|Bölüm 25|

676 55 15
                                    

"Derin ağlama yeter" Kutudan bilmem kaçıncı peçeteyi çıkarıp burnumu sildim. Okyanus'un salakça isyanına göz devirdim bundan 379393 kere öncesinde yaptığım gibi. Bu kız gerçekten fazla salaktı yada saftı. Masal'ın Bana boynuzu taktığıyla ilgili kanıtlarımı gösteriyorum hala inanmıyor mal mıdır nedir.

"efendim Masal" okyanus'un bağırışıyla kafamı ona çevirdim. Kesinlikle korktuğum içindi Masal'la konuşması umurumda değildi niye umurumda olsun ki zaten.

"Derin niye mi seni meşgule atıp duruyormuş?" Bana bakarak kaşlarını çattığında omuz silktim. Evet engelledim ve hiç pişman değilim zaten onun adını duymaya tahammül edemiyorum. Eşyalarımı toplayıp Okyanus'un evine gelmiştim sonrasında ne yapacağım hakkında hiç bir fikrim yoktu Annemin yanına dönmek isteyeceğim son şey bile değildi. Şimdilik bunu düşünmeyi bir kenara bırakıp Okyanus'a kulak astım aynı zamanda telefonla ilgileniyormuş gibi yapıyordum ki çakmasın.

"Tamam yavrum merak etme görüşürüz" Okyanus telefonu kapattığında hızlıca önüme döndüm. Çikolataya sapladığım kaşığa uzanıp çıkartmaya çalıştım ama çıkmıyordu sinirle çekiştirirken Okyanus'un ellerinin baskısını hissettim. Teselli istemiyordum çünkü geçmiyecekti işte.

"Derin bebeğim yapma harap ettin kendini. Bak Masal'a olayla ilgili bir şey çaktırmadım bildiğimizle ilgili operasyona gireceği için, bitsin sağ salim çıksın alırız karşımıza dinleriz doğrusu neyse" operasyon demek He?

"Ayla nerde?" Ayla'nın burda olmaması en iyisiydi.

"Onun seti vardı istersen çağırayım"

"Yook yook gerek yok. Sen konum istesene Masal'dan."

"O niye?" Şüphe dolu bakışlarına karşı omuz silktim. Telefonunu avucundan alıp ekranı açtım. Şifresinin Ayla'yla tanıştıkları gün yapmıştı hemen şifreyi çözdüm. Bir elimle mesajlara
Girerken, üstüme atlayan Okyanus'u gögüsünden bastırıp durdurmaya çalıştım. Nihayet Masal sorgunun ardından konum atmıştı. Bazen doğruyu bulmak için yalan söylemek gerekir malesef.

Konumu kendi telefonuma attım. Okyanus'un bedenini rahat bırakıp telefonu uzattım. Bana kötü bakışlar atsa da güldüm. İşte şimdi Vakit İntikam vaktidir.

**
"Ya Derin allah aşkına otur oturduğun yerde kızın operasyonu bitsin konuşursunuz ne gerek var olay çıkarmaya" demiştim değil mi bu kız çok saf

Bayık gözlerimi Okyanus'a çevirdim isyan bayrağını çekmiş boyun eğmişti sonunda. "Allah kahretmesin tamam bende geliyorum ama" bu kadar basit işte insanları etkilemem.

"Ayla'ya haber vereyim bekle-" telefonuna uzanıp ellinden kaptım hemen salak mıydı bu kız!?

"Salak mısın Okyanus? Ayla'ya haber verirsen ağzımıza sıçar" sözlerim mantıklı gelmiş olsa gerek kafasını salladı. Sonra bir şey hatırlamış gibi gözleri fal taşı tabirinde kocaman açıldı.

"Ben ondan gizli bir şey yapamam"

"Gizli olacağını kim söyledi?" Gülümsememle yüzünü buruşturması bir oldu. O korkuyla bakarken, gözlerimdeki intikam ateşinden ben bile korkuyordum açıkçası..

Üstümü değiştirdim ve saçımı toplayıp topuz yaptım gönül isterdi ki Asya gibi intikamımı alıp ellimle saçımı düzeltemek ama malesef ki ben yapınca maymuna dönüyorum Okyanus öyle söylemişti. Neyse önemli olan İntikam!

Arabaya bindiğimizde Okyanus şoför koltuğuna geçmişti benim delilik yapmamdan korkuyordu pardon da ben ne zaman aklı başında olmuştum ki?

