš to v krvi." Usmál se na ni Kapitán. ,,Mysli na tvoji šťastnou vzpomínku a poté mi zkus jakýkoli moment s Lokim dostat do těch mých." Poradil tiše.
Juli myslela na všechny chvíle strávené s Tessou. Ona je člověk, který při ni vždycky stál. Stejně tak Juli za Tess. Vzpomínala na jejich nedělní sledování romantických filmů, všechny jejich výlety, to, jak Tessu neustále napomíná, aby mluvila slušně, až se to najednou podařilo. Dostala se Stevovi do myšlenek.
Jul si jako první vybavila to, jak na ni Loki křičel a nadával ji, že je děvka. Tuto vzpomínku tedy celou ukázala Stevovi. Poté mu však ukázala úplně jinou stranu Lokiho. Tu bezradnou a nemilovanou duši, která prosí, aby se Jul zítra zase vrátila. V tu chvíli se dostala pryč ze Stevových myšlenek.
,,Dokázala jsi to!" Vykřikl radostně Kapitán, ale pak mu něco došlo. ,,Páni...Loki na tebe nejdříve křičel tím stylem, že by tě nejraději na místě zabil a poté prosím, aby jsi za ním znovu přišla. On je vážně úplně mimo." Přiznal Kapitán.
,,Není mimo...no dobře, asi trochu je, ale přijde mi, že je jen zlomený ze své minulosti. Nebo aspoň tak to vidí on, když mi to včera vyprávěl. Přijde si zraněný a osamocený." Řekla Jul. ,,Teď jsi to definovala úplně přesně. Takhle se Loki cítí. Thor mu sice chce pomoci, ale.." ,,Myslí si, že ho nikdo nemůže mít rád. Ani jeho bratr." Dokončila větu Jul. ,,Ano." Souhlasil Steve.
,,No nic Cape, moc děkuju za trénink, ale půjdu se už připravit za tím Lokiášem." Usmála se Jul. ,,Cape? Lokiášem?" Smál se Steve. ,,To jsem ti neřekla, ze lidem dávám přezdívky?" Naposledy se zasmála a odešla z tělocvičny.
V jídelně potkala svoji kamarádku Tessu, které trénink skončil o 2 hodiny dříve. ,,JULIANO MARGARET ,,PEGGY" CARTER! JÁ SE Z TOHO POSERU!" Přiběhla k ní. ,,Co se děje?!" Vylekala se Jul. ,,THOR. THOR SE DĚJE! On je dokonalej! Já jsem se zamilovala Any!" Křičí po celé místnosti Tessa. ,,Tak to jsem ráda, že se ti trénink líbil." Chechtala se Jul.
,,A co ty a Stefan?" Zeptala se Tess na oplátku. ,,Už umím lidem upravit myšlenky tak, aby viděli to, co já." Odpověděla pyšně. ,,Proč jsi vůbec skončila dřív Tess?" ,,Nick prý našel něco o našich rodinách a potřeboval Thora, aby něco prozkoumal. Řeknou nám to ale až potom, co půjdeš za mým švagrem." ,,Tak to je skvělé!" Jul měla opravdu radost. Konečně se něco doví o své rodině.
,,Juliano, běžtě za Lokim, dneska máte neomezený čas, jak budete potřebovat." Vyrušil jejich rozhovor Fury. ,,Už tam jdu." A čekala, až pro ni přijde nějaký agent, který ji tam odvede. ,,Tak snad tam trefíte sama ne?" Řekl hrubě Fury. ,,Pardon, už jdu." A vyrazila konečně za Lokim.
Jul vešla do místnosti, kde byl Loki. ,,Ahoj Lokiáši, tak jsem...co de děje?!" Uviděla Lokiho, který seděl v koutě a hlavou v klíně. ,,Co se děje?! Čekám tady na tebe už od rána a ty jsi se ani neopovážila přijít ty..ty..děvko!" Vykřikl s ubrečenýma očima.
,,Vždyť jsem ti slíbila, že přijdu a...jsem tady." Odpověděla rozrušeně Jul. Nečekala, že jí bude Loki zase nadávat. Zkrátka jí to zarazilo. ,,Stejně ze mě chceš dostat jen informace! Nehraj si na to, že ne!" Jul nechápe, proč je na ni takový.
,,Kdybych z tebe chtěla dostat informace, tak asi někde budu mít napsané nějaké otázky na které se tě mám zeptat. Kdybych si na něco hrála, nebyla bych k tobě upřímná, i když to jsem ke všem, ale tobě říkám všechny detaily. Kdybych byla děvka tak.. Víš ty co, když jsem podle tebe jenom bezcharakterní a neinteligentní děvka, tak radši půjdu!" Zakřičela a se slzami v očích se otočila.
,,Juliano...Juli." Zaslechla u dveří mluvícího Lokiho. ,,Myslel jsem, že nepřijdeš. Že mě zradíš jako všichni ostatní. Ty totiž nejsi jako ostatní, jsi jedinečná." Říkal Loki se slzami.
To ten sobecký imbecil zase brečí? Kvůli mně brečí? Juliana se nakonec otočila. ,,Říkala jsem, že za tebou přijdu, jen když se ke mně budeš chovat slušně, tak se tak chovej. Slíbil jsi mi to." Loki přikývnul hlavou a společně si začali další 4 hodiny povídat.
,,Loki promiň, ale už budu muset jít..zítra zase přijdu. Pokud to ale bude vypadat jako včera a dneska na začátku, další den už nepřijdu." Řekla rázně. ,,Juli, slibuješ, že zítra zase přijdeš?" Jul se zasmála. ,,Lokiáši Laufesone, přísahám, že zítra přijdu do dne, než zemřu." Naposledy se usmála a odešla.
,,Any?" Jul najednou uslyšela ten sobecký hlas, který jí a její nejlepší kamarádku pravdu mile přivítal. Stark. ,,Ano pane Starku?" Divila se, že jí řekl přezdívkou Any. Tak jí jen málokdy řekla Tess. ,,Máme pro tebe a tvojí drzou kamarádku informace o vaší rodině, pojď se mnou." Jul přikývla a vydala se za Tonym. Konečně se dozví pravdu o své skutečné rodině.
ČTEŠ
To the day I die
FanfictionMožná si říkáte, že přátelství je velmi křehké a málo kdy vydrží po dlouhé generace. To by ale nebyly rody Carter a Grey. Přátelství mezi těmito rodinami se začalo dědit už od doby 2. světové války, tedy v době organizace Hydra. Babičky Julian...