Part 10

18 8 0
                                    

Terima kasih kepada yang masih setia membaca ff ini . Saya amat terharu kerana masih sudi membaca . Terima kasih juga kepada yang telah menyumbangkan vote . Kalau saya free saya akan update lagi . Ouh ya , panjang pula saya membebel kan . 


Kau janganlah nak tipu aku . Kau tahu kan aku tak suka orang yang suka menipu  . Tak kenal lagi ke perangai aku ?

Aku tak tipu kau lah Taehyung !  Lagi satu , dulu kau lah bestfriend aku . Takkan lah aku masih tak kenal perangai kau . Ucap ji-eun dengan sekali lafaz .



Aku terus mencapai telefonku  setelah mendengar bunyi ting yang menandakan ada mesej yang telah masuk . Aku segera mebuka chat yang tertera nama Jimin . 

Jungkook !! aku dah tahu kat mana Ji - eun berada sekarang !! Dia ada dekat Daegu sekarang ni !! Kau tengoklah sendiri location yang aku bagi . 

Mian sebab kau kena pergi sendiri . Pelanggan belambak pulak . Siap kena marah lagi dengan bos sebab Ji-eun tak datang lama . 

Bila aku bagi tahu perkara yang sebenar , mula lah rasa bersalah. Okaylah aku blah dulu . Paper roger .

Jungkook hanya memerhatikan location yang diberikan . Dia dengan segera memasuk ke dalam keretanya dan menuju ke Daegu . Sampai sahaja di tempat tersebut , dia berhati - hati agar tidak ditangkap .

Dia mencari kelibat Ji - eun . Alangkah terkejutnya  apabila melihat Ji -eun dalam keadaan yang sedang tidur , tangan diikat dan mulut ditutup dengan kain . Dia terkejut melihat bahawa tiada sesiapa pun di situ selain dia dan Ji - eun .  Takkanlah dia kena culik ? Siapa yang culik dia . Peliklah. Terdapat pelbagai soalan yang mahu disoal .

Dia dengan segera mengejut Ji - eun dan mebuka tali dan kain yang berada di mulut Ji - eun.Dia terus membawa  Ji-eun masuk ke tempat duduk belakang di dalam keretanya .Dia tak sengaja terpegang dahi Ji-eun . Auch , panasnya ! Dia mesti demam panas . Bebel jungkook . Ji-eun masih dalam keadaan yang mamai . Dia pun sambung tidur . 

Jungkook  yang masih lagi memandu hanya memerhati sahaja  Ji-eun   . Sesampai di rumah , dia mendukung Ji-eun dan membaringkannya di atas sofa yang berwarna kelabu cerah itu . Sesudah itu , dia menuju ke dapur dan mencari kain lalu membasahkannya . 

Kemudian , dia meletakkan kain yang basah keatas dahi gadis tersebut lalu mengambil selimut yang tebal dan menyelimutkan gadis tersebut .


Aku terbangun dan melihat terdapat satu tubuh  di tepiku . aku agak terkejut kerana dapat merasakan ada kain basah dan selimut di tubuhku .  Dia ke yang selamatkan aku ? Seingat aku , aku masih dengan Taetan tu . . . omel Ji-eun sendirian di dalam hati .

-tbc-

 Sorry kalau tak best

Abaikan typo 

Sorry tak update . Busy sedikit dengan kerja yang bertimbun . Dah nak raya lagi . Kena kemas bilik , cuci toilet , tukar langsir , buat kuih raya and banyak lagilah . Cakap pasal raya , sampai raya tahun depan tak habis . Selamat berbukaaa ...🥰🥰💕

My Bunny | JJKWhere stories live. Discover now