|Bölüm 15|

1.5K 96 26
                                    

"Ne demek? Ayla'ya karşı bir şeyler hissediyor  olabilirim ama emin de değilim? Okyanus sen içtin mi Annem?" Masal şaşkınlık dolu sesi ve suratıyla yüzüme bakarken aynı zamanda benden cevap bekliyordu. Ne diyebilirim bilmiyorum bütün bunlar o kadar bir anda oldu ki mantıkla hareket eden beni alt üst etmişti.

"Bilmiyorum Masal. Yankı'dan sonra her şey başladı. Garip bir şekilde etkileniyorum O'ndan,  ama korkuyorum onu kaybetmek istemiyorum." Sertçe nefesimi bıraktığımda gözlerimi yumdum sakinleşmek adına ama aksine düşündükçe, daha çok çekiyordu beni  olumsuzluklar içine. Ne yapacaktım Tanrım? 

"Güzelim bak konuşmadan hiç bir şeyi çözemezsin. Hem belki Ayla'da sana karşı aynı hissleri besliyordur?"

"Benden hoşlanıyor o yüzden o kızla yakındı beni kıskandırıp, duygularımı ortaya dökmek için oyun oynadılar bana. " ifadesizce anlattığım şeye karşı Masal şaşkınlık ve hayranlıkla çığlık attı.

"Zeki olduğunu biliyorduk da bu kadar iyi gözlemci olduğunu bilmiyordum." Güldüm.

"Asıl sorun kendi duygularıma güvenmemem.  Gerçekten onu seviyorum muyum yoksa sadece basit bir hoşlantı mı? Eğer basit bir hoşlantı ise, ve bize şans verdikten sonra ona olan duygularımı kaybedersem hem ona hem arkadaşlığımıza yazık etmiş olucam." Başımı  ellerimin arasına aldım ve  ellerimle kafamı bastırdım. sanki sıkıştırsam düşünceler birer birer kafamın içinden yok olacakmış gibi..

"Bunu bende yaşadım.. o kadar çelişkili ve zor ki. Ne diyebilirim bilmiyorum.." Masal yanıma geldi bana iyice sokulup kollarını etrafıma sararak beni kendine çekti. Ayla'dan sonra her koşulda yanımda olan ikinci Anne rolüne giren Arkadaşım. Evet Derin biraz daha ciddiyetsiz sorunlarda üstüne gitmek yerine düşünmeden hareket edip bir anda her şeyi mahvedebilir de, ortadan da kaldırabilir de. Soruna bağlı.

"Okyanus Mesaj geldi, Ayla'dan" düşünceler beni içine öyle çekmişti ki, Masal'ın benden ayrıldığını bile fark ettmemiştim.. Masal telefonu uzattığında kısaca Teşekür  edip  Mesajı açtım. O kız yüzünden bana kızıyordu  bütün hepsinin oyun olduğunu bilmeseydim gerçekten bozulurdum. Konuyu daha fazla uzatmadan kapattığımda eski Ayla geri dönmüştü hemen. Bana döneceğinin müjdesini verdikten sonra konuşmayı bitirdi. İçimdeki tuhaf his beni niye böylesine huzursuz ediyordu?

"Ee halla o kızla mı?" Masal ayakta dikilmiş üstten  bana baktığında, kafamı olumsuz anlamda iki yana salladım.

"Dönüyormuş"


Ayla_Deniz bir gönderi paylaştı

Bildirim sesiyle ekrana çevirdim bakışlarımı. 

Ne?

Gerçekten mi?

O kızla fotoğrafını mı paylaştın cidden? Bütün bu olanlardan sonra.

"Nasıl bir hissmiş?" Masal'ın bakışlarını üstümde hissederken, şu an umurumda olan tek şey dolan  gözlerimle, ekrana baktığım beni tek hareketiyle mahveden kızdı.

"Sanki biri elleriyle kalbimi söküp almaya çalışıyor.. boğazıma çok kuvvetli bir yumruk yemişim gibi hissetiriyor.."

"Bu kesinlikle basit bir hoşlantı değil" Masal haklıydı galiba.. eğer gerçekten Okyanus'a Aşıksam ben onun ağzına sıçmaz mıyım?

**
Ayla

"Ben geldim!~~" Masal beni arayıp  onlarda toplanmamızı istedi  bir araya gelmemiz için. Ne kadar yolculuk yormuş olsa da, Okyanus ve kızları görmek istediğim için uykumu feda ederek buraya sürükledim kendimi. Burası Derin ve Masal'ın birlikte yaşadıkları tatlı minik evleriydi. Ne kadar bizimde yerleşmemizi isteselerde ne Okyanus annesini bırakabilmişti Yalnız, ne de ben Ailemi bırakabilmiştim tam Süt bebesiydim..

Stay with me |Gxg| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin