Selam 💃
Hikayeyi yazalı iki hafta oldu ve 300 okuma olmuşşş. Buna çok sevindim ve sanırım en bağlandığım hikayem bu. Olayları yavaş ilerletiyorum ki çabucak bitmesin. Bol şeytanlı bölümler geliyorrr.
Bu bölümü MEG dinlerken yazıyorum lwnxosnzilsğjbx
Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Iyi okumalar.
Amber'den;
Katherine'nin söylediği şey ile "NE" diye bağırdım.
"Sakin ol Amber!"
"Elijah ile sevgiliyiz de ne demek Kath!"
Saçlarını geri savurdu ve her zamanki umursamaz tavrını takındı.
"Onunla yattım."
"NE!"
"Kızım bir bağırmasana!"
"En son Stefan'a âşıktın Kath."
"Aslında hayır. Evet bir süre Stefan'dan hoşlanıyordum ama sonra geçti. Zaten o da Elena'sı ile mutlu. Uzun süredir Elijah'a karşı bir şeyler hissediyorumdum ama bunları sakladım sadece."
Düşünceli bir şekilde gözlerimi yatağa diktim. Kath gözlerini devirdi ve aklımdakileri okuyormuş gibi;
"Hayır ona Klaus'tan korunmak için yaklaşmadım."
Gözlerimi ona çevirdim ve eminmisin der gibi baktım.
"Eğer bunu yapmak isteseydim sen daha iyi bir seçenek olurdun."
Düşününce haklıydı. Ellini tuttum ve;
"Mutlu olmayı hak ediyorsun Kath. Verdiğin her karar da yanındayım."
Buruk bir şekilde gülümsedi sanki bir şey daha söylemek istiyor ama söyleyemiyordu.
"Bir şey daha mı söyleyeceksin?"
"Yoo ne alaka"
"Bilmem dalgın gibisin."
"H-hayır."
Üstelemedim. Sonuçta istese söylerdi. Odadaki sessizliği bozmak ve ne olduğunu merak ettiğim için sordum;
"Cherly nerede ve bizim ne ara buraya geldiğimizi hatırlıyor musun?"
"Cherly evde onu zar zor ikna ettim. Buraya nasıl geldiğimiz hakkında hiçbir fikrim yok ama Elijah'ın anlattığına göre;
Seni bayıltmışlar. Bende sarhoştum. Bizi buraya getirip odalara yerleştirmişler. Sonrasında ben ayıldım ve seni aradım ama bulamadım. Elijah gelip Klaus ile olduğunu söyledi ve bende Klaus'un sana zarar vermeyeceğini bildiğim için aramayı bıraktım. Elijah ile bir süre konuştuk. O sırada Klaus ve sen..."
"Ben baygın değil miydim?"
"Aslında bir ara uyandın."
"Uyandım mı?"
Uyansam hatırlamaz mıydım? Klaus bana neden yalan söylesin? Uyandıysam ne halt ettim? Neden hatırlamıyorum!?
"Uyandığımı neden hatırlamıyorum?" .
"Çünkü-"
Katherine devam edemeden içeriye Klaus girdi. Oldukça sinirliydi Kath'e doğru yürüdü ve onu duvara fırlattı. Şaşkınlık ile ona baktım. Melez yüzünü çıkardı ve Katherine'nin üstüne yürüdü. Boğazından tuttu ve duvara yapıştırdı.
"Seni uyarmıştım! Sesini kesecektin!"
Şoktan çıktım ve yanlarına gittim. Klaus'u büyü gücüm ile ittim. Kath yere çökerken Klaus'ta diğer odanın duvarına yapıştı.
"Kath iyimisin?!"
"Iyiyim"
Boğazını tutarak konuşmuştu. Hızla Klaus'un yanına gittim ve bağırdım;
"Ne yapıyorsun Klaus!"
Beni takmadı ve kötü kötü Katherine bakmaya devam etti. Sonra siniri geçmemiş olacakki tekrar bağırarak üstüne yürüdü.
"Ya sesini kesersin ya da senin kalbini sökerim.! Amber'in en yakın arkadaşı olman ya da abimin sevgilisi umrumda olmaz."
Katherine öksürerek bağırdı.
"Onun da bilmeye hakkı var Klaus!"
"Neyi?"
Ikisi de varlığımı yeni fark etmiş gibi sustu.
"Size neyi diye sordum!"
"Birşey yok Amber" dedi Klaus.
Sinirle ona baktım."Nasıl yok? Yoksa neyi bilmem lazım ve sen neden bu kadar sinirlendin."
Cevap yok
Bu beni daha çok sinirlendirdi.
"Size diyorum!"
Klaus kolumdan tuttu ve yatağa oturttu.
"Ayakta kalma."
"Çocuk muyum ben!"
Klaus buna hafifçe sırıttı.
"Benden oldukça küçüksün aşkım."
"Konumuz bu değil Klaus."
Ardından kapı sesi duydum. Sonra adım sesleri. Kokusundan Elijah olduğunu anlamıştım. Odaya geldi ve yarım açık olan kapıyı çalarak yavaşça içeriye girdi.
Önce bana sonra Klaus'a sonra da yerde yatan Katherine'ye baktı. Hızla yanına gitti.
"Katherina!"
"Iyiyim Elijah. Yok bir şey."
Sinirle Klaus'a döndü.
"Söz vermiştin Klaus!"
"O neredeyse sözünü tutmuyordu Elijah!"
Elijah'ın gözleri kısa bir süre bana kaydı. Sonra tekrar Klaus'a döndü.
"Bu sevdiğim kadını öldürmen için bir sebep değil kardeşim. Ayrıca Katharine iyi yapmış. Onun da bilmeye hakkı var."
"Hepiniz onu öldürmek mi istiyorsunuz?!"
"Ne! Neyi!"
"Boşver aşkım."
"Hayır boşveremem Tamam mı? Seni bu kadar sinirlendiren ve benim öğrenmemi istemediğin bu büyük şey ne?"
Katherine kısık sesi ile konuştu.
"Caroline hamile"
"N-Ne"
Sorularınız varsa cevaplayacağım. Burada sorabilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕞𝕚𝕟𝕖~𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕧𝕖𝕣 / TAMAMLANDI
Fanfiction- Sende Klaus'un eve attığı sürtüklerinden birisisin sadece. + Kocamı öpmek sürtüklük sayılır mı ?