"Seyhan neden böyle bir şey yaptın?" Okyanus'un kıskanması için yaptığı bariz belliydi ama Okyanus bunu anlamayacak kadar hiç bir şey Hissetmiyordu bana karşı.
"Ömrümü yedin Ayla ya. Yıllardır platonik platonik geziyorsun sana kalsa hiç bir şey yapmayacaksın" Haklıydı ama Okyanus o kadar hetero davranıyordu ki ilk aşkı Kız olmasına rağmen Biseksüel olduğuna inanamıyordum çünkü o kızdan sonra sadece Erkek Sevgilileri olmuştu. Tam duygularımı açacağım bir umudum var diyordum ki, Yankı çıkınca her şey tepe taklak olmuştu.
Sıkıntıyla iç çekip sırtımı sandalyeye geri yasladım. Bakışlarım yığınla dolu plajda gezerken Seyhan ellerime dokununca bakışlarımı ona çevirdim.
"Ayla artık Mutlu ol istiyorum Lütfen beni dinle söz veriyorum her şey daha güzel olacak" Umutla bakıyordu gözlerime. Ama bilmiyordu ki hiç bir şey güzel olmayacaktı.
"Seyhan bak Güzelim. Okyanus duygularını kolayca dile getiren biridir sevse beli eder söyler. Kıskandırarak duygularını öğrenemeyiz üstelik beni arkadaşı olarak kıskanmayacağı ne malum?"
"Denemekten zarar gelmez Bir tanem ha?" Size Seyhan'ın ne kadar Umut dolu ve İnatçı biri olduğunu söylemiş miydim? Asla pes etmiyordu asla.
"Peki Ne yapacağız?" Baygın bakışlarımı gözlerine çıkardım. Anında sevinçle ellerini birbirine çırpdı ve masanın üstünden bana sarılmaya çalıştı kafede olmamız dışında bir sorun yoktu tabi ki..
"Seyhan herkes bize bakıyor rahat dur" fısıldayarak söylediğim şeye kıkırdadı ve geri çekildi.
"Önce birlikte samimi bir fotoğraf çekelim sonra sende paylaş fotoğrafı. Nasıl fikir?" göz devirdim hadi ama bu çok cringe.
"Bu çok klişe ama"
Gülümsedi ve omuz silkti saçlarını düzeltirken kaşlarını havalandırdı kendinden emin bir edayla.
"Olsun Klişe her zaman işe yarar"
Umarım umarım umarım..
📷
Ayla_Deniz
3.400 diğer kişi Beğendi
Ayla_Deniz : Özlem geçirmece👭1.500 yorumun tümünü gör
Seyhan_yavuz: Aşk kadınım 😻💘
↪Ayla_Deniz: Güneş sistemim💕Okyanus_Roha: Demek bu yüzden ektin bizi. İyi eğlenceler size
**
Hiç ummadığınız şeyler olacak :)Bekleyip göreceğiz
😨😨Neyse beğendiyseniz oy ve yorum Attar mısınız lütfen? 🙇😽
Sizi seviyorum 🌸 💘
Sağlıkla kalın 🎶😋