Yol boyunca Okyanus nasihat verdi, ne yapmamam gerektiğini söyleyip durdu bende aklımda angst fikirlerini tartdım .

"Derin.." araba durduğunda Anca fark etmiştim Okyanus'un seslenişini.

"Okyanus lütfen bana boynuzu takmış birine hoşgörü göstermemi bekleme" Gözlerini yumup kafasını aşağıya yukarı salladı. Kolları etrafımı sararken beline sarıldım.

"Her şeye rağmen yanındayım. Burda olacağım"

"Teşekkür ederim" kemerimi çözüp kapıya uzandım. İnmeden önce etrafı kolaçan ettim. Sessizdi hani operasyon? Umarım bütün bunların bir açıklaması vardır aksi taktirde beni sevmemiş olmana nasıl dayanırdım bilmiyorum.

"Sevgilim.." O adamın sesiydi! Siktim belanı

Kafamı çevirdiğimde yüreğimin üstüne kılıç saplandı benim dokunmaya doyamadığım kızı başkası eliyordu..

"Efendim hayatım.." Ona da her şeyim demişsin bana ne Kaldı?

Evet bunu yapmazsam ölürdüm Ne?

"Masal!" Onlara doğru yürürken aynı zamanda bağırdım. Masal'ın bakışlarındaki anlamsız ifadeyi es geçip çocuğa çevirdim bakışlarımı anlamaz gözlerle bakıyorlardı anlamayacak ne var canım?

BASILDINIZ!

"Derin?"

"Nasıl yaparsın böyle bir şeyi ya! Hani sevişirken o güzel sözlerin sadece bana özeldi hani tek sevdiğin vücut benimdi? Lan biz seninle kavga etsek bile sevişerek barışıyorduk be nasıl beni aldatırsın hem de bir erkekle?" Sesim sokakta yankı yapıyordu boğazım acımıştı yutkundum ama o yumru geçmiyordu işte hiç bir zaman geçmeyecekti de.

"Şey hanımlar inanın sizin sexs hayatınızı bilmek-"

"Sen sus amip sıfatlı" hayır bir de yakışıklı sik beyinli herif. Ani çıkışıma karşı korkmuş önüne dönmüştü.

Masal kolumu tutup kulağıma yaklaştı
"Derin hiç sırası değil sonra soracağım sana bütün bunları. Git" kolumu hışımla kurtardım diğer ellimle Masal'ı ittim. Hem suçlu hem güçlü yuh

"Ya sen nasıl şerefsiz bir insansın! Hem aldatıyorsun hemde gelmiş hesap soracağım diyorsun Sen ne yaşıyon ya"

Masal sabır çeker gibi nefes alıp verirken beklentiyle yüzüne bakıyordum ki silah sesleriyle irkildim.

"Tuzak kurmuşlar polis peşimizde!"

"Al istediğin oldu mu beğendin mi"

"Erdem kes sesini!" Masal bana laf atan çocuğu azarladığında içimin yağları eridi. Beni kolumdan tutup sokağın ilerisindeki duvarın arkasına çekti. İki taraf çatışıyordu sanırım ve Masal benimle ilgileniyordu ehehe ama yumuşamadım sonuçta beni hala aldattı.

"Derin ne saçmalıyordun öyle!" Silahını beline sıkıştırırken çatık kaşlarıyla bana döndü. Sorgunun benim yapmam gerekmiyor muydu amk?

"Asıl sen beni nasıl aldatırsın.! Gördüm inkar etme çocuğa sevgilim dedin hemde seni öptü amk"

"Sen gerçekten aptalsın!" Dibime girdi gülümserken? Gülümsemek için çok yalnış zaman değil mi sizce de?

İnce parmakları çenemde gezinirken kontrolü elden kaybetmemem gerekiyordu hayır- dudağıma uzanan dudaklarıyla, yoğun arzuyla dudaklarım aralandı hayır kontrolü kaybetme!

"Hepsi operasyon içindi. Seni aldatabiliceğimi nasıl düşünürsün.." fısıltısı dudağıma çarparken yüzüme gerçekler tokat gibi sarsmıştı bedenimi o beni aldatmamıştı hepsi operasyon yüzündendi !

"Özür dilerim"

"Sana bu defa acımayacağım"

Stay with me |Gxg| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin