" Ayla teyze, Okyanus teyzem bu çiçekleri çok sever yanına giderken bunu da götürelim olur mu? Çok mutlu olur hem" Esmer kızın sözleriyle Ayla kafasını salladı küçük kızı kendine çekip sarılırken.
"Götürürüz tabi Güzelim" eğilip siyah saçlarına öpücük kondurdu.
"Derin delirtme beni istediğin şey olmayacak gitmemiz lazım geç bile kaldık senin yüzünden" Masal merdivenlerden bağırarak inerken kızgın suratı kızını görene kadar sürdü, hemen yumuşamış kızına doğru ilerlemişti.
"Derin Annem yine kızdırmış Masal annemi" küçük kız gülerek Ayla'ya fısıldadığında ikili beraber gülmeye başladı ta ki Masal gelene kadar, hemen düz suratlarını takındılar.
"Aşkom sen de yaşlanınca epey huysuz, libidosu düşük ihtiyarlara döndün be" Derin kızıl saçlarını geriye doğru savurup merdivenlerden inerek söylenirken sözleriyle, Ayla ve Masal küçük kızın kulağını kapatmaya çalıştı lakin küçük meraklı kız çoktan duymuştu
"Libido ne demek Anne?" Küçük kız Masal'a döndüğünde siyah irislerini kocaman açmış merakla Annesinin cevabını bekliyordu. Masal iç çekti bu küçük çocukların her şeyi merak etmesi bazen can sıkıcı olabiliyordu.
"Büyüyünce öğrenirsin. Şimdi Okyanus Teyzenin yanına gideceğiz oyalanmayalım hadi bebeğim" Derin o kadar çok maruz kalmıştı ki küçük kızın sorularından bunalmıştı geçiştirerek küçük kızı kucağına alıp önden yürümeye başladı.
**
"Okyanus ben geldim"Ayla Okyanus'a seslendiğinde duymayacağından korkarak biraz daha sesini yükselttiğinde Okyanus'a sesini duyurduğuna, yanına gelen sevgilisiyle emin oldu.
"Geç geldiniz" Ayla omuz silkip kolunu beline sarıp kendine çekerken boştaki ellini yüzüne çıkarıp alnına dökülen tutamları kulağının arkasına itti, gözlerini mavi gökyüzünden bir saniye çekemeden dudaklarını oynattı.
"Derinleri almaya gittim biliyorsun" Okyanus, sözüyle gülümsedi kafasını sallarken, bakışları küçük kızdan çekip Ayla'ya çevirdi.
"Bebeğimiz nasıl, Üzüyor mu seni?" Ayla sahte bir kızgınlıkla Ellini Okyanus'un büyümüş karnına götürüp yavaşça okşarken Okyanus gülüp ellerini sevgilisinin karnının üstüne sardı.
"Beni hiç üzmez oğlum. Ama seni çok özledik kaç saatir bekledik ama gelmedin bir türlü " Okyanus dudak büzüp karnını tuttuğunda Ayla şaşkınlıkla sevgilisinin asılan suratını izledi. Hamilelikte hormonlar yüzünden mahvoluyordu Okyanus, Ayla'da bu hâlini görünce haliyle üzülüyordu.
"Ama Güzelim sen dedin çık artık biraz evden, oksijensiz kaldın diye ya" Ayla hayretle Okyanus'a cevap verdiğinde Okyanus daha çok ağlamaya başladı
"Sana 10 saat gelme demedim!. Ne yani başıma bir şey gelse şurada ölsem iyi mi?" Hıçkıra hıçkıra konuştuğunda Ayla kollarını etrafına sarıp saçlarına dudaklarını bastırıp sakinleştirmek için, kendisine sövüp onun haklı olduğu hakkında konuşma metni döktürürken bahçedeki diğerleri onları gülerek izliyorlardı. Bütün aile toplanmış yemek yiyecekti güya.
Okyanus sakinleşmiş yüzünü gözünü temizleyip masaya geçmişlerdi.
"Okyanus Teyze, benim kardeşim ne zaman doğacak?" Meraklı kız hevesle Okyanus'a döndüğünde Okyanus gülüp küçük kızın bukleli saçına doladı parmağını yavaşça okşarken mırıldandı hafif sancı içinde.
