part 2

54 11 10
                                    

setelah ku dimilikiiiiiiii....... eh eh ternyanyi pulak dahhhh sebenarnya setelah aku mendapatkan  sangkar untuk arnab aku tu ..... eh eh arnab sementara aku tu dengan free oleh jiran aku tu .... aku terus meletakkan arnab aku tu dekat dalam sangkar purple dengan barang2 yg lain macam tempat minum,makan,main,dan membuang hajat .army kan... mestilah purple.lagipun aku mmg suka warna purple.aku tk tahu nk buat ape .esok kan hari ahad...

btw,aku tk gi sekolah .sebab mak ngan ayah aku kan dah meninggal . jadi manalah aku tahu nak kena daftar la ape lah. aku bukannya pandai benda2 daftar  ni ....jadi aku hanya buat kerja sambilan dekat sebuah cafe.aku juga mempunyai seorang kawan yang  tak berapa betul yaituuu.... jimeng...

mungkin bagi anda dia agak comel

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

mungkin bagi anda dia agak comel... tapi kepalanya tidak betul ya kawan2. dialah yang selalu menemani aku di tempat kerja.. kadang2 aku pun selalu termenung tgk die. muka not bad tapi siannya die tk de girlfriendd....para2 readers sekalian meh singgah sini... jimeng ni perlukan girlfriend.supaya tidak kesunyian...

author :kadang2 author pun melting ngan jimeng niii

jimeng : ye ke ..nak jadi gf saya tk ?

author :nak tapi mesti expectation jeee

aku rasa esok aku nak bawa arnab aku pergi taman tasik cemtu kot.ehhh sebelum tu aku kena pilih pakaian duluu... takkan nak datang tak pakai baju pulakkk....lepas pilih baju aku tidur...

aku gi petang laaaa.....

aku dah siap dah nak pergi taman ni ...aku ambik arnab tu dan keluar rumah. 

cemni je baju aku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

cemni je baju aku. hahaha. cantik tak ?

author :mestilah dah kau tu memang cantik ...

iu :thanks author

iu dah sampai di taman itu ..dan bermain bersama arnab itu.tanpa disedari ada seseorang yang memerhati mereka.....

-TBC- 

sorry klau ade typo

sorry klau tk best

hope u gus enjoy

sorry lah part depan - depan ni penulisannya tak berapa betul . ini pun kena edit . malas la pulak kan . abaikan typo . ejaan pelik - pelik . lately ni baru ada otak . bila baca balik , rasa macam nak gelak , nangis & kecewa . tulisan entah apa -apa entah .

My Bunny | JJKWhere stories live. Discover now