Part 19

20 5 3
                                    


Dahiku berkerut mengenang sesuatu yang tak dijangka . 

Satu demi satu paparan keluar .

KAU ! KENAPA KAU BUAT AKU KEHILANGAN ORANG YANG AKU SAYANG ??!!

K-kau ,kau siapa ?

Eo ? Tak kenal aku ke ? Aku ingat kau kenal aku . Selamat bertemu lagi kawan .


Aku mula mengingati apa yang terjadi . Jadi sebelum ni , patutlah Ji-eun tanya aku macam -macam . Tak ke pelik aku dah culik dia , lepas tu aku datang cafe dia lepas dia terselamat ? Aku pun satu , ego je lebih . Haihh . . . 

Aku pulak baru balik dari hospital masa tu . Tapi sebab apa eh ? Aku cuba mengingatinya . Terasa sedikit sakit di kepalaku .

Ah ! baru aku ingat !! Aku baru keluar dari hospital sebab masa aku culik dia tu , aku tinggalkan dia sebab aku nak beli makanan ke apa entah . Dalam perjalanan , aku terlibat dalam satu kemalangan . Ada orang telefon Ambulance dan aku dikejarkan ke hospital . Setelah itu , aku disahkan hilang ingatan ! 

Aku kena pergi jumpa Ji-eun sekarang . Aku perlu minta maaf . 


Aku bergegas keluar dari rumah dan terus pergi ke tempat Ji-eun bekerja . Nasib baik dia ada kat dalam . Kalau tak jenuh nak mencari . 


Sedang aku mengelap meja , tiba-tiba aku terdengar bunyi 'ting' yang macam dekat Seven eleven tu menandakan ada pelanggan yang masuk . Sebab kalau pekerja masuk dari pintu belakang .

Aku mahu menyambut kedatangan pelanggan tersebut bila aku menoleh , oh si Taehyung rupanya . Dia nak apa eh ? Balas dendam pasal aku bawa lari Jungkook ke ? Pandai-pandailah aku jawab nanti .

" Kau nak apa Taehyung ? " Soalku .

" S-sebenarnya a-aku nak minta maaf . " Katanya lalu melutut .

" Asal pulak ? Dahlah tiba -tiba melutut  Tak malu ke orang tengok nanti . Tak pasal-pasal aku kena dengar pekerja dalam cafe ni pok pek -pok pek pasal aku dengan kau . " Kataku berterus terang .

" Aku minta maaf aku culik kau . lepas tu aku datang cafe dan buat muka macam tak bersalah , tapi sebenarnya .  . . " 

Taehyung menceritakan apa yang terjadi kepada Ji-eun.

"  Kesiannya kau . Kepala kau tu dah baik ke ?Jangan risau , aku dah maafkan kau lama dah. Dari dulu lagi . " Terangku .

"  Kepala aku dah baik dah .Ye ke ? Aku macam tak percaya tahu tak yang kau dah maafkan aku  ! T-terima kasih " Ucapnya lalu terus memeluk aku . Aku membalas pelukannya . Rindu nak jadi kawan baik semula .


Jungkook dari tadi memerhati dari jauh . Dia melihat semuanya dengan mata kepalanya sendiri. Maka ,  perasaan lain yang datang iaitu cemburu . 

- TBC -

- Abaikan typo

- Sorry kalau tak best 

- Sudi - sudilah comment dan vote.

 Lama betul saya tak masuk dunia Wattpad ceh . Ada je . Cuma , idea lambat keluar . Insyallah , Lepas habis ff ni wujud ff baru . Harap -harap lah . Jika mahu part yang seterusnya , saya perlu mendapatkan 5 vote sahaja . Sayang korang  : 3

My Bunny | JJKWhere stories live. Discover now