Selam 💃
Sevgili okuyucularımın istekleri yön verdi bu bölüm başlangıcına :)
Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Iyi okumalar.
Sevgili Günlük;
2010
Evet ona deli gibi aşığım. Evet onu seviyorum ama bu benim gururumu ayaklar altına almam için yeterli bir sebep mi?
Aşkta gurur olmaz derler, doğru mu acaba? Şuana kadar hep kalbim ile haraket ettim.
Ihanete uğradığımı düşünüp sevdiğim adamı terk ettim.
Sonra ihanete uğramadığımı öğrenince tekrar onun kollarına koştum.
Bebeği olacağını öğrendim ama yinede sevdiğim için terk etmedim.
Belki de bu yüzdendi? Öğrenir öğrenmez hemen kendimi ona teslim etmiştim.
Kolay lokma olmuştum. Belkide uğraşması lâzımdı o zaman beni tek başıma kırık bir kalp ve sol yanı boş olduğu için buz gibi olan bir yatakta tek başıma bırakmazdı?
Bu da ihanetin başka bir türlüsü degilmiydi ? Şuan aklı başında olan bir kadın burdan çekip giderdi. Ben neden hala buradaydım?
Beni daha ne kadar yok saymasına göz yumacaktım? Gözümün önünde Caroline ile flörtleşmesine daha ne kadar müsâma gösterecektim?
Zaten en başından bebeği öğrendiğim zaman hataydı benim burada kalmam.
Hangimiz kumaydık? Kestiremiyordum.
Gerçek annesi o olmasa bile yine de bir aile gibiydiler. Ve ben artık onların hayatlarında bir fazlalık gibi durmaktan çok sıkılmıştım.
Uzun uğraşlar ve düşünceler sonucu karar vermiştim.
Gidiyordum.
Klaus'a başta onu yanlız bırakmayacağım hakkında söz vermiştim. Neye yarardı ki söz? O hangi sözünü tutmuştu? Ben neden tutacaktım?
Hayır! Kendimi daha fazla basit bir kadın gibi gösteremezdim. Artık susamazdım.
Zaten bizim için umut benim bebeğim öldüğü zaman bitmişti. Sadece birbirimize olan alışkanlığımızı bırakmak zor gelmişti.
Artık onu ve beş aydır tuttuğum bu günlük ile burada bırakıp kendi hayatıma devam edecektim. Sanki hiç biz diye bir kavram varolmamışcasına. Ben artık bir Mikaelson değildim. Umutlarım ile beraber gömecektim aşkımı içime.
Belki bir gün Tanrı bana acır ve unutmamı sağlardı ona karşı olan zaafımı. Çünkü biliyordum ki o beni yine arayış içerisine girerse bu hislerle başa çıkamazdım... Son kez ağladım onun için. Son defa döktüm o göz yaşlarımı kağıda.
Elveda Love...
𝓐𝓶𝓫𝓮𝓻 𝓗𝓮𝓪𝓻𝓭
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕞𝕚𝕟𝕖~𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕧𝕖𝕣 / TAMAMLANDI
Fanfic- Sende Klaus'un eve attığı sürtüklerinden birisisin sadece. + Kocamı öpmek sürtüklük sayılır mı ?