|Bölüm 1|

6.4K 154 73
                                    

"Ayla uzatsana bacağını dizilerine koyayım kafamı" siyah saçlı kız bankta bacaklarını uzattı ve arkadaşının dizlerine kafasını koymasını bekledi. Dizine koyduğu başına götürdü ellerini hep yaptığı gibi, altın sarısı, uzun saçlara daldırdı ellerini yavaşça okşadı tutamlarını.

"Okyanus dün sana teklif veren çocukla konuştun mu?" Saçlarında gezdirdiği parmakları durmuştu pür dikkat dudaklarından dökülecek sözleri bekledi boğazında ki yumruğa rağmen sertçe yutkundu.

"Daha değil zaman istedim" umursamazca konuştu Okyanus. Ayla ne kadar rahatlasa da halla kötü hisediyordu başkasıyla olma düşüncesiyle..

"Hi Güzellerimmmm" kızıl saçlı kızla ortamda ki kasvetli hava yok olurken Ayla dolan gözlerini hızla koluyla sildi.

"Var ya sizi böyle görünce shiplemeden duramıyorum!" Tatlı bir gülümsemeyle ikiliye bakarken, Okyanus'un sözüyle yanına ilerledi.

"Derin şuna bak çok yakışıklı değil mi?" Hayranlıkla ekrana bakarken ellini ağzına götürüp küçük bir çığlık attı. Derin bu haline göz devirdi

"Korelilerle kafayı yedi" Ayla'ya bakarak söylendi Ayla buruk bir tebessümle kafasını salladı.

"Bana diyene bakın hele! Sende Gay'lerle kafayı yedin" Okyanus oturur pozisyona geldi Derin'in karşısında.

"Zevk meselesi bebeğimmm" Ayla gülümserken, Okyanus göz devirdi.

"Ya nerde senin sevgilin? Anca O'nun sözü geçiyor sana!" Okyanus isyan ederken Sarışın kızın sözüyle, bağırdı

"Çok özlediniz biliyorum merak etmeyin sizi benden mahrum bırakmayacağım" şirin bir gülümsemeyle arkadaşlarının yanına geldi

"Sarışın Bombam geldi! Tasmasını bağla şu kediciğinin" Okyanus, Derin'i parmağıyla işaret ederken, Derin dilini çıkardı arkadaşına "kıskanç" burun kıvırdı ikili birbirine.

"Masal'ım beni bunlarla yalnız bırakma" dudak büzerek sevgilisine sarıldı Derin. Masal bu haline gülümserken saçlarını karıştırdı "abartma Derin abartma"
Ayla O'nların bu haline gülümserken, bakışları Okyanus'a kaydı. Dudaklarında küçük bir tebessüm. parlayan mavilleriyle arkadaşlarını izliyordu.

"Hadi Bebeklerim kalkın bir şeyler yiyelim" Masal'ın sözüyle kimse itiraz etmeden kalktı yerinden. Okyanus Ayla'nın kolluna girip omuzuna yasladı çenesini

Ayla yüzünü Okyanus'un yüzüne çevirip içini kemiren soruyu sordu "Hasta mısın?" Okyanus dudak büzerek, mırıldandı
"Yorgunum uykum var" Sesi fazlasıyla yorgun çıkıyordu. Sohbetin içine atlayan Derin ile Ayla bir kez daha şaşırmamıştı Okyanusun bu halinin nedenine.

"Sabaha kadar koreli erkeklerin hesabından çıkmazsan yorgun hissedersin tabi!" Okyanus göz devirip yüzünü kaldırdı Ayla'nın omzundan.

"Merhaba Okyanus" karşılarında dikilen esmer oğlanla Okyanus bakışlarını ona çevirdi

"Merhaba" sesi fazla umursamaz çıkmıştı

"Şey diyecektim.. kahve içelim mi?" Çocuk ellini ensesine götürdü, utançla önünde ezilirken Okyanus'un sözüyle dikleşti

"Olur ihtiyacım vardı.." Çocuk büyük bir gülümsemeyle karşılık verirken, Okyanus kızlara döndü.

"Eve dönünce haber veririm Merak etmeyin~" Çocuğun yanına gitti ve sohbet ederek gözden kayboldular..

Ayla arkalarından baka kalmıştı dolan gözlerle. Kalbinde ki hüzünü göz ardı ederek gülümsedi ve kızlara döndü

"Ben de eve gitmeliyim, Annem çok işimiz olduğunu söylemişti yeni hatırladım. Kusuruma bakmayın lütfen.. görüşürüz"

Arkasına dönüp yaşlarının gözlerinden firar etmesini umursamadan koştu.. Ve koştu nereye gittiğini bilmeden yolu yarım yamalak görerek koştu sadece..

~~~~~
Okyanus karakterimiz şöyle;

~~~~~ Okyanus karakterimiz şöyle;

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Diğer karakterleri değiştirdim amaa her şey tamamen aynı eskisi gibi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Diğer karakterleri değiştirdim amaa her şey tamamen aynı eskisi gibi

Beğendiniz mi?

San_Hyuk beni bu fici yazmaya iten sayın hanımefendi allah selanı vermesin inş uzun uzun yıllar..

Neyse ikinci bir Gxg neden olmasın değil mi?

Umarım seversiniz karakterleri ve kitabı.. bilerek farklı isimler ekledim kitaba umarım hoşunuza gider ~ 💕

Bölüm Hakkında fikrinizi çok merak ediyorum!

Sizi seviyorum 🌈
Sağlıkla kalın 💜

Stay with me |Gxg| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin