|Bölüm 6|

1.7K 98 22
                                    

"Ya Güzelim söz teneffüste öreceğim saçlarını trip atma bana" Masal Derin'in yüzünü okşadı yavaşça. Gözlerin içine bakıyordu yavru köpek bakışlarıyla. Derin omuz silkti ve Sevgilisinin kollarının arasına girdi.
 
Ayla bu hallerini gülümseyerek baktı ardından imayla söylendi

"Aslan gibi kızı miyavlatıyorsun helal sana" Alayla sırıttı Ayla. Masal göz devirken, Derin zaferle güldü.

Ayla saatte baktı tekrardan dersin başlamasına çok az kalmıştı ama Okyanus halla yoktu. Normalde ilk gelen kızları bekleyen o olurdu dakik biriydi Okyanus.

Merak ve endişe dolu bakışlarını bahçe kapısından çekti ve  kızlara çevirdi

"Kızlar Okyanus halla gelmedi? Bir bilgisi olan var mı?" İkili olumsuz anlamda kafasını salladı. Ayla aklına düşen Okyanus'un sözleriyle dudağını ısırdı.

"Lan Okyanus regl döneminin yaklaştığını ağrılarının olduğunu söylemişti geçen ya" telaşla sözleri arka arkaya sıralarken, Masal'ın yatıştırıcı sesiyle sustu

"Bebeğim arasan mesela belki başka bir sebepten gelmemiştir?" Okyanus kafasını salladı ve telefonu hırkasının cebinden çıkardı

İsmini  gördüğünde bile yüreğinin titrediği numaraya bastı kaydırdı yeşil şeritle boyandı O Güzel isim..

'Alo?'

Okyanus'um.. İyi misin? Neden gelmedin okula hasta mısın yoksa geleyim mi yanına? Bir şey söylesene! 

'Ay Yüzlü'm  bir izin versen de, konuşsam?'  Ayla tuttuğu nefesini bıraktı sıkıntıyla. Dinledi can kulağıyla Sevdiğini

'Regl oldum.. biliyorsun gelemiyorum okula. '

Tamam bekle bende geliyorum. Neden söylemiyorsun ki bana?

'Bebeğim Annem evde gelmene gerek yok'

Biliyorum ama seni görmeden içim rahat etmeyecek geleyim mi?. Kıkırdadı güzel Gülüşlüm

"Gel Güzelim gel" Sesinde ki tını Ayla'nın  o kadar hoşuna gidiyordu ki, sesini bile özlemişti bir gün ayrı olsalar da.

Sıkıca tembihleyip telefonu kapattı. Şimdi O'na iyi gelecek şeyler almalıyı planladı kafasında

" Ee Ne oldu?" Derin ve Masal merakla yüzüne bakarlarken ellini önemli değil dercesine havada salladı Ayla.

"Regl olmuş. Bende yanına gideceğim" İkili kafasını salladı onaylar biçimde.

"Bebeğim ben not alırım senin için." Masal'ın sözüyle gülümsedi. Ellimi dudağıma bastırıp, sahte bir öpücük bıraktı ikiliye.

Ayla'dan

Gördüğüm ilk markete girdim. Abur cubur reyonuna gittim ve  çikolata cips gibi birkaç yiyecek alarak kasaya ilerledim.

On dakikalık yolu beş dakikada heyecanla varmıştım. Okyanus'umun yanına gidiyordum sonuçta.

Nefesimi düzene sokmaya çalışarak zile uzanıp çaldım çok geçmeden annesi açmıştı sıcak bir gülümsemeyle.
Annesiyle selamlaştıktan sonra Okyanus'umun odasına doğru ilerleyip iki kere tıklattım "gir" özlediğim ses kulaklarıma dolunca hafifçe gülümseyip açtım kapıyı.

"Hoşgeldin" sırıtarak yüzüme bakıyordu bu kız ne kadar güzel olduğunun farkında mıydı? hasta haliyle.
"Hoş buldum  Güzelim" elimdekilere bakarak iyice sırıtıı abur cubur aşığıydı.

"Onlar ne?" diye sordu ellerimdekileri kastederek. Elimdekileri havaya kaldırarak
"film falan izleriz diye getirmiştim" demiştim bir çırpıda ve evet az önce uydurmuştum.?

