" Jungkook lagi sesuai dari dia . "
Kata - kata Jimin terngiang - ngiang di dalam otak aku . Apa maksud dia ? Apa yang dia maksudkan ? Apa yang dia nak cuba sampaikan sebenarnya ??!!
.
.
.
Hari ini aku bangun pagi dan menuju ke arah tandas . Ternyata pagi ini pagi yang cerah , burung pun berkicauan , kena nyanyi lagu bangun pagi , gosok gigi , cuci muka , pakai baju , makan roti , minum susu , pergi sekolah , senang hati . Aku membebel semasa perjalanan ke tandas . Stop Ji - eun , kau merapu apa ni . Aku menggelengkan kepala melihat diri sendiri di dalam cermin .
Harini aku nak keluar . Aku saja nak jalan - jalan ambil angin . Aku bosan duduk rumah . Tapi , bila aku fikir balik , apa pasal dengan Taehyung eh ? Jawapan yang dia bagi , dia sekolah kat Saebom high school tapi bila dia cakap tu dia macam pegang kepala .
Dia macam menahan sakit bila mengingatkan sesuatu tapi dia sorokkan . Dah lah malas nak fikir pasal dia . Kata aku sambil berjalan .
Aku ternampak ada pak cik jual ais krim kat depan sana tu . Aku terus segera berjalan menuju ke arah pak cik yang jual ais krim tersebut .
Aku mengambil satu perisa yang ada orang mengidam tu . Mint choco ice cream .
" Pak cik , boleh saya nak satu ais krim perisa ni ? " Kataku sambil menunjukkan perisa Mint choco ice cream .
" Oh , boleh - boleh . " Kata pak cik itu lalu menghulur ais krim tersebut pada ku .
" Kamsahabnida ." Ucapku lalu menundukkan diriku dan mencapai ais krim tersebut .
" Sama - sama "
Sedap sangat ais krim tu . Rugi siapa yang tak dapat . Pergi cepat sebelum pak cik ais krim balik .
K gurau . Saja nak bagi orang tu jealous .
- tbc -
Sorry sangat - sangat sebab cerita hambar . Author rasa hampir setiap part author mintak maaf .
Sayang korang .....
- Abaikan typo
- Sorry kalau tak best dan hambar dan terlalu pendek .