Selam 💃
Eğik yazılanlar Amber'in iç sesi.
Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. Iyi okumalar.
Amber'den;
Duyduğum şey ile gözlerim karardı. Üstümden buz gibi suyu boşaltıyorlar gibi hissetim. Nefesim kesildi. Yüzüm bir anda yanmaya başladı ama canım yanmıyordu. Sanki uzun süredir bu anı bekliyor gibiydim. Içimdeki bir şey çıkmak için can atıyordu.Odadakilere baktığımda bana dehşet ile bakıyorlardı. Katherine kekeleyerek konuştu;
"A-Amber yüzün?" Daha çok soru sorar bir şekildeydi. Aynaya baktım ve gördüklerim karşısında şok oldum. Gözlerim kırmızıya dönmüş. Tenimin rengi soluklaşmış ve etrafımdan siyah dumanlar çıkıyordu. Endişe ve korku ile çığlık attım.
Bunu yapınca bir güç topu patlamıştı ve odadaki herşey dağılmıştı. Bir çeşit kalkan gibi yanımda duran Klaus, Katherine ve Elijah da tersim yere doğru yapıştılar.Klaus zoraki bir şekilde ayağa kalktı ve bana yaklaştı.
"Amber sakin ol. Şuan içinde yüksek derecede kara büyü var. Eğer bunu dışa vurursan hepimiz ölürüz. Sakinleşmen lazım. Onu içine at. Sana herşeyi anlatacağım. Seni aldatmadım!"
Son cümlesi ile heyecanla ona baktım. Bunu şuana kadar hiç inkar etmeyen adam şuan karşıma geçmiş seni aldatmadım diyordu. Gözlerim yanlış mı görmüştü? Ona inanmak istiyordum. Herşeyden çok ona inanmak ve güvenmek.
"Nasıl? Sizi gözlerim ile gördüm Klaus."
"Anlatacağım Amber. Ama önce sakinleş."Derin bir nefes aldım ve sakinleşmeye çalıştım. Vücümdaki gücü derinliklerime doğru attım. Şuan kendimi çok bitik hissediyorum. İçimde ki bir ses konuştu.
Aptal
Gözlerimi büyüttüm. O ses beynimde yankılanmıştı. Kimsin sen?! Diye sordum.
Aptalsın! Beni kabul edip en güçlü varlık olabilirken bunu yapmıyorsun.
Sana kimsin dedim!
Ben senim. Senin bastırmaya çalıştığın kötü ve güçlü tarafım.
Ben zaten güçlüyüm! Buna kahkaha attı.
O güç benimkinin yanında hiçbirşey değil. Senin sahip olduğun sadece küçük bir kısmı.
Kes sesini! Diye bağırdım. Buna yine güldü.
Bakalım daha ne kadar beni içinde tutacaksın? Özellikle de kocan sana gerçeği anlatınca. O zaman bir bütün olacağız.
Kafamı ellerimin arasına aldım ve saçlarımı çekerek bağırdım. Kes sesini!
Kafamı duvarlara vurmak ve bu sesi susturmak istiyorum. Sinirle bağırdım. Yere çöktüm ve ağlamaya başladım. Bu olanlar çok fazla geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕞𝕚𝕟𝕖~𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕧𝕖𝕣 / TAMAMLANDI
Fanfic- Sende Klaus'un eve attığı sürtüklerinden birisisin sadece. + Kocamı öpmek sürtüklük sayılır mı ?