Selam 💃
Bu hikâyede yer yer cinsellik, şiddet, küfür kısacası +18 kısımlar vardır. Rahatsız olacakların okuması tavsiye edilmez.
Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Iyi okumalar.
Karanlık insanlara her zaman daha çekici gelir. Bazıları kapılmaktan korkar bazıları ise içine çekilmek ister. Çünkü bilirler ki karanlık her zaman daha güçlüdür.
Aşk ise istediğini yaptırma gücüne sahiptir. Aşka yakalanmış olanların bazıları ondan güç alır bazıları ise parçalanır ve sonunda ölür.
Peki karanlık bir aşk nasıl olur? Cevabı için hikayemi okumaya devam edin.
Insan insana benzermiş derler. Bu doğa üstüler içinde geçerlidir. Ikiside kavgacı, paranoyak, şiddete meyilli, psikopat ve fevri. Öfkeleri onlara bireysel olarak güç verir. Bu kadar benzer canavarlar asla geçinemez, mıknatısın eksi ve artı yönü olarak düşünün onları. Ama zıt kutuplar herzaman birbirlerini çeker. Çekmesini sağlayan o güç aşktır işte. Nefretin aşkı.
Her zaman ve sonsuza dek...
____________________________________
Amber'den:
Bir ormanda yürüyorum. Arkamdan uluma sesleri geliyor. Arkamı döndüğümde bir kurtla karşılaşıyorum. Kumral renkte tüyleri olan bir kurt. Bana doğru koşuyor ve bende kaçıyorum. Sonunda bir uçurma geldiğimde aşağıya bakıyorum. Derin bir okyanus..
Nefes alarak okyanusa atlıyorum.
Çırpınmadan kendimi suya bırakıyorum ve o sırada elimi biri tutuyor. Beni kucağına alıyor ve suda döndürüyor. O sırada su kararıyor...
Yatağımdan terlemiş bir şekilde kalktım. Yine aynı rüyayı görmüştüm. Bu rüya ne anlam ifade ediyordu? Ve o elimi tutan kişi kimdi? Sorular yüzünden başım ağrıdı ve kalkıp banyoya gittim.
Elimi yüzümü soğuk su ile yıkadım ve ensemi biraz ıslattım. Gözlerimi bir kaç saniyeliğine kapattım.
Banyodan çıktıktan sonra pijamalarım ile birlikte aşağı indim. Katherine koltukta oturmuş kan içiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕞𝕚𝕟𝕖~𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕧𝕖𝕣 / TAMAMLANDI
Fanfic- Sende Klaus'un eve attığı sürtüklerinden birisisin sadece. + Kocamı öpmek sürtüklük sayılır mı ?