"Ya kızlar ne giyeceğim? Bugün Yankı'yla buluşacağım" Yankı kadar başına taş- ne Yankı'ymış amk!
"Bebeğim kırmızı tulumun vardı ya, altına beyaz bir badi giy mis olursun" Masal ne yapıyorsun? ama meraklısın ya bu ne Sanki görücü geliyor aq!
"Yavru neyin var?" Derin omzuma kolunu atıp kendine çekerken göz devirdim ve Omuz silktim sadece.
"Şu haline bak! Sanki shipin moment vermemiş de başka biriyle moment vermiş gibi" yüzümü yoğurur gibi parmakları arasında sıkarken ellimle ellerini itirdim.
"Lan git başımdan ya!" Bağırdığım için Okyanus'un ve Masal'ın ilgisi üstüme kaydı. Sonunda beni fark edebildiler prenses hazretleri!
"Derin Güzelim niye Ayla'yı rahat bırakmıyorsun?" Masal'ın sözüyle Derin ellinin tersini alnının üstüne koydu ve sahte bir hüzünle konuştu flaş tv oyunculuğunu yine sergileyecekti anlaşılan. Her götü sıkıştığında böyle paçasını kurtarmaya çalışıyordu
"Her şeyin suçlusu-"
"Ay yüzlü'm gel biz gidelim. Bunlarda evcilik oynasın" Sonunda beni hatırladığın için bir nebze iyi hissettirmişti umarım o salak çocuktan söz etmezdi konusu açılırsa nasıl sakin kalabilirim bilmiyorum.
"Biz de çok meraklıydık size zaten hıh" Derin mızmızlanırken Masal gülümsedi.
"Gel Güzelim benim" Masal Derin'i kollarının arasına aldı ve banka doğru götürdü. Ah keşke seninle şöyle olsaydık be ne olurdu ki?
"Sen bana soğuk mu yapıyorsun? Ay yüzlü'm" yok canım ne alaka ya sadece beni gör diye kafana vurmak istiyorum!
"Bilmem?" Omuz silktim ve önden yürüdüm. Önümde ki taşa tekme atarak ilerledim.
"Bebeğim sorun ne?" Bana yetişmeye çalışarak adımlarını hızlandırdı oysaki ben zaten küçük adımlar atıyordum çabucak bana gelsin diye bunu bile anlamıyordu farkında bile değildi.
Kolumdan tutup kendine çevirdi bedenimi
"Seni kıracak bir şey yaptıysam farkında olmadan, Özür dilerim Güzelim" şefkatli sesi ve yumuşak bakışları bütün kırgınlığımı paramparça ederken, nasıl kızgın kalabilirim ki?Kollarımı omuzuna sardım anında kollarını belime sardı. "Kıyamazmış da benim Güzelim" sana aşık olduğumu bilseydin böyle davranabilir miydin acaba? Kalbimin küçücük bir hareketinde deli gibi teklemesini fark ettiğinde de böyle yakın olur muydun?
Sanmam..
**
Affetme seansı ✔Derin ve Masal'ın ilişkisini ve kişiliğini sevdiniz mi?
Sizi seviyorum 💜