|Bölüm 18|

1.1K 72 26
                                    

2 Yıl Sonra

____

Derin
O değilde bir şey sorucam
Ben mezuniyet fotoğraflarımıza baktım
Ayla neden o kadar rüküş giyinmişti
Çocuklara rezil oldum🙈🙈🤕😿🙀

Okyanus
Ciddi ciddi 7 yaşındaki çocuklara, mezuniyet fotoğraflarını mı gösterdin?
Amaç ne?
Ayrıca benim sevgilim gayet güzeldi.

Ayla
Okuldan atılmak mı istiyorsun?
Ders işlemen lazım. Bunu sana kaç kere  daha amlatmam gerekiyor?

Derin
Aman be ihtiyarlar
Çocuklarla oyun oynamasam nasıl beni sevicekler???

Masal
DERINNNN BIRZDAN OPERASYONA GIDIFEM VE SENIN BURDA SAÇMA MEZUNİYET FOTORAFI TARTIŞMAN YÜZÜNDEN OPERASYON MAHVOLUCAK DERSE DÖN ÇABUK!

Derin
Bu da polis hanım olunca aşırı hot oldu
😺😺😸😸😸🙈🙈🙈😻😻😻😽😽


Ayla/Derin'i gruptan çıkardı

Masal
Tesekur ederim

**
"Avukat hanım, bana ayırıcak 5 dakikanız var mı?" Arkasını dönük olduğundan yüzünü göremiyordum yaklaşık 4 gündür görmediğim gibi..

"Elbette" arkasını bana döndü aynı zamanda reflekse elleri saçlarına gitmişti. Yüzünde büyük bir gülümseme oluşmuştu gözleri gözlerime değince..

Bana yaklaştı ve elleri ellerimi sıkıca sardı.

"Seni çok özledim.." kulağıma sessizce fısıldadı nefesi tenime çarptığında içim titredi.. üstümdeki etkisini özlemişim..

Kollarını bellime sardı sıkıca. Sanki özlediğini beli etmek istercesine..

yüzü boynumdayken, dudaklarını boynumdan kulaklarıma kadar gezdirmişti tenimde.. öpüşleri öylesine naifti ki.. içim gidiyordu..

Derince iç çektiğinde güldüm. Bende aynısı yaparak güzel kokusuna daha fazla hasret kalmak istemediğim için içime doyasıya çektim..

"Set yok muydu bugün?" Geri çekildi ama halla bakışları yüzümdeydi. Kafamı iki yana salladım. Ellerinden tutup koltuğa oturturken.

"Set iptal oldu birileri birbirine girdi bende kaçtım." Gülerek anlattığımda o da güldü koltuğa ayaklarını uzatarak uzandı. Bende hemen gösterdiği yere, kucağına atladım.

Yani bacaklarının arasına girdim işte.

Kafamı geri yatırıp omuzuna yasladım. O çoktan ellerini saçlarımın arasına daldırmıştı.

"Senin günün nasıldı?" Parmaklarını parmaklarımdan  ayırıp, dudağıma bastırdım.

"Homofobik bir Aile'nin çocuğunu, Aile'den kurtardığım için çok mutluyum" sesi gerçekten mutlu ve kendinden emin geliyordu. Davaları kazandığında kendisiyle gurur duyduğunu söyleyip duruyordu ve bu beni çok mutlu ediyordu.

Ellerimizi ayırıp, kucağından kalkıp yüzümü o'na döndüm. Üstüne eğilip bakışlarımızın birleşmesine izin verdim.

"O zaman Avukat hanımı tebrik edelim?" Gülerek kaşlarımı çatığımda alt dudağını ısırdı gülüşünü durdurmak adına. 

Yüzüne yaklaşıp yumduğu göz kapaklarına bastırdım dudaklarımı..

"Her zerren,nasıl  aklımı kaybettiricek kadar güzel olabilir? aklım almıyor" aramızda mesafe olmadığı için dudağımı hareket ettirdiğimde, beyaz tenine çarpıyordu.

Dudaklarına uzandığımda, zil sesiyle transtan çıkmış gibi irkildi. CIDDEN KIM BU MÜNASEBETSİZ!??

TAM 4 GÜNDÜR YA KOSKOCA 4 GÜN ÖZLEM DUYDUĞUM DUDAKLARI ÖPÜYORDUM.

Efendim Derin! Evet Ayla yanımda. Ne biliyim belki şarjı bitmiştir hayır kendin sor tamam be. Sensin ayna ayna-

Gerizekalı Derin!!!!!!! Her yakınlaşmamızda damdan düşer gibi anın içine sıçıyordu.

"Ne diyor gerizekalı?" İfadesiz suratımla kocaman gülümsedi. Oy kurban olduğummm

"Neden Telefonu açmamışsın çok kızmış sana. Bana dedi ki, O'na söyle  o tam bir Anası pis kadınmış" gülerek anlattığı şeye normalde olsa gülerdim sırf o gülüyor diye ama o güzel anın bölünmesi canımı sıkmıştı KESİNLİKLE DERINI COK PIS DÖCÜCEM!

"Çantamı alayım bekle" masanın üstündeki, Kombinine uyumlu kırmızı  çantayı alıp yanıma geldi. Off taş gibiydi bacaklarını saran sıkı beyaz pantolonu, göbeği açık beyaz bluz ve kırmızı uzun ceketiyle inanılmaz Hot duruyordu.. Ayla sakin..

**
Restorana girer girmez Derin Bağırarak ismimizi söylediğinde utançla yüzümü Okyanus'un omuzuna gömdüm.. daha dur be ilk dakikadan..

Masaya ulaştığımızda neyseki Masal Derin'i susturmuş ilgisini başka bir şeye çekmişti.

"Nabersiniz Güzellerım?" Okyanus kızlara karşın konuştuğunda Masal'a sohbete dalmışlardı bile. Ben o sırada Derin'e kötü bakışlar atmakla meşgul olduğum için ikiliyi dinlemedim bile. Derin kafasını telefondan kaldırmadı bile gamsız piç.

"O çocuk adına çok sevindim. Tebrik ederim bebeğim. Bizde uyuşturucu tacirlerinin deposuna baskın yaptık baya yorulduk.."

"Bende Bugün birr sürüüü çocukla ilgilendim hatta biri bana ilânı aşk mektubu yazdı"

"O çocuğu öldürüceğim" Masal katil civcic bakışları atarken, güldüm 7 yaşındaki çocuktan da kıskanmazdın ama be.

"Yalnız o yaştaki bir çocuk bırak ilânı aşkı, bir cümle yazamaz" Işte benim zeki sevgilim.

"Zaten çizgi atmıştı. O ilânı aşk ettiğini söylemese anlamayacaktım bile.." Derin sıradan bir şey anlatır gibi gayet rahat konuştuğunda kahkahalar havada ucuşdu HADI AMA KOMIK DEĞILDI!?

Ve gece bitene kadar çok daha saçma konular konuşuldu durdu.. bir türlü eve gidemedik zaten..

**
Peki bölümün direkt doğaçlama olması... normalde asla yazamam  aklımda bir şey yokken tıkanırım üstelik uykum olmasına ve gözlerimin açılmamasına rağmen 600 küsür bir şey yazmam.. size basit gelebilir ama benim için inanılmaz snskeowpqkalamakallanamzss

Neyse umarım beğenmişsinizdir.

Ve Derin'den nefret etmeyin! Kxlwmqosl1oqoqoanznalamana

Stay with me |Gxg| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin