"Ne kadar iyileşirse o kadar acır"
Finale yavaş yavaş yaklaşıyoruz :(
Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar.
Amber'den:
"Sanırım doğuruyorum"
Karnımdaki tarif edilemez acı ve gelen ıslaklık bunu kanıtlar nitelikteydi.
Onca şeye katlanmama sebep olan kızım doğuyordu artık. Klaus'a baktığımda kilitlenmiş bir şekilde bana bakıyordu. Gözleri benim ve karnım arasında gidip geliyordu.
Dur bir saniye, Klaus ile bebeğimin arasında ki büyü ne olacaktı? Lila'nın ondan nefret etmesini istemiyordum. Ama doğuyordu? Daha bir ay vardı ama doğumuna.
Kafamdaki sayısız düşünce ve korkuları çığlım ile dışarı vurdum.
Çığlık ile Klaus kendine gelmiş ve beni vampir hızı ile kucağına almıştı. Ve tekrar vampir hızı ile odasına çıkarıp ve yatağa yatırdı. Ardından Cherly, Alvina ve Rebehah'da odaya daldı.
Alvina elini saçlarının arasından geçirdi ve konuştu:
"Ben daha önce hiç çocuk doğurtturmadım ne yapacağız?"
"Ben çocukları bile sevmem."
"Konumuz bu mu Cherly?"
Onlar tartışırken ben daha çok bağırdım. Canım çok fazla yanıyordu ve sanırım ters giden bir şeyler vardı. Çünkü bacaklarımdan kan akıyordu.
Rebekah bunu fark edince hızla yanıma geldi.
"Tanrım kanaması var. Nik git ve bir kara büyü cadısı, bir normal cadı ve bir de ebe bul!"
Klaus hızla gidince, Rebekah kızlara döndü.
"Sizde gidip sıcak su ve bez getirin"
Cherly ve Alvina da gidince Rebekah yanıma gelip elimi tuttu.
"Geçecek Amber, geçecek derin derin nefes al."
Dediğini yapıp derin nefesler alıyordum arada çığlıkta atıyordum, zaman geçtikçe canım daha da yanıyordu.
Kızlar gelince Rebekah bezi sıcak suya batırıp bacak aramı temizlemeye başladı. O yavaş yavaş bezi sürterken sıcaklıktan dolayı sancım artmıştı. Alvina getirdikleri bezden birini dişlerimin arasına koydu.
"Bunu sık"
Ben tüm gücüm ile bezi sıkarken Cherly alnımdaki terleri siliyordu.
Kesik nefeslerim arasında konuştum:
"Bu kadar zor olacağını düşünmüyordum."
"Biz bunu bile beklemiyorduk."
"Hiç yardımcı olmuyorsun Cherly"
"Ne dediğimi bildiğimi mi düşünüyorsun?"
Cevap vermedim. Kapının açılması ile oraya baktım. Klaus hızla yanıma geldi ve elimi tuttu.
"Geçecek aşkım,geçecek"
"Herkes başından beri bunu söylüyor ama geçtiği falan yok aksine her dakika daha fazla artıyor!"
Klaus'un arkasından gelen cadı ve ebe yanıma gelmişlerdi. Ebe önce bacak aramdaki bezi çekmiş ve karnımın üst kısmına baskı yapmıştı. Bununla beraber güçlü bir çığlık atmıştım ve etraftaki eşyalar sağ sola saçılmıştı.
Rebekah yanıma gelmiş ve diğer elimden tutup desteklercesine sıkmıştı.
"Biraz daha dayan ve sakin olmaya çalış Amber. İçinde hala kara büyü var."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕞𝕚𝕟𝕖~𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕧𝕖𝕣 / TAMAMLANDI
Hayran Kurgu- Sende Klaus'un eve attığı sürtüklerinden birisisin sadece. + Kocamı öpmek sürtüklük sayılır mı ?