Selam 💃
Vote (oy) vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın. İyi okumalar.
Amber'den
Hayır, hayır bu gerçek olamaz. Yalan söylüyor. Yalan söylüyor.
Ellerimi kafama koydum ve ağlamaya başladım.
"Kabus!"
Aurora tekrar iğrenç bir kahkaha attı.
"Hayır değil.".
Ayağa kalktım ve onu ittirdim.
"Yalan söylüyorsun!"
Aurora hala gülüyordu. Onu ittirmeye devam ettim. Gücümü kullanmıyordum, bunu engellemişti.
Bir süre sonra karnımda bir ağrı hissettim. Ağrı gittikçe artarken karnımı tutup eğildim.
Ağızımdan acı dolu bir inilti kaçtı.
"Kes şunu!"
"Tatlım bebeğin ölmesi gerekiyor."
"Çocuk bende bile değil!""Senin karnında olmaması senin karnına geçmeyeceği anlamına gelmiyor. Seni kısırlaştırıyorum ve rahmini daraltıyorum. Boylelikle bebek karnına ulaşamayacak ve ölecek."
Ellerimle karnımı tutmuş ağlıyordum. Bunca zaman yanımda olan bebeğin benim bebeğim olduğunu nasıl fark etmemiştim?
"Klaus seni öldürecek"Kısık sesle söylediğim tek şey buydu. O beni umursamadan büyüye devam ediyordu.
Son kelimelere gelmişken kapı büyük bir gürültü ile açıldı ve içeri biri girdi.
♧
Klaus'tan;
Evde bir ileri bir geri gidiyordum. Aurora bunu tek başına yapacak kadar güçlü değildi. Biri yardım etmiş olmalıydı. Güçlü biri.
"Biraz sakin ol Nik!"
"Nasıl sakin olabilirim Rebekah! Katherine saatlerdir boğuluyor. Bu benim karımında boğulduğu anlamına gelir!"
Merdivenlerden inen Elijah'a baktım.
"Durumu nasıl?"
"Artık boğulmuyor."
Derin bir nefes aldım. Biraz da olsa rahatlamıştım.
Kısa bir süre sonra Katherine çığlık attı. Vampir hızım ile kaldığı odaya gittim.
Karnını tutup ağlıyordu.
Yanına gittim ve basından tuttum.
"Ne oldu Katherine!"
"Karnım çok acıyor Klaus."
Kısık sesle söylemişti. Canın acıdığını görebiliyordum.
"Üzgünüm Kath."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝕐𝕠𝕦 𝕒𝕣𝕖 𝕞𝕚𝕟𝕖~𝕒𝕝𝕨𝕒𝕪𝕤 𝕒𝕟𝕕 𝕗𝕠𝕣𝕖𝕧𝕖𝕣 / TAMAMLANDI
Fanfiction- Sende Klaus'un eve attığı sürtüklerinden birisisin sadece. + Kocamı öpmek sürtüklük sayılır mı ?