Selam 💃
🔞DİKKAT! BU BÖLÜMDE +18 KISIMLAR VARDIR.!🔞
Vote(oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Iyi okumalar.
Klaus'tan;
Gözlerimi açtım ve Amber'e baktım. Zihnine girmiş ve bayıldığı zaman neler gördüğünü görmüştüm. Benim için endişelenmesi hoşuma gitmişti. Demek ki hala beni seviyordu. Aklıma takılan tek şey o kadın kimdi? Bebeğimden ve sevdiğim kadından ne istiyordu?
Onları almasına asla izin veremezdim. Amber'e döndüm ve;
"Benimde sana göstermem gereken şeyler var aşkım"
"Ne gibi?"
Tutması için elimi uzattım. Elimi tuttu, bende zihnimi ona açtım. Onu yüzyıl öncesine bizi Aurora ile gördüğü zamana götürdüm. Tüm bunlardan sonra beni affetmesini ummaktan başka birşey yapamazdım.
100 Yıl Önce;
Niklaus'tan;
Aptal hizmetliler çalışma odamı temizliyorlarmış. Bende eski odam da çalışmaya karar verdim. Amber ile evlendikten sonra daha büyük bir odaya taşınmıştık.
Amber benim hayatımın aşkı. Sadece onun yanında gerçekten kendim olabiliyorum. Benim için bir tür uyuşturucu madde gibi. Onu öldürmek istiyorum, kanının son damlasına kadar içmek ama bir o kadar da seviyorum.
O benim için kolay kırılan bir antika gibi. Onu kırmaktan çok korkuyorum. Ben büyük kötü kurt onun yanında evcil bir kedi gibiyim.
Amber'in gülümsemesi aklıma gelince bende gülümsedim. Düşüncelerimden açılan kapı ile çıktım. Bu kokuyu tanıyorum Amber'ın kokusuydu bu. Arkamı döndüm ve bana gülümseyerek bakan karımı gördüm.
Bende gülümsedim ve gidip ona sarıldım. Kollarını belime doladı ve kafasını boynuma gömdü.
"Seni özledim Nik" dedi. Bu dediğine şaşırmıştım. Bana Rebekah hariç kimse Nik demezdi. Bir de bir hafta önce gelen Amber'in arkadaşı Auora'ra.
Kız tepemden inmiyor. Defalarca reddetmeme rağmen vazgeçmedi hala. Araları bozulmasın diye Amber'e söylemedim. Amber ona çok güveniyor. Ah benim saf kızılım.
Başını omzumdan kaldırıp bana gülümsedi ve dudaklarıma uzandı. Karşılık verdim ama aklıma gelen şey ile durdum.
"Senin bu saate binicilik dersin yok muydu sevgilim?"
Bir an durdu ve sonra gülümseyerek cevap verdi;
"Evet vardı ama iptal ettirdim. Bugünü seninle geçirmek istiyorum."
Şaşkınlığım biraz daha arttı. Atlar Amber için çok önemliydi. Hatta Amber hiçbir binicilik dersini kaçırmazdı.
"Akşamda birlikte olabilirdik. Senin planlarını aksatmanı istemem."
"Sorun değil Nik. Senden önemli değiller."
Gülümsedim ve dudaklarına uzandım.
...
Kapıya yaklaşan adım seslerini duydum ve kalkmak için hamle yaptığımda, Amber gülerek beni kendine çekti.
"Sevgilim biri geliyor."
"Önemli değil hizmetlilerden biridir sadece. Çalar çalar gider."
Bir süre sonra kapının açılma sesini duydum. Kim kapıyı çalmadan içeri girmeye cürret eder. Sonra tanıdık bir hıçkırık sesi duydum ve arkamı döndüğümde dolu gözlerle bana bakan Amberi gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕞𝕚𝕟𝕖~𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕧𝕖𝕣 / TAMAMLANDI
Fanfic- Sende Klaus'un eve attığı sürtüklerinden birisisin sadece. + Kocamı öpmek sürtüklük sayılır mı ?