"Haftaya aramızda olacak"
"İlham Teyzeni rahat bırak Anneciğim" Masal'ın sözüyle küçük kız burun kıvırdı huysuz bir şekilde yemeğine geri döndü
"Güzelim iyi misin?" Acıyla kıvrılan Okyanus, Ayla'nın sözünden sonra acı bir çığlık bastırdı
"Ayla bebek geliyor" Ayla telaşla ayağa fırladığında telaşla bağırdı kısa saçlarını karıştırırken.
"Daha 1 hafta yok muydu?"
"Ne biliyim Ayla! Buraya pırt diye doğuracak mıyım? Ya kan kaybından ölürsem?"
"Kızım normal bir şey bu telaş yapmayın Ayla git arabayı getir. Derin kızım sende çantasını getir ne bakıyorsunuz hadi" Ayla'nın Annesi olaya el attığında hepsi bir yere dağıldı.
"Hayır Ayla gitmesin korkuyorum." Okyanus telaşla bağırırken Ayla hemen dibine girip ellini sıkıca tutu.
"Ben giderim tamam telaşlanmayın" Masal arabanın anahtarlarını masanın üzerinden alıp koşarak gitti.
"Bebeğim seni kucağıma almam lazım hadi ayağa kalk"
"Ya çocuk pırt diye düşerse"
"Annem saçmalama çocuk yastık mı ufacık hareketinden düşsün" Okyanus'un Annesi sitemle konuştuğunda Okyanus mantıklı bulmuş zorlanarak biraz da Ayla'nın desteğiyle ayağa kalktı.
Ayla dikkatli bir şekilde Okyanus'u kucağına aldığında yavaş adımlarla bahçeden çıkıp dış kapıya yöneldiler. Masal'ın arabanın kapısını açmasıyla dikkatli bir şekilde bindirdiler Okyanus'u.
"Çanta bende merak etmeyin" Derin çantayı göğüsüne gururlu bir edayla bastırdığında Masal çocuk avutur gibi Bir aferinle desteklediğinde arabaya binmeden önce Okyanus'un annesine döndü. "Teyzecim ben taksi çağırdım İlhamı getirip gelirsiniz size zahmet"
"Tamam kızım merak etmeyin hadi geç kalmayın"
**
"Okyanus hanım doğuma hazır, gidebiliriz" Okyanus korkuyla Ailesinde gezdirdi gözlerini. "Hakkınızı helal edin olurda çıka-""Okyanus saçmalama kızım. Her şey yollunda gidecek korkma" Ayla'nın Annesi saçlarını okşadığında, Kendi annesi de elline öpücük kondurdu.
"Korkma bebeğim her şey çok güzel olucak oğlunu sağ salim alacaksın kucağına tamam mı?"Dolu gözleriyle kafasını salladığında Yutkunup Ayla'ya döndü. "Seninle geleceğim merak etme" boştaki ellini avuçladığında hemşire tekerlekli sandalyeyi doğumhaneye sürdü.
**
"Ikın hadi sevgilim""Gel sen Ikın o kadar kolaysa" acıyla karışık sözleri Ameliyathaneyi doldurduğunda Ayla'nın bileğini sakat bırakacak kadar sıkı tutuyor nefes nefese.
"Derin derin nefesler al bebeğim hadi az kaldı"
"Nefes almazsam nasıl yaşayacağım Aağg" bebeğin ağlama sesiyle Okyanus kafasını geriye attı. Derin nefesler alırken Hemşire küçük bebeği Ayla'ya uzattı.
"Okyanus bu çok buruşuk" Ayla'nın memnuniyetsiz suratına Okyanus ve doktorlar gülerken Ayla bebeği Okyanus'un kucağına bıraktı.
"Oğlumuz.. çok güzel"
"Evet o çok güzel.."
**
SÜRPRIZ beğendiniz mii inş beğenmişsinizdir 🙇♀️🙇♀️Yine uzun olmadı.... bilmiyorum bu fic için ne zaman uzun yazmaya kalksam olmuyor...
Finale az kaldı biraz daha sabredinnn🤕💋
Sizi seviyorum 💜🖤
Kendinize dikkat edin
sağlıkla kalın 💚🐾