part 7

27 10 1
                                    

𝒕𝒆𝒓𝒊𝒎𝒂 𝒌𝒂𝒔𝒊𝒉 𝒌𝒆𝒓𝒂𝒏𝒂 𝒎𝒆𝒎𝒃𝒂𝒄𝒂 𝒇𝒇 𝒚𝒂𝒏𝒈 𝒎𝒆𝒏𝒈𝒂𝒓𝒖𝒕 𝒊𝒏𝒊 . 

𝓽𝓮𝓻𝓱𝓪𝓻𝓾  𝓼𝓪𝓷𝓰𝓪𝓽2


.............



iu agak terkejut melihat rumah jungkook yang sangat kemas.aku rasa kalau aku kemas rumah tak pernah kemas macam ni.jungkook mempelawa iu duduk diatas sofa. iu mengangguk.

"aku nak tunjuk kat kau something . jap aku pergi amik kat atas. "

"ok . agak-agaknya apa bendalah yang dia nak ambik ? tanya iu sendirian."

jungkook turun kebawah dengan membawa something . iu hanya memerhati apa yang cuba disampaikan dan ditunjukkan kepada dirinya.

jungkook duduk disebelah iu dan mebuka macam photo book la. iu terus menangis sebab nampak ada gambar arnab tu. dia tak boleh nak move on.

iu dengan tiba-tibanya memeluk jungkook. jungkook agak terkejut sebab dia ka takut perempuan. tapi dia cuba untuk tak takut.

jungkook pun menceritakan saat dia mula berjumpa dengan arnab itu. sebenarnya jungkook jumpa arnab tu dekat tepi lorong yang sunyi. jadi dia pun bawalah balik rumah.

bagi makan,minum,tempat tinggal dan kasih sayang . tapi sampai satu hari arnab tu dah tak ada.

KAU TUNGGU!! KAU  YANG MENYEBABKAN APPA MATI  !!!!!!!. kata seseorang yang menyorok di dalam semak yang sedang memerhatikan jungkook dan iu.

urrmmm iu ? 

apa ?

kau tidur sini eh malam ni ?

asal pulak ?

aku tanya je .

ouhh.. aku tak tahulah. aku takut.

dah kenapa ?

tah. tak sedap hati.

tak apa. kau tidur sebelah bilik aku. nanti kalau ada benda yang mencurigakan kau bagitahu aku eh ?

okaylah kalau kau cakap macam tu. tapi ....urmmm aku tak bawak baju.

kau pinjam lah baju aku.

mereka berdua pun naik keatas untuk tidur. jungkook dah tidur. manakala, iu tidak. dia dapat merasakan bahawa ada perkara yang tak diingini akan berlaku. dia tak dapat tidur. tapi akhirnya, dia berjaya.

-tbc-

sorry kalau tak best

sorry kalau typo




My Bunny | JJKWhere stories live. Discover now