aku bangun dari tidur kemas tempat tidur dan turun bawah. aku ke dapur untuk siapkan sarapan untuk aku dan jungkook. ini lah rutin aku hari2.
sedang aku siapkan makanan , tiba-tiba -AAAAAHHHHH !!!!!!!!!! mulutku ditekup oleh seseorang aku tak tahu dia lelaki ke perempuan sebab dia pakai hoodie , mask (biasalah tgh covid) macam idol nak lari dari sasaeng fans pun ada pakaian dia tu. dia tarik aku keluar dari pintu belakang.
itu sahaja yang aku nampak sebelum mata aku tertutup aku mati eh ? ke pengsan ? aku pun tak tahu. harap2 aku hidup.
.
.
.
.
.
.
aku terus turun kebawah bila aku dengar suara perempuan yang datang dari bawah . dia rasa mungkin suara lee ji-eun (iu lah tu). sebab jungkook kenal suara iu macam mana. tapi ,apa yang dia nampak pintu belakang terbuka . terus dia cari iu dalam dan luar rumah. sah iu dah hilang!!!
aku telah terbangun dari pada tidur or maybe pengsan and aku ternampak ada seorang lelaki yang familiar lah pakaian dia. ouh, baru aku ingat dialah orang yang masuk rumah jungkook tadi.
EH.... dah bangun ? sorrylah aku tak perasan pulak kau dah bangun . kataku sambil tersenyum sinis. melangkah demi langkah aku menuju ke arah si dia.
.
.
.
ARGHHHHH!!!! serabut la kepala aku. macam mana ni . pabo betul kau jeon jungkook. dah la bagi anak orang tumpang tidur rumah kau. lepastu hilang pulak ... pabo betul . kata jungkook seorang diri.....
-tbc-
abaikan typo
sorry klau tk best