Part 16

15 8 0
                                    

 Sorry lah ayat berterabur . Author tak reti sangat berkata - kata ni 🤧🤧😭 . Harap anda faham apa yang saya tulis ni . Sayang korang semua !!! 💜💜💜💜 


Jungkook !!!!

Aku panggil Jungkook dan terus pegang tangan dia dan bawa dia keluar . Alah si Taehyung tu lantak lah . Kisah pulak aku .


kau ni asal tarik aku keluar ni ! Aku kan tengah borak dengan Taehyung .

 " Kau tak tahu ke dia tu siapa ? " Giliran Ji-eun pula bercakap .

Dia tu pekerja baru kat sinilah . kata Jungkook sambil menundingkan jari ke arah cafe tersebut .

" Oh dia pekerja baru ke tak tahu pun . Ah tak kisahlah ! Tapi selain dia kerja kat cafe ni , kau tahu kerja apa lagi yang dia buat ? 

Jungkook hanya mengangkat bahu tanda tidak tahu 

Dia lah  yang culik aku ! Kata Ji- eun . tak tidak sengaja dan tidak perasan  mencengkam lagi tangan jungkook . 

Auchhhh !!! Sakitlah apa ni main cengkam tangan orang ?! Kata Jungkook lalu melepaskan tangan dia dari cengkaman Ji-eun .

Ji-eun terus tersedar daripada kemarahannnya itu .

" Kau ok ke ?  A-aku tak sengaja " kata Ji eun .

Kau rasa ? Tak nampak ke tangan aku luka ni ?! Sakit tahu ? Ni siapa nak letak ubat ni ? Kata Jungkook sambil memuncungkan mulutnya .

" Ouh sakit eh ? Nak pergi klinik tak ? " Tanya Ji-eun .

Tak nak pergi klinik . . . kat sini tak ada first aid  kit ke ? 

" Tak ada " Jawab Ji -eun

Apa kata kalau kau bawak aku  pergi rumah kau , lepastu kau keluar pergi beli ubat ?

" Amboi , main order je . kau ingat aku nak pergi hantar kau , lepas tu beli ubat , lepas tu balik rumah ? Memang tak lah . Lagipun kat rumah aku ada first aid kit . "

Jungkook mengkelipkan matanya beberapa kali .

" Haish ye lah aku bawa kau balik rumah . 

Terima kasih !

" Sama - sama . dah jom ikut aku . 

/ Skip /

Sesampai di rumah 


" Jungkook , kau duduk la dekat mana yang kau nak . Buat macam rumah sendiri eh . Aku nak pergi ambil first aid kit dekat dapur sekejap . "

Ah ok . Balas Jungkook .


Ji-eun kembali dengan first aid kit ditangan .

" Jungkook , ni ha first aid kit yang kau minta . Sapu ubat dekat tangan kau tu .  " Kata Ji-eun lalu menghulurkan first aid kit kepada Jungkook .

Jungkook mengambil first aid kit di tangan Ji-eun tanpa sebarang respon . 

" Hish yelah , aku buatkan . Bagi sini tangan kau . " 

Jungkook memberikan tangannya kepada ji-eun . Ji-eun menyapukan ubat di kawasan luka tangan Jungkook lalu menampalkan plaster . Jungkook sekadar menunduk .

Dalam diam , Jungkook tersenyum kecil . Malu agaknya . 

TBC 

Saya tak reti buat cerita sweet - sweet ni .  Saya hanya buat sekadar yang mampu . Terima kasih kepada sesiapa yang letak ff hambar ni dekat reading list . Jasa anda semua amat dihargai . Sayang korang semua !! 💜❤💜❤💜❤💜❤

- Sorry kalau tak best 

- Abaikan typo








My Bunny | JJKWhere stories live. Discover now