Welcome to us

270 25 6
                                    

Po dlouhém tréninku s Kapitánem toho měla Tessa dost. ,,Tyvole to bylo náročný." Řekla Kapitánovi. ,,Co jsi čekala? Jako Avenger musíš něco vydržet." Směje se Steve. ,,POČKEJ! Já už jsem AVENGER?!" Nadšeně vykřikla Tess. ,,Už jste mezi námi, ale na akce vás ještě nevezmeme." Usmál se Steve. ,,TYVOLE! PROČ SI MI TO NEŘEK ROVNOU?!" ,,Ty vážně pořád musíš mluvit sprostě a nespisovně? A chtěl jsem to říct tobě a Jul po tréninku.

Steve a Tessa společně došli za Furym, aby mu řekli, jak trénink probíhal. ,,Jak proběhl trénink Kapitáne?" Zeptal se Nick. ,,Tessa je opravdu nadaná, bude se nám hodit." Odpověděl s nadšením Steve.

,,Kde je vlastně Jul?" Zeptala se Tessa. ,,Poslal jsem ji za Lokim." Odpověděl Nick chladně. ,,Za Kokim čím?" Vykřikla Tess. ,,Za bratrem Thora, Lokim. Snažíme se z něj dostat nějaké informace." Vysvětlil Steve. ,,Ale proč jste tam posílal Julianu Fury?" Ptá se Kapitán. ,,Nataša to řekla Julianě, která tam chtěla jít. Usoudil jsem, že tomu svolím, protože není Avenger a Loki by k ní mohl mít důvěru." Odpověděl Nick. ,,Juliana je Avenger." Řekl rázně Kapitán. ,,To ale Loki neví. Ani Juliana zatím ne."

,,Můžeme se s Tessou podívat na kamery?" Ptá se Steve. ,,Ano, ale za chvíli bude končit. Je tam s ním 2 hodiny."

..............

2 hodiny zpátky

Juliana společně došla k místnosti, kde Lokiho věznili. Přemýšlela, jak ho přinutí, aby se od něho něco dozvěděla. Nakonec se rozhodla pro taktiku, kterou má vždycky, když něco chce. Bude milá a nějak to dopadne.

Prošla dveřmi a před sebou uviděla černovlasého muže, který byl upřímně neodolatelný, ale moc dobře věděla, že je to špatný člověk.

,,Ahoj, Lokiáši." Pozdravila ho Jul s úsměvem. ,,Jak jsi mě to nazvala ty pouhá midgarďanko! Já jsem bůh!" Vykřikl. ,,Tak to zase zklidníme, já jsem Juliana, žádná Midgar..nebo co jsi to předtím řekl." Představila se mu. ,,A co tady jako děláš?!" Vykřikl. ,,Nic, jenom jsem si přišla popovídat." Odpověděla klidným hlasem, který se Lokimu začal zamlouvat.

,,A jak se teda jmenuješ? Myslela jsem, že jsi Loki." Ptá se Jul. ,,Mé jméno je Loki Laufeyson, žádný Lokiáš!" Opět zakřičel. ,,Dobrá tedy, za toho Lokiáše se omlouvám, ráda lidem dávám přezdívky a Lokiáš mi přišlo hezký." Usmála se. Loki jenom přikývnul hlavou.

,,Tak jak se dneska máš?" Zeptala se vřele Jul. ,,Jak myslíš, že se mám, když jsem zavřený tady?!" Jul došlo, že s Lokim to takhle nepůjde.

Julianu překvapilo, že se Loki na něco ptá. ,,Co jsi zač, že patříš k těm imbecilům?" ,,Já? Já k nim nepatřím, jen mi pomáhají s mými schopnostmi. Umím s telepatií a něco málo s telekinezí. Docela mi vadí, že ani nevím, kde se to ve mně vzalo." Jul došlo, že je zase až moc otevřená.

Proč je ke mně takhle upřímná? Ptá se Loki sám sebe. Nikdo mě nemá rád a není na mě hodný. Musí v tom být něco víc. ,,Ty děvko, proč tady hraješ tohle divadélko, když ze mě chceš jen vytáhnout informace pro kamarády mého bratra?!" Začal na ni křičet.

Jul tohle nečekala. Je hodně citlivá a takhle hnusný na ni nikdy nikdo nebyl. Ukápla ji slza, ale pak se začala znovu ovládat. ,,Takže zaprvé.. nebudeš mi tady nadávat do děvky, když ani nevíš, jaký význam ta nadávka má! Za druhé tady nehraju žádně divadélko, přišla jsem si s tebou jen popovídat. A za třetí, já nejsem žádný Avenger! Jsem Juliana Margaret Carter, holka, která ve 2 letech přišla o svou rodinu a jediný kdo mi zbyl je má nejlepší kamarádka! Celý život jsem si musela zařídit sama a někdo jako ty, mi tady rozhodně nebude nadávat!" Řekla rázným hlasem, který doplňovaly slzy.

Lokiho to znovu zarazilo. Většinou mu je jedno, když někdo trpí, spíše naopak. Ale u Jul mu to vadilo. Nechtěl jí rozbrečet. Nakonec ze sebe vykoktal jen: ,,Pr...Pr-om...Promiň." Jul se na něj jen udiveně podívala. Ten sobecký idiot se jí teď vážně omluvil? ,,Dobře, ale už na mě nebuď zlý." Loki přikývl.

,,Povíš mi teď naopak něco o tvém životu? Vlastně o tobě vím jen to, že jsi Loki, tvůj bratr je Thor a...to je vlastně všechno." ,,Dobrá." Řekl Loki a pustil se do vyprávění.

Mezi Lokiho vyprávění, si Jul vzala papír a když se jí nějaká Lokiho věta zaujala, napsala si ji tam. Většinou to byly věty, když Loki citoval. Z Lokiho vyprávění dostala nějaké podstatné informace, které Avengers chtěli.

Podívala se na hodinky a všimla si, že si s Lokim povídá už 2 hodiny a půl. ,,Sice se mi s tebou dobře povídá, ale dostala jsem jenom 1 hodinu a...povídáme si už skoro 3." Usmála se Jul na Lokiho.

,,Juliano?" Zeptal se tiše Loki. ,,Říkej mi Jul nebo Juli nebo Any, ale ne Juliano prosím." Zasmála se. ,,Dobře..Juli..přijdeš za mnou zítra zase?" Nejistým hlasem řekl.

Jul k němu přešla a dala mu do ruky papír, kam psala Lokiho zajímavé věty. ,,Tady a příjdu." Usmála se na něj a podala mu papír. ,,Tak dobrou noc, Lokiáši." Naposledy se na něj usmála a odešla. Loki tam jen tak nehybně stál, že se s Juli nestihl ani rozloučit. Po zbytek večera si četl věty, které si Jul napsala.

,,Juliano, jste úžasná. Neřekl nám sice všechno, ale z jeho vypravování vyšlo najevo hodně podstatných věcí." Řekl Fury opět chladně, ale Juli se zdálo, že má radost. ,,Děkuji pane Fury, ráda jsem pomohla." Usmála se. ,,JULI! TY I JÁ! JSME AVENGERS!" Vběhla Tessa Juli do náručí. ,,Počkat, to jako vážně?" Zeptala se s nadšením v hlase. Steve radostně řekl: ,,Ano, vítejte mezi Avengers."

To the day I dieKde žijí příběhy. Začni objevovat