part 4

27 8 0
                                    

iu's pov

apa kata kau ambik arnab ni...lagipun aku dah rasa dah pengalaman bela arnab ni..jungkook pun kata ,aku amik je lah arnab ni ehhh ?? ia... berapa kali aku nak cakap ? ok sekarang ni kau nak order apa- apa tak ? tak ada lah jawab pelanggan itu dan membawa arnabnya pulang kerumah.

author's pov

iu dan jimeng menjalani hidup mereka seperti biasa .

author : tak dapat idea sampai sekarang...

pelakon ff : Hwaitingg 💕💕

author : ala,ala,ala macam mana nii

pelakon ff : sikit - sikit lah.. sedikit - sedikit , lama - lama  jadi bukit

author : dah jom sambung balik..

jungkook tinggal di rumah teres sama sahaja seperti  iu . sebenarnya iu rindukan arnab itu. tetapi nak buat macam mana jika arnab itu bukan kepunyaannya.... dia tidak berfikir untuk membeli arnab yang baru kerana dia sudah suka and susah nak lepaskan arnab  tu.. macam cinta lah. kalau suka orang tu..tapi rupanya dia dah berpunya, tentu susah untuk lepaskan orang yang disukai tu.

dia mengambil keputusan untuk bertemu dengan jungkook untuk bertemu arnab kesayangannya itu.masalah sekarang ialah dia tidak tahu menahu dimanakah rumah jungkook. dia tidak nampak kelibat jungkook lagi di cafe . dia berharap sangat yang dia dapat bertemu dengan jungkook.tetapi nasib tidak menyebelahinya......

tbc

sorry kalau tak best 

sorry kalau ada typo

sorry kalau pendek


 hahaha nak gelak lah . sakit perut gelak baca balik cerita ni . mohon betulkan jika ada salah dan silap . 

My Bunny | JJKWhere stories live. Discover now