|Bölüm 27|

603 43 13
                                    

"Ben Artık Derin'in yaptıklarına şaşırmıyorum onu sınırlandırmak bile saçma zaten" Alayla karışık sözümle Derin dilini çıkardı. Güldüm ve arkama, Ayla'nın göğüsüne yasladım sırtımı. Hemen elleri saçlarımın arasına daldı.

"Bende artık şaşırmamanıza şaşırmıyorum" Masal hayretle kafasını iki yana sallarken tabaktaki mısırı sinirle ağzına tıkıştırıyordu sinirle.

"Ya Film izleyelim mi?"

"Derin varken mi?"

"Lan ben senin sevgilinim" al başladı kavga 3 saat bitmez sevişmedikleri sürece tabi Derin manyağı ne yapar eder zorla ikna ederdi Masal'ı ona şüphem yoktu..

Telefonuma gelen bildirimle hırkamdan çıkarıp ekranı açtım. Gizli bir numaraydı

"Bebeğim kimmiş?" Ayla kafasını eğip bakışlarını yüzümde gezdirirken yüzüne yaklaşıp dudağına bastırdım dudaklarımı ani hareketime her zamanki gibi şaşırsa da geri çekildiğimde eski haline dönmüştü.

Ne yapayım öyle şirin şirin bakınca öpmeden duramıyorum.

"Bilmiyorum ben konuşup geleyim"

"Tamam"

Kucağından istemeye istemeye kalkıp balkona ilerledim. Bu sırada telefon ısrarla çalmaya devam ediyordu kimdi be Bu?

Aramayı cevaplayıp kulağıma götürdüm.

"Avukat hanım sonunda açabildiniz he" Gür şiveli ses kulağımı doldururken kafamda kim olabileceğini tarttım adamın sözüne devam etmesiyle merakım son buldu

"O davadan vaz geçeceksin yoksa yemin ederim kuranıma seni de o Karıyı da öldürürüm " bu adliyede beni tehdit eden adamdı. Pislik herif karısından boşanmayı kabul etmeyip tehdit ediyordu ama ben senin yanına bırakır mıyım?

"Hemen şu an senin arama kaydını polise dinletip boşanmanız için büyük bir delil elde ettmiş olacağım. O kadının senden en kısa sürede kurtaracağım sende hapsi boylayacaksın" Kontrolü kaybedip yüksek sesle bağırdığımda karşı taraftan kahkaha sesleri yükseldi

"Bir bak bakalım kim hapsi, kim mezarı boylayacak" neyi ima ediyordu

"Ya çeker misiniz şu silahı psikolojim bozuluyor ama" Derin'in ağlamaklı sesi yakındığında içeriye koştum. Umarım Masal kafasına silah dayamıştır da düşündüğüm şey değildir.

"Kes be sesini" Adam isyan edercesine yakındı. Derin'in çenesi <<<

"Bağırma lan Sevgilime ağzını sikerim senin"

"Off haşin Sevgilim ya"

"Ya üff çek silahını korkunç falan değilsin" benimkiler asla adamı ciddiye almıyordu Deli olduklarını söylemiş miydim?

"Lan ne manyak çıktınız sıkayım mı birinize leşi yere yığılınca belki aklınız başınıza gelir" Adam tehditkar sesiyle bağırdığında Ayla göz devirdi, Masal koltuğa sakin bir şekilde oturdu. Soğukkanlı olmaları korkunçtu bazen.

Adam silahı bana doğrulttuğunda yavaşça içeri girdim, verdiği işaretlerle koltuğa oturdum.

"Şimdi Avukat hanım, o davayı fes edeceksin-"

"Hayır" sözünün devam etmesine izin vermeden direkt cevap verdiğimde yüz kasları gerildi. Onun aksine sakin bir tavırla koltuğa yasladım sırtımı.

"Beni delirtme Kadın!" Bana yaklaşmaya çalışan adamın adımları Ayla'nın sözüyle durdu. "Sakın ona dokunmaya kalkışma" Sesi öyle sert ve korkunçtu ki, benim bile içime korku işlemişti. Adam sinirle gülüp Ayla'ya döndürdü bedenini hassiktir olaylar işte şimdi başlıyor.

"Ne yaparsın?"

"Senin. Ona. Dokunan. Parmaklarını. Tek. Tek. parçalar. Eline veririm" Ayla sakin bir o kadar gergin bir tonda sözlerini sıralarken Adam hoşnutsuz bir ifadeyle bana döndü. "Gördün mü ne yaparmış" dedikten sonra bana doğru atıldı elleriyle, kolumu çekiştirken beni sürükleyerek yanına götürdü. Hemen arkamda iğrenç nefesini hissederken, sırtımda soğuk metali hissetmiştim.

"Senin ben ecdadını sikerim oruspu çocuğu nasıl dokunmaya cüret edersin puşt" Ayla, Masal'ın ellinden kurtulmak için çırpınırken aynı zamanda adama sövüyordu ama hiç sırası değildi yalnış bir şey yapabilirdi ruh hastası adam.

"Eee yeter be!" Adam bağırdığında silah sesi yükseldi vücudumda acı yoktu, tiz bir sesizlik kendini korurken, kalbim korkuyla kasıldı bütün hücrelerim kasılırken bilincim kayboluyordu.

Stay with me |Gxg| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin