ɢüɴʟüᴋ

1.8K 115 94
                                    

Selam💃

900 küsür okuma olmuş gördüğümde çok mutlu oldum.  1k olunca oldukça uzunca bir bölüm yazacağım🕊.

Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Iyi okumalar.

Yazardan;

Orman, uluma sesleri ve en son yine o kadın.

Amber ve Klaus yine aynı rüyayı görmüştü. Yataklarından kan ter içinde kalkmış olan melezler banyoya doğru yöneldiğinde adam yanında yatan genç kadın tarafından durdurulmuştu.

"Klaus nereye?"

"Banyoya Caroline."

"İyimisin?"

Klaus onu geçiştirmek için bir şeyler mırıldanırken banyoya varmıştı.

Kapısını kapattı ve kilitledi. Soğuk su ile yüzünü ve ensesini yıkadıktan sonra kendini biraz daha rahatlamış hissediyordu.

Aklına bir ay önce karısı tarafından yazılan mektup gelmişti. Okuduklarını tekrar düşününce kendinden tekrardan nefret etti.

Klaus'tan;

Onu ilgisiz bıraktım. Caroline ve bebeğime o kadar takmıştım ki onu unuttum.

Onun hayatı boyunca yaşayacağı ve asla peşini bırakmayacak olan evlat acısına rağmen gözü önünde bir aile olduk.

Belki de kendini eksik hisseti? Ya da gururu zedelendi. Çok normal değil miydi?

En başından beri yanımda olan karımı kendi ellerim ile itmiştim.

Sıkıntılı bir şekilde ofladım. Sorunlar bir tane değildiki. Hayley'i bulmam an meselesiydi ama küçük kurt benden kaçıyordu.

Melezlerim yakında onunla ilgili bilgi verirlerdi. Caroline'nin hamileliğinin altıncı ayındaydı ve karnı epey şişmişti ama bu onu, onun düşündüğünün aksine çirkinleştirmemiş aksine daha da güzel yapmıştı.

Caroline'ye doğru çekiliyordum. Sanki birşey beni ona çekiyor gibiydi. Onu sevmemi sağlıyordu. Onun yanında başka kimseyi düşünemiyordum. Yanlız kaldığımda beynim benim ile çelişiyor ve aklıma Amber geliyordu.

Bir çıkmazda gibiydim...

Ayaklarım beni yine Amber'in eskiden kaldığı odaya götürdü. Amber genelde benim ile kalıyordu ama son zamanlarda kendine yeni bir oda seçmişti.

Çok fazla evde durmadığım için buna takılmamıştım. O zamanlarda deli gibi Hayley'i arıyor ve cadılar ile görüşüyordum.

Sorunlarım oldukça fazlaydı.

New Orleans'ta ayaklanma vardı, uzun süredir orada olmadığım için cadılar ve kurtlar sorun çıkarıyorlardı.

Ayaklanma sorunu için Elijah'ı göndermiştim.

Salvator'ların beni öldürmek istediğini duymuştum. Bu imkansız olduğu için onlarla sonra ilgilenme kararı almıştım.

𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕞𝕚𝕟𝕖~𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕧𝕖𝕣 / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin