He loves her

196 18 0
                                    


2. Základna Shieldu

,,Co že to udělala?!" Tessa se dozvěděla o únosu Jul. Nedokázala pochopit, proč na ní použila svou telepatií, aby mohla jít do boje, místo toho, aby v klidu odjela do bezpečí.

,,Ale náhodou ho na zem dostala slušně, škoda, že po druhé už se jí to nepovedlo." Řekl Tony. ,,Musíme Juli zachránit! Je to má jediná rodina!" Bezradně říká Tess. Thor ji jako správný gentleman utřel slzu a dal jí pusu do vlasů.

,,Samozřejmě, že ji zachráníme!" Vykřikl Kapitán. ,,Jen nevíme, kde je." Oddechl si nahlas. ,,Tak to nějak rychle zjistěte! Ten parchant jí bude chtít zabít tyvole!" Rozbrečí se Tessa ještě víc. ,,Nezabije jí, neboj se má drahá. Juliana byla za poslední dobu jediná, která Lokimu naslouchala. Nebude jí chtít zabít." Konstatoval Thor.

,,To máš asi pravdu, ale spoléhat na to nebudeme." Přitakala Nataša. ,,Miluje jí." Řekl najednou tiše Steve. Všichni na něj hodili nechápavý výraz. ,,Slyšeli jste dobře. To jste snad neslyšeli, co řekl těsně před tím, než Jul unesl? Řekl, že je jeho trofej." Vysvětlil svou domněnku Kapitán. ,,Můj bratr se nikdy do nikoho skutečně nezamiloval. To, že je pro něj trofej, musí znamenat něco hlubšího." Odporoval Thor.

,,Pojďte sem všichni, náš bůh nám poslal video." Vykřikl z vedlejší místnosti Fury. Všichni tam v mžiku byli. ,,Snad to nebude nic nechutnýho, nepotřebuju vidět Thorova bratra nahýho." Obává se s humorem Tony. ,,Snad si nemyslíš..." Uvažoval zdrceně Steve. ,,Proboha, vždyť Juli je ještě....." Větu nedokončila. ,,Tohle by jí nemohl udělat." Pobrekává Tess. ,,To brzy zjistíme." Řekla chladně Nataša.

Když Fury video spustil, všichni okamžitě strnuli. Uviděli Jul sedící na zemi v rohu jakési cely. Stočená do klubíčka vzlykala. Najednou někdo vešel dovnitř. ,,Loki, prosím, pusť mě zpátky domů." Řekla bezradně. ,,Tam už se nikdy nedostaneš, ty hloupá děvko!" Zařval z plných plic. Jul se sebou cukla. ,,Vy dva, víte, co udělat." Rozdal najednou Loki povely dvoum mužům, kteří začali Juli odnášet pryč. ,,Né, prosím né!" Vzpírala se. ,,Tess, Steve!" Brečela čím dál tím víc. ,,Pomoc!" A tím nahrávka skončila.

Nikdo nevěděl, co udělat, nebo jak reagovat. Tessa schoulená u Thora na hrudi sotva popadala dech vzlykem, Kapitánovi též ukápla slza, Nataša chtěla naplánovat tu nejkrutější pomstu, Tony přemýšlel, jak Lokiho najít co nejdříve a Fury? Ten měl plán na záchranu jasně vymyšlený.

.........
Lokiho útočiště

Nějací dva muži Jul odtáhli neznámo kam. Bála se, co jí Loki udělá. Zabije jí snad? Nebo snad něco horšího? Dva muži ji připoutali k židli a odešli. Zůstala tím pádem v pokoji s Lokim sama.

,,Proč jsi tak krutý a zlý Loki? Tvůj bratr ti po tom všem chce pomoci, zbytek Avengerů by tě také přijala mezi sebe, a já, proč jsi mě unesl, když jsem na tebe byla jen hodná?" Pláče.

,,Já jsem se narodil tím být králem! A když musím být krutý a zlý, abych toho mohl dosáhnout, udělám to! Můj bratr mě nikdy skutečně nemiloval! Ty imbecilové z Avengers mě nezajímají! A ty, ty mě taky nezajímáš! Jen jsem tě využil, protože jsi mi na mou hru nalítla jako malá děvka!" I když se Jul bála, nedokázala pochopit Lokiho myšlení a ani to, proč pořád používá jednu a tu stejnou nadávku. Nic na jeho slova neodpověděla.

,,Takže teď jsi s tím Regersem..Stevenem." Řekl najednou Loki. ,,Co je tobě do toho?" Odsekla. ,,Abych věděl, kdo si pro tebe přijde jako první a tím pádem i jako první zemře." Ďábelsky se usmál. Juli ukápla další slza. ,,Proč už zase brečíš?!" Vykřikl podrážděně Loki. ,,Proč? Protože jsi mě unesl, hrozíš mi, že zabiješ mé nejbližší, nadáváš mi a křičíš na mě..kvůli sobci, který se teď cítí jako největší král, ale ve skutečnosti je to jenom nicka, kterou nikdo nemá rád a stojí přímo přede mnou!" Odpověděla se křikem Juli.

Loki zůstal nehybně stát. Utřel Jul slzy, pohladil ji po tváři a zakřičel: ,,Odvést!" Ti dva muži Any odvedli zpátky do cely. Nechápala, co se právě stalo. Proč ji ten sobec utřel slzy a pohladil ji po tváři? V tomhle bude něco víc.

To the day I dieKde žijí příběhy. Začni objevovat