Selam 💃🏼
⚠️ Bu bölümde detaylı +18 kısımlar vardır!
Son özel bölümdür.
Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar.
13 Mayıs - Kanlı Ay Gece'si -
Klaus'tan
Freya ve Daisy'le birlikte Hades Nehri'nin oradaydık.
Rüzgâr şiddetle esiyor ve aynı şey tekrarlanıyordu.
"YAPMA!"
Lâkin dinlemeyecektim. Yaptığımız şey kara büyüydü. Doğaya aykırı olduğu için doğa, bunu kabul etmiyordu.
Bu orman benim son umudumdu. Eğer işe yaramazsa sadece kızını büyütmek ve sonra karısının yanına gitmek isteyen bir adam olacaktım. Kalbim sadece kızım için atacaktı.
Buna kızımı bulaştırdığım için kendimden nefret ediyordum fakat Daisy'nin annesine benimde karıma ihtiyacım vardı.
Ona dokunmaya ihtiyacım vardı..
Daisy'nin yanına gittim ve omuzlarından tuttum.
"Az kaldı papatyam annene kavuşacağız."
Ellerini çırptı ve yerinde zıpladı.
Freya işini bitirince yanıma geldi ve son kez sordu.
"Bundan emin misin Klaus?"
"Eminim Freya"
...
Amber gittiğinden beri bunun için uğraşıyordum. Amber'in bedenini atölyeme saklamış ve kimseye söylememiştim.
Odayı türlü büyülerle büyületmiş ve hiçbirşeyin belli olmamasını sağlamıştım.
Yine kara büyü ile Amber'in ruhunu arafta bırakmış ve ruhunun gitmesine izin vermemiştim.
Çünkü giderse ona sadece öldüğümde ulaşabilirdim ve bunun için on yıl beklemem gerekirdi.
Sekiz sene boyunca her türlü büyüye bakmış ve onu geri getirecek büyüyü sonunda bulmuştum.
Bunun için oldukça fazla büyü gerekiyordu ve bunu sadece Freya sağlayamazdı.
Büyüyü bulduğumda sadece Freya'ya söylemiştim. Onu bir şekilde ikna ettikten sonra gereken gücün geri kalanını;
Daisy, ben ve Kanlı Ay'dan alacaktı.
Daisy'nin elini tutmuş ve beraber Freya'nın yanına gitmiştik.
Rüzgâr şiddetle esmeye devam ediyordu. Artık nehir bile dalgalanmaya başlamıştı.
Freya önce benim elime sonra da Daisy'nin eline bir çizik atmıştı.
Ikimizin kanını üstünde soy ağacı olan parşömene döktükten sonra kanlarımız ağacın kökünde birleşmişti.
Freya bu kanı almış ve sadece Daisy'nin göremediği, Amber'in anlına sürmüştü.
Daisy'nin annesinin cansız bedenini görmesi pek güzel olmayacağı için onun için görünmezlik büyüsü yaptırmıştım.
Freya tekrar bizim ellerimi ve kendi avucunu kesmiş sonrasında da ellerimizi birleştirmişti.
Rüzgâr şiddetlenirken Freya duymamız için bağırdı..
"Daisy dediklerimi tekrarla!"
Ay tam kırmızıya bürünmüşken Freya ve Daisy büyüyü yapmaya başlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕞𝕚𝕟𝕖~𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕧𝕖𝕣 / TAMAMLANDI
Фанфик- Sende Klaus'un eve attığı sürtüklerinden birisisin sadece. + Kocamı öpmek sürtüklük sayılır mı ?