Part 9

24 9 3
                                    

kini aku dalam ketakutan. perasaan yang terlalu takut. sukar untuk aku gambarkan perasaan yang telah berada di dalam hatiku. perasaan ini lah yang sedang bermain di dalam hatiku ini.


KAU ! KENAPA KAU BUAT AKU KEHILANGAN ORANG YANG AKU SAYANG ??!! dia menengking aku dengan kuat sekali hingga bergema. telinga aku macam nak tercabut mendengarnya. bercampur-baur perasaan aku. sedih, takut , dan hairan. apa yang aku dah buat  ??!!



k-kau ,kau siapa ? tanyaku kepada seseorang di hadapanku. dia menjelingku dengan jelingan yang tajam sekali. kemudiannya dia membuka hoodie dan mask yang dipakai olehnya. mataku cuba mengecam muka yang terpapar di hadapanku ini.

eo ? kau tak kenal aku ke ? aku ingat kau kenal aku .  selamat bertemu lagi kawan. takkan tak cam ? ni aku lah , kim taehyung . budak lelaki yang pernah jadi bestfriend and musuh kau . aku rindu kau princess.



aku seakan-akan terkejut dengan apa yang baru aku dengar . mwo ??!! taehyung  ??!! seriouslah! walaupun muka dia sama macam zaman sekolah menengah dulu , aku tak cam langsung. mungkin sebab aku nak lupakan dia rasanya . kenapa kau datang balik dalam hidup aku hahh taetan !!?? luahku dalam hati .

kau rindu aku tak princess ? dulu , itulah panggilan yang aku suka untuk panggil kau  ? tapi sekarang tak lagi  ji-eun. dulu aku pabo sangat percayakan kau  . rupa-rupanya belakang aku , kau lah orang yang paling kejam aku pernah jumpa . kau penyebab appa aku mati .  dulu , kau lah perempuan yang appa sayang lepas mendiang eomma aku meninggal .

air mataku mula turun membasahi pipi . sedikit -sedikit aku mengingati apa yang telah terjadi . tapi bukan salah aku pun . kalau salah aku , aku boleh jugak terima . 

kau tahu tak cerita sebenarnya ? dahlah  terus marah - marah aku . ini semua salah faham tae !

Boleh tak kau jangan panggil aku tae . aku gelilah . aku bukan lagi bestfriend kau . dulu , aku yang suruh kau panggil aku tae dan kau suruh aku panggil kau princess . dah lah malas aku nak ingat cerita lama .  a-OKEY . AKU PANGGIL KAU TAEHYUNG  !! PUAS HATI KAU ??!! DENGAR LAH PENJELASAN AKU . aku bercakap dengan nada yang agak tinggi sedikit .

sebenarnya macam ni .....

kan kita pergi rumah kau sama- sama . lepas tu kau cakap kau nak pergi tandas and suruh aku tunggu kau dalam bilik kau . masa aku dalam perjalanan pergi ke bilik kau . aku terserempak dengan ayah kau . dia baru nak keluar dari bilik dia .  jadi aku pun tegurlah .

hello uncle . uncle sihat ?

  hi . uncle shat je ji-eun . taehyung mana ?

ouh, dia pergi toilet . uncle nak turun bawah ke ?

haah. tak apa lah . uncle turun bawah dulu ya ?

Baik uncle .

masa appa kau nak turun bawah , appa kau tergelincir . aku pun panik lah . lepastu aku cepat -cepat nak berlari ke bawah untuk dapatkan appa kau . tapi dia yang turun bawah dahulu . aku nampak banyak darah mengalir . aku terus panggil nama kau . kau cuak and marah aku . 

kau cakap aku sengaja je . macam impostor bunuh crewmate lepastu report .muka aku of course dah serba salah . lepastu kita sama -sama pergi hospital .doktor cakap appa kau tak dapat diselamatkan . mulai hari itu kau mula benci aku sampai sekarang .

-tbc-

sorry lah  tak best cerita ni . hambar . 

sorry kalau typo . sorry kalau tak best .

sorry lah . saya pun tak faham apa yang saya tulis . berpusing - pusing kepala bila baca balik . lagi- lagi yang part taehyung , ji-eun dengan tuan Kim a.k.a appa taehyung .


My Bunny | JJKWhere stories live. Discover now