Okyanu_Roha
Ayla_deniz ve 3.400 diğer kişi
Beğendi
Okyanus_roha; Dönüp baktım göz ucuyla.. 🎶|bu gönderi yorumlara kapatıldı |
Ayla_deniz
Okyanus _roha ve 3.500 diğer kişi
Beğendi
Ayla_deniz ;Bilmem kaç yüz kişi içinden
Gördüm deli gözlerini birden🎶
|bu gönderi yorumlara kapatıldı |**
"Ayla annem aramış kaç kere ya bizi kesicekler 12'den önce eve geç kalırsak" Ayla emniyet kemerini çözüp bana döndü yüzünde büyük bir gülümseme vardı oyş gülüşünü yediğim çok güzeldi Allahım bu kız halla nasıl beni seviyor idrak edemiyorum ya nasıll?"Aşkım ben anneme mesaj attım seni alıp öyle geleceğimizi söyledim meraklanma" sakince anlattığı açıklamadan sonra bende derin bir nefes aldım ve düşünceleri bir kenara bırakıp kapıya uzandım buraya neden geldiğimizi de bilmiyordum ki?
Ayla kapıyı açıp indiğinde arkasından bakakaldım Eve gittmiyor muyuz Hani?
Kapımı açıp güzel gülüşüyle bir kez daha dengemi alt üst etti ne diyorduk az önce?
Yanıma sokulup dibime kadar girdi kafasını aşağıya eğdiğinde, saçları burnuma çarptı güzel kokusu bütün arabayı sardığında içime çekerek ciğerlerime doldurdum kokusunu.
"Çözdüm kemerini" Kafasını kaldırıp Yüzüme yaklaştı ve dudaklarını dudaklarıma bastırdı.
"Biraz üşüyeceksin bebeğim" geri çekilip ellini uzattığında ellini tutup arabadan indim. Ayla da o sırada arabayı kitledi ve anahtarı cebine attı.
Beni sürüklerken etrafı inceledim Sessizdi her yer Yılbaşı gecesi olmasına rağmen tuhaf?
"Bebeğim şimdi benimle koşar mısın?" Anlamaz gözlerle suratına baktığımda büzdüğü dudaklarına indi bakışlarım kafamı salladım sadece ona eşlik ederek koştuk.
Bir kaç kere arkasına dönüp beni kontrol edip gülümsüyordu ama durmuyordu da nereye gidiyorduk böyle bilmiyordum.
Müzik sesliyle etrafa baktım ama ortalıkta hiç bir şey görünmüyordu
"Ayla nereye gidiyoruz?" Aramızda biraz mesafe olduğu için bağırdığımda yüzünü bana döndü
"Benimle gel" adımları yavaşladığında onu taklit ederek yavaşladım bende ara sokağa girdiğimizde karanlık yol gittikçe aydınlanıyordu rengarenk led ışıklar giderek daha berilgin oluyordu her adımımızda.
Patlayan konfetiyle Ayla'nın koluna sarıldım hemen. Aniden çıkan seslerden korkuyordum.
"Mutlu Yıllarrrr" Derin ellindeki Konfetiyle çığlık attığında Ayla'ya döndüm Evde kutlayacağımızı söylemişti böyle bir sürprizi hiç hayal etmemiştim.
"Geri sayıma 10 Saniye kaldı!" Annemin sesiyle Ayla'nın ellerini sıkıca tutum o da bana dönmüştü.
"Şunları da takın" Derin kafamıza noel baba şapkasını taktığında kafasındaki Saçma şapka gibi olmamasını diledim Ayla'nın gözlerinden ayrılmak istemiyordum kusura bakmayın.
"10" Masal bağırdıgında burda olduğunu yeni idrak etmiştim hep olduğu gibi, sesi çıkmazdı pek
"5" Ayla'nın Annesi heyecanla bağırdığında güldüm ve Ayla'ya daha çok yaklaştım
"2" Dudaklarına yaklaşıp gözlerimi yumdum
"1" kulağımın dibinde neden durduğunu bilmediğim Derin cırladığında yüzümü buruşturdum kulağım sikilmişti-
Kazağımın ense kısmında hareketlenme olduğunda arkamı döneceğim sırada, sırtımdan aşağı inen buzla yerimde tepindim ciddi anlamda tepiniyordum şu an.
"Ya Derin salak mısın ya?" Ayla'nın bağrışları kulağıma çarparken ben yerimde tepinmeyi bırakmış üşümüş bedenimle titriyordum. Gözlerimi açtığımda Annem ve Kayınannem(artık öyle susun) baya eğlenmiş gibi gülüyorlardı ayıp ya!
"Aşkm yakaladım hadi gel" Ayla, Derin'i yakalamış arkasına geçmiş kollarıyla, bedenini sıkıştırmıştı işte benim güçlü sevgilim!"
"Lan Sevgilimi bırak"
"Masal kurtar beni! İmdat polisss. Lan benim sevgilim zaten Polis ay Ne diyorum ben Aşkım kurtar beni bu canilerin ellinden"
Masal koştuğunda bende hızlıca koşup Ayla'ya yaklaştım Hemen Derin'in önünde durduğumda, sinsice baktım. Bakışlarım üstünden ayrılmazken eğilip yerden kar alıp ellimde şekil verdim. Derin'e yaklaştığımda Derin kafasını hayır anlamda iki yana sallıyordu yavru köpek bakışlarını atıyordu ben yer miyim? Hayır
Yeni yıla ne güzel öpüşerek girecektik Derin yüzünden tepinerek girdim amk
Ellimi geriye savurup atmaya hazırlanıyordum ki, bileğimi sıkıca tutan Masal yüzünden elim havada kaldı
"Üzgünüm Okyanus'um" vay be.. demek sende..
"Sevgilimi bırak"
"Önce sen Sevgilimin Bileğini bırak" ikilinin saçma diyaloğuna göz devirip kimin ilk adımı atacağını bekledik ciddi ciddi amk?
Ayla Derin'i köşeye savurduğunda Masal beni bıraktı. Ayla sanki hala tehlike varmış gibi üstüme atlayıp beni belimden tutarak yanına aldı.
"Güvendesin sevgilim" Başımı öptüğünde içim sıcacık oldu.
"Siz öyle sanın" Masal ve Derin her iki ellerinde kar toplarıyla üstümüze geldiğinde, Ayla hala arkamda duruyordu.
Ayla Kollarını belime sarıp ayaklarımı yerden kesmişti Ve beni kendisine siper ettmişti Evet az önce güvendesin diye kızdı bunu yapan..
**
Eveet 2 gün önce yazmam gereken bölümü şimdi yazıyorum çünkü yetiştiremedim amk.....Ben bu kızlarımı çok seviyorum off siz de seviyor musunuz 😿😿