part 6

30 10 7
                                    

lenganku ditarik oleh seseorang bila aku toleh ,muka jungkook yang terpapar di depan.muka dia macam sedih. aku tanya la kenapa kan. jungkook as-belum sempat aku habiskan ayat aku dia memotong... wee arnab

arnab ... arnab tuuu ..KENA LANGGAR LARI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku terkedu mendengar apa yang dikatakan oleh jungkook. aku terduduk.aku menangis teresak-esak.air mataku laju seperti air terjun.

hati aku berkecai.punyalah lama  aku tunggu,ssampai ddia DAH TAKDEEEE !!!! Jjung- kook,mmacam mmana dia boleh kena langgar lari ?tanya aku dalam keadan tersedu-sedu.

masa tu aku jalan-jalan dengan dia kat taman,pastu dia terjumpa carrot or something like makanan dia.dia pun pergi lah tengok carrot tu kan. dia berlompat so lajulah.aku pulak berjalan jelah takkan nak lari pulak kan .

tak sempat aku sampai ,sebuah motor melanggar arnab yang tengah makan carrot tu.lepastu of course la manusia yang tak berhati perut tu lari .aku tengok dia digilis tu rasa jantung aku macam nak tercabut .

aku dah settlekan dah arnab tu.jimin mana ? ( tukarlah dari jimeng ke jimin ) haahlah.tadi dia ada .iu berkata. tak apa lah .kau balik rumah dengan aku. rumah aku tu tak lah jauh sangat . kata jungkook .  iu hanya mengikut saja.


-tbc- 

𝕤𝕠𝕣𝕣𝕪 𝕜𝕝𝕒𝕦 𝕥𝕪𝕡𝕠

𝕤𝕠𝕣𝕣𝕪 𝕜𝕝𝕒𝕦 𝕥𝕒𝕜 𝕓𝕖𝕤𝕥

My Bunny | JJKWhere stories live. Discover now