|6 yıl sonra|
Titreyen ellerimi birbirinden geçirip sıktım bütün gücümle. "N'olur belirtiler onu açıklasın Lütfen Tanrım"
Çamaşır makinesinin üstüne koyduğum çubuğa eğildim 5 dakika olmuştur artık Tanrım Lütfen 6 yılın ardından, tekrar o mutluluğu tattır.
Yumduğum gözlerimi yavaşça biraz korkuyla araladığımda, çubuğa çevirdim bakışlarımı
"Anneeee sana ihtiyacım var gelir misin?" Bu çocuk ben olmadan tuvalete gidemiyor ya.
"Geliyorum oğlum biraz bekle" kapıya çevirdiğim bakışlarımı çubuğa çevirdim
Çift çizgi! Tanrım çok Teşekkür ederim çok Teşekkür ederim. 4 yıldır tedaviye sonuç alamıyorduk Ayla çok mutlu olucak.
Çubuğu alıp banyodan çıktım. Belirtileri gördüğüm an, heveslenip bebekle ilgili bir kaç eşya almıştım hediye paketini sakladığım yerden çıkarıp içerisine çubuğu da koydum. Elbette temizledikten sonra.
"Şimdi geriye Ayla'yı çağırmak kaldı"
**
"Sen ciddisin? Sonunda ya o kadar mutlu oldum ki sonuç alabildiğinize Ayla çok Mutlu olucak" Masal bana sarıldığında duygusal anın verdiği şeyle gözlerim doldu burnumu çektiğimde Masal gülüp sırtımı sıvazladı"Ağla Güzel kızım ağla için açılır" Güldüm koluna hafif bir yumruk atıp geri çekildim.
"Ben bir Ilgaz'a bakayım" o bizim aksimize Sabırsız, huysuz olduğu için bekletilmekten nefret ediyor.. kime çektiyse
Oturma odasına girdiğimde Ilgaz'ın çatık kaşlarının altındaki sinirli bakışları bana döndü yüzünden ne kadar huysuzlaştığı okunuyordu bizim mesai başladı hadi bakalım.
"Annecim yine niye huysuzluğun tutu" yanına oturduğumda bana sırtını döndü kolları göğüsünde bağlı bir şekilde ama ben yerim ki senin tribini
"Ben seninle konuşmuyorum" aaoo bu sefer ciddi sanırım.
"Imm peki benimle konuşmama sebebini sorabilir miyim küçük bey?"
"Bana niye Ilgaz adını koydunuz ki! Arkadaşlarım benimle dalga geçiyorlar sizin yüzünüzden ben seninle de Ayla annemle de konuşmayacağım bir daha" Sanırım şimdiden yalnış arkadaş ortamına düşmüştü güzelce konuşup ikna ettiğimde bu konuyu da konuşmam lazımdı.
Koltuk altlarından tutup kucağıma çektim. Siyah kıvırcık saçlarına öpücük kondurdum.
"Ilgaz hani sormuştun ya, herkesin dedesi var benim niye yok diye. Benim Babam melek oldu o yüzden onun ismini taşımanı istedik. O görüp görebiliceğin en iyi insandı ve sende onun ismini gururlandır istedik yalnış mı sence?" Şaşkın bakışlarıyla kafasını iki yana salladı.
"Ben dedemin ismini taşımaktan gurur duyuyorum artık"
"Güzel oğlum benim" yanağını öpüp öpücüklere boğduğumda kucağımdan sürünerek kendini yere attı.
"Ben İlham ablamın yanına gidiyorum"
Şu arkadaş mevzusunu bir ara muhakak konuşacağım aklımın köşesine yazayım da.
"Ben geldimmm benim Güzel Sevgilim nerde?" Ayla neşeli sesiyle bağırdığında heyecanla kalbim kasıldı. Üstümüzden 14 yıl geçmiş olsa da, hala kalbim heyecanla kasılıyor karnımda kelebekler uçuşturuyordu ben öyle bir kadın seviyorum ki, kalbimi yine yeniden aşkıyla dolduruyordu.