ᴀɴɴᴇ

1.8K 114 43
                                    

Selam💃

Bölüm gecikmesi için üzgünüm, derslerim yoğundu.

Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar.

Amber'den;

Kanepede oturmuş düşünüyordum. Reglim gecikmişti ve sürekli midem bulanıyordu.

En son kiminle yattım?

Düşüncelerimi tekrar bir mide bulantısı kesti ve hızla lavaboya koştum.

Deli gibi kustum ve tuvaletinin kapağını kapatıp üstüne oturdum.

Elimi saçlarımın arasından geçirdim ve bıkkınca ofladım.

Olamazdı değil mi?

Kimse ile yatmamıştım ve yakınlarda sarhoş filanda olmamıştım.

Cherly'e ulaşamam lazımdı ama uzun süredir vampir öldürmediği için gücü tükeniyordu bu yüzden bir haftalığına gitmişti.

Cherly gücünü vampirleri öldürüldüğü kılıcından alıyor. Ne kadar çok öldürürse o kadar güçlü oluyor fakat bir aydır ben bitik durumda olduğum için beni bırakmamıştı.

Sinirle etrafı dağıtmaya başladım. Korkuyordum, hamile olmaktan deli gibi korkuyordum.

Beraberinde getireceği sıkıntılardan ve kendimden korkuyordum. Oturma odasından ses gelmesi ile ağlayan başımı kaldırdım.

Cherly erken mi dönmüştü? Ayağa kalktım ve oturma odasına gittim. Kimse yoktu.

Bu seferde ses yukarıdan gelmişti. Temkinli adımlarla yukarı çıktım ve odama girdim.

Arkası dönük kızıl bir kadın vardı. Cherly sandım ve rahat bir nefes aldım.

"Tanrım Cherly, korktum."

Ama terslik vardı. Hiç Cheryl gibi kokmuyordu. Arkasını dönmesi ile şaşkınlık beni ele geçirdi. Kelimeler istemsiz ağızımdan döküldü.

"Aurora"

Gülerek bana baktı.

"Selam eski dostum."

"Ne cüretle buraya gelebiliyorsun?!"

Üstüne yürüdüm ve kurt tarafımı gösterdim. Güldü ve;

"Bebeğin gerçek annesine kavuşamadan ölecek olması ne acı."

Ardından elini kaldırdı ve;

"Fainting".

Karanlık..

Kalktığımda boş bir odanın içindeydim.

Sadece yattığım eski bir yatak ve komodin. Odada bulunan şeyler bunlardı.

Ortada tavan ve zemini tutan bir ayak vardı. Yeşil dökülmüş boyaları olan duvar ile beraber rutubet kokuyordu.

Kapı iğrenç bir gıcırtı ile açıldı ve içeri sürtük Auora'ra girdi.

"Annemiz uyanmış demek."

Ona büyü yapmaya çalıştım ama işe yaramadı. Bunun üzerine iğrenç ve sesli bir kahkaha attı.

"Maalesef bir süre büyü yapamayacaksın tatlım."

"Benden ne istiyorsun!"

Bana yaklaştı. Artık gülmüyordu. Gözlerini öfke kapladı.

"Ne mi istiyorum! Tabiki intikam! Sen benim elimden sevdiğim adamı aldın. Senin yüzünden Klaus abimi öldürdü hemde boğarak! Tek suçu seni sevmekti!"

𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕞𝕚𝕟𝕖~𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕧𝕖𝕣 / TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin