Selam 💃
Kendi yaptığım kapağa aşık oldum.
Yakında "Little" sizlerle :) Bu farklı olarak Josehp Morgan kurgusu olacak ve doğa-üstü olmayacak. Şimdi bölüme geçebilirsiniz :))
Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar.
Klaus'tan;
Elimdeki viski şişesini yere attım ve kafamı duvara yasladım.
Sevdiğim kadını kaybetmiştim. Düzeltiyorum "eski" sevdiğim kadını.
Yine de Amber'e değer veriyordum. Sonuçta karımdı. Ama ölü gibi.
Aslında hâlâ içimde bir umut vardı.
Bebeğimin annesinin Amber olduğunu öğreneli 1 ay oldu.
Ama Daisy hâlâ Caroline'nin karnında. İki hafta önce bebeğimin kız olduğunu öğrendim. Adını Daisy koydum.
Aynı Caroline'm gibi bir papatya olacağını düşünüyorum. Sarı saçlı, mavi gözlü aynı Caroline'ye benzeyen bir bebek hayal ediyorum.
Bu düşünce beni gülümsetti.
Amber o günden beri baygın. İçinde ki kara büyü yüzünden.
Aurora öldü. Amber bayılmadan önce kara büyünün bir kısmı ile Aurora'yı öldürdü.
Yanında ki Alec'i öldürecektim ama Amber'i geri getirebilecek bir büyü bulabileceğini söyledi. O yüzden şuanlık yaşıyor.
Caroline 8. Ayda yani Daisy'i Amber'in karnına koymak için on beş günüm var.
Katherine, Alvina, Davina ve Rebekah Amber'i uyandırmak için yol arıyorlar. Katherine ile Amber arasında ki bağı Davina bozdu.
Ben, Elijah ve Kol'da Dahlia adında bir cadı ile uğraşıyoruz.
Dahlia bizim teyzemizmiş. Yüz yıllar önce Esther ile bir anlaşma yapmış.
Bizim ilk doğan çocuklarımızı alması için.
Dahlia kızımı istiyor ama onu asla vermem. Aynı zaman da Amber'i de.
Amber'i neden istediğini bilmiyorum ama onu da vermem.
Şuan Amber oldukça savunmasız bu yüzden Freya'ya koruma büyüsü yaptırdım.
Freya ortaya yeni çıkan ablamız. Söylediğine göre Dahlia onu ilk doğan olduğu için almış ve eğitmiş. Gücünü emiyormuş.
Ikimizde onu ölmesini istiyoruz bu yüzden iş birliği yaptık. Başta ben kabul etmedim ama Elijah beni ikna etti.
Yarın bu iş bitiyor. Dahlia ile anlaşma yapmış gibi yapacağım ve Caroline'nin bir kopyası ile ormana gidicem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕞𝕚𝕟𝕖~𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕧𝕖𝕣 / TAMAMLANDI
Fanfic- Sende Klaus'un eve attığı sürtüklerinden birisisin sadece. + Kocamı öpmek sürtüklük sayılır mı ?