Part 11

17 7 0
                                    

Aku cuba untuk bangun untuk masak sebab aku lapar  . Aku bangun dengan berhati - hati takut pulak si Jungkook ni bangun . Aku membuka peti sejuk dan mengambil bahan - bahan yang ingin di masak . 



Aku terbangun dan terbau sesuatu yang enak .  siapa masak ? Bila aku tengok , lah , Ji-eun ke .  Dia masak apa tu ? Macam sedap je . 


Sedang aku memasak aku rasa macam ada orang dekat belakang aku . Aku pusingkan badan dan terpaparlah muka Jungkook  .  "Bila kau ada kat sini ?"

"Baru je . Kau masak apa ni ? Nak jugak  .  Kita share eh ?"

Aku masak Jjampong je . Okay kita share . 

Aku dengan Jungkook makan sama - sama . Dah share kan ? Mestilah makan sama - sama . Jungkook mencuba masakan aku . Lepas je dia suap masuk dalam mulut dia , dia macam terkejut . 

"Jungkook , kenapa ? Tak sedap ke ? " aku melambai - lambai tangan aku di hadapan wajahnya . Dia baru tersedar daripada   mengelamun dia tu .

" Kau masak .... rasa dia , sebijik macam rasa masakan eomma aku . Aku dah lama tak rasa air tangan eomma aku .

" ouh ya ke .... aku tak tahu pula ... eomma aku yang ajar aku masak . 

" Dahla .. jom sambung makan . " 

Eomma , Ji -eun rindu eomma.  Ji -eun sayang eomma .... 






-tbc-

-sorry kalau ada typo 

-sorry kalau tak best .


My Bunny | JJKWhere stories live. Discover now