Yatağının yan tarafını patpatlayarak ikimizin sığması için biraz yana kaydı bende hemen yanında yerimi aldım
"İyisin degil mi şuan?" yüzü düşmüş gibi oldu bir an ama toparladı hemen"

"Şuan daha iyiyim ne izleyelim?" diye sorunca 'bilmiyorum' der gibi havaya kaldırdım ellerimi.

**
Okyanus filmi seçmiş ve şuan birlikte izliyorduk gerçi o filmi izleyip yorumluyor arada şaşırıp kıkırdıyordu. Ben ise omzuma yaslandığı için saçlarını okşuyor mimiklerini, yüzünün her santimini ezberlemek istercesine izliyordum onu. Benim filmimde çok güzeldi. Rahatsızca yerinde kıpırdayınca, irkilmiştim karnını tutunca anlamıştım. Acı çektiğini.

"Ağrı kesici ister misin getireyim mi bebeğim?"
Usulca kafasını  sallayınca güzel gözlerinin dolduğunu farkettim. En ufak bir acıya dayanan biri değildi bu yüzden incitmekten korkuyor hep yanında olmak istiyordum her neyse.

Kapıyı açıp ezbere bildiğim evin mutfağına gidip sıcak su torbası  ve hafif bir ağrı kesici buldum. Odaya koşarcasına gitmiştim zaman kısıtlıydı malum.
Odaya döndüğümde yatağında ağrıyı dindirmek için şekilden şekile giren Okyanus bakış açıma girdi. Çalışma masasının üstündeki bir bardak suyu da getirip yatağın hemen yanına koydum.

"Sıcak su torbasını karnına koy bebeğim" okyanus dediğimi ikiletmeden örtüyü üstünden sıyırıp karnına koydu."Şu ilacı da içince geçecek hemen" ilacı eline verip su bardağına uzandım. Okyanus'un eline su bardağını da verip yutmasını bekledim ilacı.

"Bu gece benimle uyur musun?" Duyduğum soruyla afallamıştım kalbim yerinden çıkacak gibi atıyordu, bu ilk değildi çoğu kez beraber yatmıştık ama her seferinde ilk kez bu kadar yakınmış gibi hissetmekten alıkoyamıyordum kendimi.

"Tabi bebeğim anneme de haber vereyim" okyanus sevinçten çocuk gibi ellerini çırpmıştı.  bu manzaraya biraz daha bakarsam dudaklarına yapışacaktım o kadar tatlıydı ki... Masanın üstündeki telefonunu elime alarak mesajlar kısmına girip anneme Okyanus'da kalacağıma dair bir mesaj attım.

Bu sırada okyanus yine yatağın diğer kısmına kayarak, yer açmıştı sonuçta tek kişilik yatakta ikimiz uyumaya çalışıcaktık hep olduğu gibi birbirimize sokuluyorduk sıcaklığını hissetmek çok güzeldi..

Okyanus başını  boynuma  koyarak uyku için hazırlık yapıyordu. Her seferinde ilk gün ki, gibi etkilenmek zorunda mıydım? Nefesim boğazımda takılıyordu terliyordum çok sıcaktı çok..

saçlarını okşayıp mayışmaya başlamıştı Dünya gözlü'm. Mis gibi saçlarına minik çok ufak bir öpücük kondurdum ve güzel kokusunu ciğerlerime çektim.

İkimiz de birbirimizin varlığına  o kadar alışmıştık  ki birbirimizi tamamlamış gibi hissediyordum..

Bende yaşamak denen şeyi saksıya gömdüm ama filiz verdi..

Gözlerimi yumup, uykunun huzurlu kollarına bıraktım kendimi. Ya da Sevdiğim kızın kollarına bırakmıştım benliğimi..?

**
Haftalardır şu bölümü yazmak için can çekişiyorum ama bir türlü olmadı ama bölümde bana ilham perisi olarak gelen ve bölümün yarısından çoğunu yazan San_Hyuk  Çiçeğim'e~♡ çokça öpücük ve kucakla dolusu sevgiler 🌈💋💕❤❤♥💜🌸💙🍀

Umarım beğenirsiniz 🎶

Sizi seviyorummm~🍀

Stay with me |Gxg| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin