Çüɴᴋü ᴏɴᴜ sᴇᴠɪʏᴏʀᴜᴍ!

1.5K 101 43
                                    

Selam 💃

Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Iyi okumalar.

Klaus'tan;

Alvina şuan karşımda duruyordu. Onu görmeyeli uzun zaman olmuş.

Alvina, Amber'in kız kardeşi. Ama Amber ile kavgalılar.

Alvina sadece kurt. Babaları kurt, anneleri ise cadıydı. Babası başka bir kadını hamile bırakmış bunu sonucunda da Alvina doğmuş.

İkisi bunları öğrenirken yanlarındaydım. Bu olay aralarını bozmamıştı hatta Rebekah, Amber ve Alvina çok iyi anlaşırlardı. Ta ki Alvina, Amber'ın annesini öldürene dek.

Amber annesine çok düşkündü ve çok severdi. Alvina onu ilk kurda dönüştüğü zaman parçalamış, Amber bunu öğrendiğinde üç ay kendine gelememişti.

Alvina bu olaydan sonra ablasını ve Kol'u terk etti.

Evet Kol'la bir ilişkileri vardı. Bizden gizliyorlardı ama Amber ve ben onları bahçede öpüşürken yakalamıştık.

Tabi bildiğimizi bilmiyorlar. Onlar görmeden gitmiştik.

Peki yıllar sonra neden gelmişti? Ablasına yardım etmek için mi yoksa eski aşkı için mi? Ya da bir art  niyeti mi var?

Paranoyaklığımı bir yere bıraktım ve şüpheyle yanına gittim.

(Cümlemin mükemmelliğine bakarmısınız. Asla mantık hatası yok.)

"Alvina görüşmeyeli uzun zaman oldu"

Gülerek bana baktı

"Oldukça uzun."

"İçeri geçelim."

Kendimi koltuklardan birine attım ve Alvina'ya da elimle oturmasını işaret ettim. O sırada melezlerimden mesaj geldi.

Hayley'i bulmuş ve getiriyorlardi. Alvina'ya döndüm. 

"Neden buradasın Alvina?"

"Açıkçası seni ilgilendirmez Klaus."

"O zaman benim evimde ne işin var?"

"Ablama bakmaya gelmiştim."

Boğazımdaki düğümden kurtuldum ve üzgün gözlerle Alvina'ya baktım.

"Alvina yok."

"Ne demek yok?"

"Kaçırıldı."

Alvina hızla ayağa kalktı.

"Ve sende burda böyle oturuyor musun?!"

Bende ayağa kalktım.

"Kaç tane cadıya yer bulma büyüsü yaptırdım biliyor musun?!"

"Ne yani iki tane büyü sonuç vermedi diye karını bıraktın mı?!"

Ikimizde bağırıyorduk.

Rebekah araya girdi.

"Yeter! Onu bu şekilde bulamayız."

Alvina derin bir nefes aldı.

"Kim kaçırdı?"

"Auora'ra"

Alvina gözlerini irilestirdi.

"Şu ablamın en yakın arkadaşı mı?"

"Evet."

"Neden?"

Rebekah araya girdi.

"Amber'in yüz yıl önce bir bebeği olacaktı ama Aurora'ra onu öldürdü. Nik'e âşıktı ve kendini Amber olarak göstererek abimle yattı. Amber onları görünce bizi terk etti. Gerçeği hicbir zaman söyleyemedik çünkü o kızıl sürtük Amber'e kara büyü yapmıştı. Eğer söyleseydik bu onun ölümü olabilirdi. Herneyse abimle Amber yüz yıl sonra tekrar barıştılar. Niklaus herşeyi anlattı. Barışmadan önce, Nik Calorine adında bir kızla yattı ve kız hamile kaldı. Ama bebeğin annesi Calorine değil Hayley adında bir kurt ama Calorine'nin karnında. Nedenini bilmiyoruz. Amber bunu duyunca ufak çaplı bir güç patlaması yaşadı ama sonra Niklaus'un yanında durmaya karar verdi. Ama benim sevgili abiciğim, Amber'i düşünmeden haraket etti ve Calorine ile oldukça yakın oldular. Amber bunu görünce onları bir aile olarak gördü ve Klaus'u ikinci kez terk etti. Ayrıca Amber bebeğin Hayley'in bebeği olduğunu bilmiyor."

𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕞𝕚𝕟𝕖~𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕧𝕖𝕣 / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin